Nämä pienentävät ruoka-annosten kokoa huomattavasti. Ihan kiva, että kaupassa on tarjolla nykyisin paljon enemmän luonto-peräisiä raaka-aineita, myös kuivattuina, kasvisruokailijallekin turvallisesti nautittavassa muodossa. On erikoista, että kaikki pyrkisivät samaan sydän- ja rytmielimistöön, josta tässä osittain näkyy olevan kysymys, elämänvaiheessani.
Raikkaat kasvis-muodot eivät riitä yksistään, ja voivat auttaa ihmisiä olemaan elämää ihan lihansyöjinäkin, joskus ruokavalion muutoksilla voi saada aikaan erottelukyvyllisiä muutoksia, mutta nämä ovat harvinaisia, ihan yksittäisiä, vain dieetin muutoksia, kehon olemuksen saavuttamiseksi, kuin kalenterista vaihtuva kuukausi. Ihmistä ei voi pakottaa elämään siten. Avoin elimistö tarkasteltavaksi olemuksesta ei kuulosta lailliselta. Onko esim. adventismillä ollut edes väestönsuojelullista perää? Kasvirsuoalla aikaansaadut muutokset eivät ole pysyviä.
Pähkinät kasvisruokailijan dieetin ruokavaliossa
Iljettävää:Tuuli-82
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164