cycklo crossarin vanne r-500

cykloman

tsau! semmonen homma että tänään huomasin fillarini takarenkaan hieman vipattavan ja sitten kävin sormin pinnat läpi ja siellä olikin kaksi pinnaa tosi löysällä ...kiristin niitä ja ajattelin että homma korjaantu mutta ei.......nyt rengas ei pyöri oikein koko haarukassa......nyt löysäsin kehältä kaikki pinnat ....kuinkakohan tämä tulee kiristää .....apulaitteita heittokelloja ym en omista ja pienen pieni viipotus ei haittaisi ...kai ton saaa kuntoon ihan pinnoja oikeassa järjestyksessä kirraillen....?! tattis!

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, siis ei
      • Hyviä ohjeita tuolta löytyy. Homman voi tehdä huomattavasti paremmin kuin tavallinen pyöräilijä tarvii. Vasta-alkajakin pääsee liikkeelle, jos on sopivasti uskallusta ja ymmärrystä jännitysten mekaniikasta. Youtubesta katsoessa hakusanoiksi vaikka bicycle wheel truing

        Olen myös itseoppinut tuossa hommassa ja tulokset on ollu mun ajoihin riittäviä :) Kisoissa en käy ja vaatimuksetkaan ei ole sen tasoisia. Tussin tai liidun kanssa merkkaamalla pääsee aika pitkälle "peruspyöräilijä". Kahden viimeksi kasaamani kiekon kanssa käytin Parktoolin puolan kireysmittaria. Ilmankin pärjää, kun kireyden kuulee soinnissa tai tuntee sormissa. LInkki simppeliin työkaluun http://www.parktool.com/product/spoke-tension-meter-tm-1 Netistä tilattuna taisi olla 50e ( nyt perittävä ALV).

        Uusien kiekkojen kanssa olisin päässyt halvemmalla, kun olisin ostanut uudet valmiiksi kasatut. Mielenkiintoista puuhaa :)


    • cyckloman

      JOO PALJON KIITOKSIA .....PITÄÄKIN TUTUSTUA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      270
      6505
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3753
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2668
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1669
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1506
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1321
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1178
    Aihe