tässä huippu Pizza resepti

huippu pizza!

Minä olen pizzan syöjä. Tykkään kovasti pizzasta. Kukapa ei ;) tässäpä huippu pizza resepti

Pohja. 2dl vettä.lämmitä mirkos kädelämpoiseks.1/3 osa palahiivaasta. sekoita reippaasti. laita pari desiä vehnäjauhoja.sitten teelusikallinen suolaa, ripaus-sokeria ja reilummin rypsiöljyä 2rkl noin. sitten taas 3-4dl venhäjauhoja. sekoita aina hyvin kun lisäät jauhot,suolat jne.. kun kuohkea ja hyväntuntuinen pohja on. laita leivinpaperi pellille.kaada pohjalöntti. laita liina jotta kohoaa 10min ajan . ala sitten levittämään pohja pelti muotoiseksi.täysi isonkokoinen. pistä ketsuppi sitten, ja levitä. laita osa juustosta (kermajuusto) pohjalle joka puolelle.

Paista kanapojanfilesuikaileita hunaja 2x300gr tai 400gr paketti.
yksi sipuli pilko sekaan. sekä kokonainen paprika.
levitä tasaisesti nämä juuston päälle.
sitten lisää taas vähän juustoa.
sitten ananaspalat(1purkista puolet )
sitten laita jalapenoja 10 kunta siivua (jos tykkää)
sitten lisää valion aurajuustoa jokapuolella sopivasti, reilummin saa laittaa jos syö aurajuustoa.
lopuksi taas reipas kerros juustoa päälle. halutessasi voit lisätä yhden tomaatin, siivuloi ja laita päälle.
anna olla uunissa 20min.noin.riippuu uunista teho,koko jne.. kun juusto on ruskehtavaa. ja pohja pysyy kasassa, se on valmis.

On huippu pizza!

4

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

Juusto ei kuulu päälle koska siitä ei kuulu tulla rapeaa

• Giagomo giovanni

Ketchuppi ei kuulu kunnon pizzaan- kunnon pohjan lisäksi kunnon kastike on pizzan sielu!!

• yrks

Minnekkäs sulta unohtui taikinan alustaminen ja kohottaminen, tuohan on ihan löllöpohja ja siihen vielä ketsuppia ja juustoa ja juustoa ja juustoa....

• TTT4

Mikä on uunin lämpötila? :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe