Moi oon tyttö 12.v ja haluisin kysyy missä ois hyvät laudat aloittajalle?
Ittse vaa jotenkin kiinostuin ja haluisin kanss nyt skeittaa ja se on kivaa :)
Hyvä skeittilauta?
iuweorfi
2
95
Vastaukset
- tyttö skeittari
Mä en tiä oikee muutaku joku lamina itekki oon 12.w tyttö ite ostin vaa jonkun cittarin. mut en kyl oo mikään hyvä ku alotin ehk pari viikkoo sitte ja en osaa ku ollie ja harjottelen frontti olliee ja backki olliee
- sk8boy 15v
Itse kun alottelin niin käytin jotai paskoja marketlautoja ja meinas innostus loppua heti siihen välinelaatuun että jos luulet että innostusta riittää osta kunnon laadukas lauta. Itselläni on tällä hetkellä Happy Hour dekki kokoa 8, Thunderin trukit, bones reds laakerit ja bones stf renkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818