Eli mikä olisi iphoneen paras appi mittaamaan juoksunopeutta?
tuntuu, että sportstracker antaa vähän outoja tuloksia. mm. maksiminopeudeksi ilmoitti äsken esim 30km/h xD se kyllä varmaan johtui portaiden kävelystä, mutta eihän silloinkaan se nopeus tuollaisiin lukemiin pääse, vaan kyse taitaa olla jostakin katvealueesta tmv.
sellainen olisi kiva, mistä voisi katsoa siinä juoksun aikana senhetkisen nopeuden. haluaisin meinaa tietää, mitä nopeutta juoksen yleensä.
minulla on yleensä jotakin 8km/h keskinopeus vaihtelevamaastoisilla lenkeillä, joissa kävelen hiukan alkuun (eli esim 8km lenkki, josta kävelen 1km). Onkohan tuo ihan surkea tulos? Jaksan mielestäni aika kauankin hölkätä, mutta kovin kovaa en jaksa juosta ilman, että menee ihan tuskaiseksi.
paras app mittaamaan juoksunopeutta?
hölkkäri....
2
227
Vastaukset
- aloittaja ....
niin ja tuo on tosiaan HÖLKKÄnopeuteni, en juokse juurikaan, ellen erikseen mene esim. pururadalle tekemään intervalleja. :)
Oletko huomannut että sport-trackeriin kun kirjautuu tietokoneella voi nähdä keskinopeuden ja nopeuden ihan mistä vain matkan varrelta.
Enkä kyllä usko että se ohjelmasta on kiinni jos gps on katvealueella.
Ainakin kunnon sykemittareilla onnistuu nopeuden katsominen samalla hetkellä vaatii tosin sen gps sensori osan ainakin Polarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618320- 1334674
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354096- 213368
- 232922
- 292837
- 552713
- 252310
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4052222- 322159