Mua vähän pelottaa kun uudella poikaystävällä on aika iso!

Pitkää pesään

Ei olla vielä harrastettu seksiä mutta tiedän että pitkä on ja ei ihan ohutkaan. Eniten tuo pituus mua hiukan pelottaa ja mietityttää ja toisaalta kyllä kiihottaakin.

Onko tässä nyt sitten tiedossa kurjaa seksiä joka vain sattuu? Kun sellaistakin saa lukea. Olisihan se kiva että pystyisi työntymään pohjalle saakka, antaako naisen paikat tarpeeksi periksi ja sattuuko se välttämättä aina??

Ei ole kokemusta kuin normaalikokoisista, jotka ovat kyllä olleet hyviä ja sitten pikkuisemmasta joka ei tuntunut missään :(

Odotan innolla ensimmäistä kertaamme, mutta pelottaa silti vähän että mitä tästä tulee.

Kokemuksia teiltä joilla on pitkä tai naisilta joiden kumppanilla pitkä, kiitos!

14

2063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsot tsot tsot..

Pojat pojat...

• Häksa

Tsotsottelisiko meidän pullapoika, jos tuo juttuni olisi kertonut kaltaisestasi nysäkullista?

Otan kunnian tuosta avauksesta, kun asus sitä minun kurjoittamaksi kuitenkin epäilee... Ja toki olemme avaajan kanssa munallisia veikkoja molemmat :-)

• Tosi vajaa
        Häksa kirjoitti:

Tsotsottelisiko meidän pullapoika, jos tuo juttuni olisi kertonut kaltaisestasi nysäkullista?

Otan kunnian tuosta avauksesta, kun asus sitä minun kurjoittamaksi kuitenkin epäilee... Ja toki olemme avaajan kanssa munallisia veikkoja molemmat :-)

Äläpä vie minulta kunniaa ;) No, ei sentään, ei me tuollaista kirjoitettas. Saksassa oli muuten ihan yhtä hulluja kuin Suomessakin. Yhtään kalua en valitettavasti nähnyt, että en voi kommentoida sikäläistä keskipituutta.

• Katja Vantaalta

Nain monen moista miestä ja kullia kokeneena neitinä voin kertoa ettei se kalu koskaan voi olla liian iso. Ole onnellinen kun sait pyydystettyä jätti tattisen pojan itsellesi. Ikäsi taitaa olla nuorenlainen, että poikakaverisi ei taida vielä ymmärtää mikä aarre jalkovälissä lötköttää. Varmaan ainakin pettää sinua jossain vaiheessa ellei lähde kyntämään isolla traktorillaan maailman peltoja. Sellaiselle halolle löytyy nimittäin käyttöä. Ainakin täällä pieni munaisessa Pohjolassa.
      PS
      Tulkaa käymään joskus täällä etelässä niin näytän miten isokin kulli uppoaa kahvaa myöten.

• jäkis jäbä

Eiks se vanha kanadalainen viisaus mene niin, et pitkää päätyyn ja perään. Siinä teille pojat oppia

• Laita tietoa sitten miten kävi?

• Pitkää pesään

Huomenna ehkä koittaa h-hetki ja totuus selviää :) Jännittää jännittää :) Kerron sitten selvisinkö hengissä!

• Vierasta

Minulla kun himot päällä niin tykkään mennä ihan vieraa miehen pikasesti naitavana. Kerran yhdellä ukolla jätti kalu ja paksu, kyllä sattu kun on niin nuori tiukka pimsa. Naapuri n ukolla on sopiva minkä luona käyn salaa. On 20cm pitkä ja ohut, saan siltä kunnon orkkuja. Sitä kun himottaa niin tulee käytyä vieraissa vaikka mies olisi vanhempikin, vanhin on ollut 64v kun halus pettää vaimoaan kun sai nuorta pillua. Jos sattuu ukolla olemaan iso kulli niin ainoastaan otan suihin ja runkkaan kädelläni ettei tuu pimsa pipiksi. Pokaystävälläni on kai alle 10cm nysä mistä en ole koskaaan saanut orkkua.

• leif åhman

Paksu tuntuu parhaalta anuksessa. Jos on liian ohut, niin saattaa tulla vähän kakkaa samalla. On parempi aloittaa hommat takaa, jos et anna peppua niin janari jättää sut pian..

• Pitkää pesään

Hengissä. Nautin aluksi mutta teki kipeää ja aloin vuotamaan verta. Olisikohan jännityskin aiheuttanut tuota kipua... Voi että, kai sitä pitää pystyä puhumaan asiasta sillä pelottaa jo seuraava kerta :/

• Jättilerssi

Oliko ihan 13 cm?

• Pakoputkeenko

jyysti?

• Häksa

Asus-haave se siinä, ja ei suinkaan niin päin, että itse pökkisi hanuriin :-)

• Tekikö kipeää?

Quis qäwi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2425
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      98
      2156
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe