Kuuluu ikävä kyllä tälle palstalle, lähinnä ruokalajin barbaarisen tarjoilutavan vuoksi.
Onko kukaan maistanut? On kuulemma suurta herkkua aasian suunnalla...
Apinan aivot?
9
2683
Vastaukset
- Ehkä maistaisin
Miten niin ikävä kyllä, yhtä normaalia se on niissä maissa kuin että täälä syödään lehmiä, hirviä, poroja, sikoja jne..
- kok_kai-lija
koki kolmonen kaikelle kansalle -siitä huolimatta ei raakaa ruokaa !
http://www.kokkikolmonen.com/tuotteet.html?id=13/
- ämmäinjutut
Olen kuullut, että se olisi pelkkä kaupunkitarina.
- ravinto_pulaan
Kaupunkiliset ikuna kuullutkaan.
Kun kotomaamme eli maataloudella, käytettin kaikki ruhosta -aivoista alkaen- Nyt vaan kokeilemaan
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/199679/Mozočky - aivomuhennos/ - maku_matkailija
Slovakian pikkuaivot -tosi herkku
- haeskelin
Sudani-Egypti-sektorilta cerba aivo- cerbaĵo aivomuhennos
cerbaĵo Hirn cerba zerebral, zum Gehirn gehörig Cerbero Zerberus
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000468085.html - apinaxi
Ompas...vai niin..ompas vanha kirjoitus
että aivoja syövät...hyipahaa - hui.yäkky
Hän kamalaa..älä syö mitään niin outoa..se on sontaa
- Anonyymi
En nää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598