Persialainen ravintola Itä-Helsingissä?

Sweetalmondpie

Kuulin, että tuollainen olisi tullut, mutta netistä en löydä mitään tietoja. Anyone?

9

1166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm3

Itäkeskuksen maamerkkiin on auennut persialainen 24.6 muistaakseni ,mutta ei tosiaan löytynyt netistä mitään kun nimeä en muista .

• Sweetalmondpie

Moi, mikä on Itäkeskuksen maamerkki? Kauppakeskus vai? Ainakaan siellä yläkerran ravintolamaailmassa ei näkynyt.

• Varlaam
        Sweetalmondpie kirjoitti:

Moi, mikä on Itäkeskuksen maamerkki? Kauppakeskus vai? Ainakaan siellä yläkerran ravintolamaailmassa ei näkynyt.

Ravintolan nimi on Naab. Sieltä saa suomalaista lounasta ja listalta persialaisia ruokia, alkupaloja ja pääruokia, mm. kebabia. Itiksen maamerkki on Kauppakartanonkadulla, korkea valkoinen torni citymarketin läheisyydessä.

• Sweetalmondpie
        Varlaam kirjoitti:

Ravintolan nimi on Naab. Sieltä saa suomalaista lounasta ja listalta persialaisia ruokia, alkupaloja ja pääruokia, mm. kebabia. Itiksen maamerkki on Kauppakartanonkadulla, korkea valkoinen torni citymarketin läheisyydessä.

Kiitos sulle!

• granaattiomenoita

Vielä parempi ( vaikka ankeahko sisustus ) on Leppävaaran aito iranilainen eli siis persialainen Vihreä ravintola. Kaikki ruoka on iranilaista, ei mitään suomalaista lounasta. Suurin osa on pitäny paikan ruuista.

• tyytyväinen

Mielestäni Naab on paljon parempi kuin Vihreä ravintola, jossa on sorruttu tarjoilemaan myös pizzaa. Naabin ruoat alkuruoasta jälkiruokaan ovat huolella tehtyjä, laadukkaita ja maukkaita. Kebab-vartaat ovat parhaita mitä olen maistanut Iranin ulkopuolella, puhumattakaan jälkiruokalistan itsetehdystä pistaasi-ruusuvesijäätelöstä. Ravintolan sisustus on kaunis ja tunnelma rauhallinen. Suosittelen kokeilemaan!

• Pituna

Olemme lounastaneet Naabissa pari kertaa. Paikka on erittäin siisti ja kalustus aika mukava. Ruoka on ollut hyvää, eikä todellakaan mitään pizza, kbabbi tai burgeriluokkaa. Toivottavasti väkeä käy, että saisimme nauttia täällä Itä-Helsingissä laadukkaasta lounaspaikasta.

• Jtttttttttttttttttt

Omistaja on huijari, ei kannata käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe