V_tun Gootit

pettynyt

Ne on niin leuhkoja ja snobeja,kun ne on niin tyylin mukaisia ja olevinaan jotain.

Hevityypit on eri asia...on reilumpaa meininkii.

Mut Gootit on tollasii...ja kai ne on satanistejakin , ja kai noi satanisti-hevarit on varmaan aika ankeeta porukkaa kans...voisin kuvitella...ei oo onneks tuttuja.

Oli jotkut gootit aika kivoja , mutta sitten nekin oli kai kuitenkin jossain satanismis ja pervoili ja ei tollasta kestä tavallinen ihminen.

Meikit ja kuteet on ihan ok, mutta kun ne on aina jotain koviksia ja outoja.Miksei voi olla vaan kivoja , vaikka oliskin tollaset kuteet.

Yks "pörröpää" se oli kyl tosi kiva...

13

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skotti

      Et sitten saanut, vai. Koko illan vonkasit ja ei tulosta. On ne v:mäisiä ne goottilehmät.

    • Virago

      1) Ihmiset ovat erilaisia.

      2) Yleistäminen ei toimi.

      3) Satanismi ei liity goottiin mitenkään, kuten ei mikään muukaan uskonto.

      4) Tottakai gootit ovat outoja.

      5) Ja pervoilu puolestaan on vain niin hauskaa...

    • synti

      Tarkemmin ajatellen en ihmettele, jos joku on sinulle vittumainen.

    • Mielikuvitusta !!!

      Vähän mielikuvitusta noihin provosointeihin...!!!

      • vit-u

        vit_n gootit...just tota mä tarkotan...ja mä en oo vittumainen


      • pervokki
        vit-u kirjoitti:

        vit_n gootit...just tota mä tarkotan...ja mä en oo vittumainen

        aivan asiallinen. en ymmärrä mistä sinun goottivihasi johtuu. mutta jos keskustelun taso on tota niin en mäkään haluisi tutustuu suhun.. ja mä oon enemmän hevari..


    • the Dying Unicorn

      Voeh vimpuliinit... Mä joskus luulen, että tuo kylmä kankea ylimielisyys on liitteenä goottiudesta, joten pakollista joka ikiselle... Joka tahtoo olevansa gootti... Eh? Mie en ymmärrä, miksi pitää esittää olevansa kuin mikäkin matriarkka, kun voisi olla iloinen ja sellainen,.. Ei sitä mikään reippailu-muumi tarvitse olla, mutta tuo alati kyyninen olemus on aikas hermostuttava... Eivätkä Gootit välttämättä satanisteja ole.. Tuskin harvat.. Miun pari ystävää on Gootteja, mutteivat satanisteja.. Toisin kuin minä olen ollut satanisti muutaman vuoden, ja nuoleskellut niitä verilättyjä ja hokenut blackjangel-mandroja ja jeesh jeesh jeesh... Itsemurhaakin tuli yritettyä kolmetoista vuoden ijässä... Noh, se siitä, nyt olen siis huomannut olevani sukua simpanssille, ja tämä piristi mieltäni hieman! Minä olen siis joku! Hurraa!
      Peilikuvani kirkuu kuin apina, ja luulen, että sillä on minulle asia... Noniin... Mennäänpäs puhumaan herra peilikuvan kanssa, vaikka mie neiti olenkin... Tämmöinen kuoleva yksisarvisen turjake,... Kahlailee yksinään, nimettömänä ja kasvottomana ja alati yksinäisenä tuonen virtaa vasta virtaan, ja hörisee... Sydän vuotaa verta, sillä sen on särkenyt jalkoihinsa polkenut ja pettänyt eräs... No juuh.. Erehdyin taas selittelemään... Mä olen nähkääs kova jauhamaan paskaa.. Hör hör... =)

      • ^Dirge-Inferno^

        Muistakaahan että satanisti ei ole sama asia kuin saatanpalvoja...
        Ja jokanen ihminen o erilainen on gootti tai ei... Kaikki on ärsyttäviä ja pervoja joskus ei pelkästään gootit.. :D


    • deadly

      Et ole tainnut koskaan satanistia nähä...on totta että jotkut niin kutsutut gootit on liian snobeja tahi rehviä.....mielestäni gootit ovat mitä ovat mutta ihan mukavia ja sopeutuvia....hevarit myös mukavia...ne "gootit" jotka eivät siedä toisia asialliasia ihmisiä eivät ole gootteja ja voivat lopettaa itsensä...."Be cruel,be goth but do not act like a fool,thats not the way of the goth"

    • Millie

      Sulla on vitun väärä kuvaus Gooteista! Ala aukoo päätäs kun sä tiedät oikeesti jotain... Koviksi hehee Gootit ei pyöri missään koulun suosituimpien porukoiden joukoissa yleensä... ne ei ole mitään pissiksii :) Kivoja jotkut osaa olla jotkut ei, mut kaikki on erillaisii :) Satanistit, noo tota ei kaikki oo... Pervoilu on ihan tavallista kaikikissa piireissä! Miksi mä kestän kun olen tollainen tavallinen ihminen`? Siinä sulle hvä kysymys... vai...

    • gootti....

      sorry nyt vaan mut oon gootti ja en palvo mitään saatanaa....eikä ketään gootti jonka tunnen palvo saatanaa...

    • ansata

      Oikeesti..? Ootko nyt IHAN tosissasi? Siis, en mä ainakaan tiedä ainuttakaan goottia joka olis saatananpalvoja... Tai snobi. Ja, krhm, siis pervoja? Hehheh... Et sä voi yleistää noin.

    • YleistäSivistystäPaskapäille

      Oletkos vessanpöntöstä faktasi kaivanut?
      Sitäpaitsi kaikki ovat erilaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe