Onko kukaan testannut Helsingin Töölössä sijaitsevaa uutta tapaspaikkaa Bar Teosta? Mielipiteitä? Taitaa ainakin olla ihan kohtuuhinnat.
Bar Teos
8
2655
Vastaukset
- äimänkäki
Helsingin Töölössä? Missä siellä?
Mikä kumma siinä on, kun mihinkään ei laiteta tarkkoja osoitteita? Lehdissäkin kirjoitetaan ravintoloista, teattereista, taidenäyttelyistä jne päivittäin, mutta jutuissa mainitaan vain paikan nimi, joka ravintoloiden kohdalla muuttuu parikin kertaa vuodessa. Osoitteita saa etsiä hohtimilla kiskoen.
Töölö ulottuu Rautatiekadulta Stenbäckinkadulle ja pääradalta Hietsuun. On meinaan sen verran iso alue, että vähän tarkempi osoite tuolle tapaspaikallesi, por favor.- Alkup.
En muista tarkkaa osoitetta. Runeberginkatu 60 tai jotain. En laittanut osoitetta siksi, että jos joku on siellä ollut, niin tietää, missä kyseinen paikka on. Jos ei ole ollut, niin tokkopa sitten osaa kysymykseenikään vastata.
- äimänkäki
Alkup. kirjoitti:
En muista tarkkaa osoitetta. Runeberginkatu 60 tai jotain. En laittanut osoitetta siksi, että jos joku on siellä ollut, niin tietää, missä kyseinen paikka on. Jos ei ole ollut, niin tokkopa sitten osaa kysymykseenikään vastata.
Ehkä viestitin vähän turhankin äkäisesti. Rupesi vain pikkuisen keittämään, kun lehdissä ym. (jopa Hesarissa) puhutaan ravintoloista ja noista mainitsemistani kohteista (hotellit, taidenäyttelyt, ja esim. elokuvateatterit, ja tavallisetkin teatterit) pelkällä nimellä, mutta osoitteesta ei ole hajuakaan. Olen esimerkiksi lukenut muutaman jutun Chico's Töölöstä, mutta en ole saanut selville missäpäin Tölikaa se on. Jopa nettisivuilta puuttuu osoite. On vain Chico's Töölö, jota suositellaan (arvelen että Museokadulla?). Vaikea on käydä paikassa, jonka osoitetta ei viitsitä kertoa.
- Alkup.
äimänkäki kirjoitti:
Ehkä viestitin vähän turhankin äkäisesti. Rupesi vain pikkuisen keittämään, kun lehdissä ym. (jopa Hesarissa) puhutaan ravintoloista ja noista mainitsemistani kohteista (hotellit, taidenäyttelyt, ja esim. elokuvateatterit, ja tavallisetkin teatterit) pelkällä nimellä, mutta osoitteesta ei ole hajuakaan. Olen esimerkiksi lukenut muutaman jutun Chico's Töölöstä, mutta en ole saanut selville missäpäin Tölikaa se on. Jopa nettisivuilta puuttuu osoite. On vain Chico's Töölö, jota suositellaan (arvelen että Museokadulla?). Vaikea on käydä paikassa, jonka osoitetta ei viitsitä kertoa.
Se Chico's on Manskulla suunnilleen Kisahallia vastapäätä. Tää koko palsta on muuten vähän turha, kun ei täällä ole keskustelijoita.
- äimänkäki
Alkup. kirjoitti:
Se Chico's on Manskulla suunnilleen Kisahallia vastapäätä. Tää koko palsta on muuten vähän turha, kun ei täällä ole keskustelijoita.
Taidat asua sielläpäin, kun tiedät noita mestoja. Muinoin, kun asuin siellä, Kisahalli oli Messuhalli ja vastapäätä oli Elannon ravintola (Sibeliuksenkadun kulmassa) ja toinen (taisi olla Elannon sekin) Eino Leinonkadun kulmassa. Molemmat ovat vaihtaneet nimeä ja ulkonäköä toistakymmentä kertaa.
Tuo nimien, omistajien, ulkonäön jne vaihtuminen onkin syynä siihen, että myös osoitetietoja kaipaisi noihin ravintolajuttuihin. Töölössä taitaa olla enää neljä raflaa, jotka sitkeästi kulkevat samalla nimellä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen: Elite, Lehtovaara, Messenius ja Käpyhokki. Tosin viimeksimainittu taitaa olla jo Meilahden puolella.
- jaa
käyty on, ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen. paitsi että suurin osa tapaslautasesta, tai siis tapaksista oli ihan suoraan purkista. pieni, omasta mielestäni mauttomat seinämaalaukset (vaikka niitä arvosteluissa kehutaankin). palvelu oli ok, ei erityisen hyvää muttei moitittavaakaan.
ja miten niin "uutta"? kävin siellä semmoiset 2 vuotta sitten... - sangria
Olen käynyt pari kertaa ja aion käydä edelleenkin. Ruoka hyvää ja edullista, palvelu joustavaa ja miellyttävän "eleetöntä", juuri niin kuin mielestäni ravintolassa pitää ollakin. Rento paikka. Vähän häiritsevä, kolkko ääni-ilmasto.
- Khayr
Edelleenkin toimii erinomaisesti. Tuli käytyä muutama päivä sitten taas, alla arvosteluni:
http://maissipussinmatkassa.blogspot.fi/2012/10/tapastelua-toolossa.html?m=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305