Vaasan-konsernin viestintäpäällikkö Mira Perander toteaa, että lupaus sataprosenttisesta rukiista koskee leivän leivonnassa käytettyjä jauhoja.
- Sinänsä se siis pitää ihan täysin paikkansa, vaikka ymmärrän kyllä, mitä tässä haetaan, Perander sanoo.
Hän painottaa, että vehnägluteeni ilmoitetaan pakkauksen ainesosaluettelossa.
- On ostajan vastuulla katsoa tarpeeksi tarkasti ostamaansa tuotetta
- tämä tuote tulee Virosta,,,,,,
Vähän on petkutuksen makua.
Taikaruis....100% Ruista
4
303
Vastaukset
- taianomainenkäntty
Sitä makuahan siinä kieltämättä on. Jos ruisleipää haluaa niin silloin on parempi ostaa vain niitä tuotteita, joissa on pelkästään vettä, suolaa ja ruisjauhoja - ovat yleensä maultaankin parempia.
- TaikaRuisHater
Inhoan tuota leipää, sillä se ei maistu lainkaan ruisleivälle, Maku ylipäätään on minun suuhuni hyvin hyvin paha.
- Keisar
Lähes kaikissa kauraleivissä on vehnää suuri osa. Diabeetikot käsketään ostamaan kauraleipää, kun vehnä ja sokeri pitää jättää pois. Tuoteselostetta lukematta vehnän käyttö lisääntyy ja oheis-sairaudet astuu kuvaan.
- huimaa.pettämistä
Vaasan "kauraleivässä" on 8 % kauraa. Ihan samaa vehnämössöä kuin vehnäleipäkin. Samoin "graham" siivuleivässä on 5 % grahamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428