Kaupassa ei saa selvää on hk:n myymä naudan sisäfile oikeaa pihvikarjaa?
vai teurastettua normaalia lypsykarjaa? tuntuu että lihasta puuttuu mureus.
kuinka on?
hk:lla oikeaa pihvilihaa?
9
214
Vastaukset
- 33222
Lypsyä on nämä isojen talojen lihat. Koita esim kotkan lihatukun tuotteita niin saat laatua ruokapöytään
- 77**77
KOTKAN LIHATUKULLA on myös aivan loistavia tuoremakkaroita... chili tai ruohosipuli makuna... sen parempia ei ole... saatavuus vain pe kotkan prisma.En ikinä ole niin hyviä makkaroita paistanut pannulla /grillissä.
- naaaaaaaatiskelija
Naudan pihviliha myydään Suomessa usein liian tuoreena. On opetettu asiakkaat pelkäämään sitä viimeistä myyntipäivää. Sitten se ostettu sisäfilekin on kuin kengänpohjaa.
Usein olen ostanut puolella hintaa alennuksessa olevaa naudan filettä, jolla viimeinen käyttöpäivä on jo lähellä muutaman päivän päässä. On mureaa eikä ollenkaan pilaantunutta, mitä tavalliset asiakkaat näyttävät kuvittelevan. - hyvän pihvin ystävä
Niin naudan, kuin sianlihassakin on sellainen ongelma, ettei kaikki suomalaiset ole tasavertaisessa asemassa.
Kun pääsee nauttimaan Karelian Lihajalosteen tuotteita, niin silloin tietää syöneensä hyvää lihaa.
Silmiinpistävin esimerkki on porsaan marinoiduissa ulkofilepihveissä.
Yleensä ihmiset kiinnittävät huomiota kappalemäärä/hinta.
Itse ostan mieluummin hieman paksumman filepihvin, sillä siitä saa mehevän grilliaterian.
Jokaisella on tietenkin omat mielipiteensä. Tämä on minun mielipiteeni siitä, tulisiko pihvin olla painoltaan sellainen, että se olisi (ainakin minun mielestäni) vamistamisen jälkeen mahdollisimman herkullista.- Ulkofile mureaa
Sinulle saattaa kaikki olla herkullista, kun saat sianlihalle eron jo sijainnin suhteen.
- 17+15
"Yleensä ihmiset kiinnittävät huomiota kappalemäärä/hinta"
Kuka kiinniittää tuollaiseen huomiota? Olet ensimmäinen ihminen jonka olen kuullut vihjaavan että kappalemäärä/hinta olisi jokin kriteeri tuotteen valinnassa. Eiköhän normaali täysjärkinen ihminen katso kilohintaa jos haluaa tuotteiden hintoja verrata keskenään.
Samainen täysjärkinen ihminen jättänee myös jätemarinadissa lilluvat ulkofilekengänpohjat hyllyyn jos grillilihaa on vailla.
- H*llsKitchen
Rakveren suunnan tehtaalta voisi tulla oikeaa härkää.
- ttppii
Ei taida härkää Suomessa olla olemassakaan.
- Lihakombinaat
ttppii kirjoitti:
Ei taida härkää Suomessa olla olemassakaan.
Niin eihän tuo Suomessa olekkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798