Joo siis oon 12-vuotias tyttö ja harrastin 7-vuotta joukkuevoimistelua. Mutta päätin nyt lopettaa sen. Mulla on toisena lajina suunnistus, joka nyt siis siirty mun ns.ykköslajiksi, kun lopetin joukkuevoimistelun. MUTTA: Haluisin alottaa cheerin, kun siinä vois hyödyntää vomistelutaustaakin, mutta toisaalta hauisin pitää sen suunnistuksen ykköslajina ja näin ollen alottaa pesiksen sen rinnalle. Te jotka harrastatte cheeriä, nii voittteko suositella sitä? Mitä harkois tehää? Onko se oikesti minihameissa hyppimistä vai tuleeko harkoissa hiki ja onko rankkaa? Kiitti vastauksist etukätee:) Ja ryhmä johon menisin olisi kilpaileva mini-joukkue, joka treenaa 4 krt viikossa:)
APUA! CHEER VAI PESIS?
6
162
Vastaukset
- hyhtnnhhyn
Kannattaa alottaa cheer! SE on tosi kivaa:)
- cheeeppari
cheer ei TODELLAKAAN ole pelkkää hyppimistä ja pomien heiluttelua. siinä tulee hiki, ja siinä treenataan lajin omien osa-alueiden lisäksi lihaskuntoa ja nopeutta, ja siinä kohoaa kunto.
- Sirkustelija
No itse harrastan sirkuskoulua, mutta cheer olisi mielestäni parempi vaihtoehto, kuin pesis.
- cheerleader13v
Cheerleading!
- Cheeraaja
CHEER!! SE ON KOVAA LAJIA, JOSSA LIHAKSET KEHITTYVÄT. JOS OLET n.140-150cm PITKÄ JA PAINAT N30-45 kg, NIIN SINULLA ON MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ NOUSIAKSI!!
- Cheeronparasta!
Cheerleading on kova laji!! Siinä tulee hiki ja treenien jälkeen on paikat kipeät! Minijoukkuetta et voi enää aloittaa, olet liian vanha. Millä paikkakunnalla asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780