tässä huippu Pizza resepti

huippu pizza!

Minä olen pizzan syöjä. Tykkään kovasti pizzasta. Kukapa ei ;) tässäpä huippu pizza resepti

Pohja. 2dl vettä.lämmitä mirkos kädelämpoiseks.1/3 osa palahiivaasta. sekoita reippaasti. laita pari desiä vehnäjauhoja.sitten teelusikallinen suolaa, ripaus-sokeria ja reilummin rypsiöljyä 2rkl noin. sitten taas 3-4dl venhäjauhoja. sekoita aina hyvin kun lisäät jauhot,suolat jne.. kun kuohkea ja hyväntuntuinen pohja on. laita leivinpaperi pellille.kaada pohjalöntti. laita liina jotta kohoaa 10min ajan . ala sitten levittämään pohja pelti muotoiseksi.täysi isonkokoinen. pistä ketsuppi sitten, ja levitä. laita osa juustosta (kermajuusto) pohjalle joka puolelle.

Paista kanapojanfilesuikaileita hunaja 2x300gr tai 400gr paketti.
yksi sipuli pilko sekaan. sekä kokonainen paprika.
levitä tasaisesti nämä juuston päälle.
sitten lisää taas vähän juustoa.
sitten ananaspalat(1purkista puolet )
sitten laita jalapenoja 10 kunta siivua (jos tykkää)
sitten lisää valion aurajuustoa jokapuolella sopivasti, reilummin saa laittaa jos syö aurajuustoa.
lopuksi taas reipas kerros juustoa päälle. halutessasi voit lisätä yhden tomaatin, siivuloi ja laita päälle.
anna olla uunissa 20min.noin.riippuu uunista teho,koko jne.. kun juusto on ruskehtavaa. ja pohja pysyy kasassa, se on valmis.

On huippu pizza!

4

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

      Juusto ei kuulu päälle koska siitä ei kuulu tulla rapeaa

    • Giagomo giovanni

      Ketchuppi ei kuulu kunnon pizzaan- kunnon pohjan lisäksi kunnon kastike on pizzan sielu!!

    • yrks

      Minnekkäs sulta unohtui taikinan alustaminen ja kohottaminen, tuohan on ihan löllöpohja ja siihen vielä ketsuppia ja juustoa ja juustoa ja juustoa....

    • TTT4

      Mikä on uunin lämpötila? :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe