Kohtaavatko odotukset miesten ja naisten välillä? Toisella Suomi 24 palstalla 33 kertaa Pattayalla käynyt herra kertoo tunne-elämästään:
Kävelykadun mestoissa mimmit etsii yleensä nopeita juttuja ja jos menet liian aikaisin illasta hakemaan sieltä heilaa niin ne lähtee mieluusti hotellissa tapahtuneen seurustelun jälkeen pois etsimään toista pokaa.
Bar fine on 500baht melkein joka paikassa goukkareissakin.
Osa mimmeistä kysyy paljonko ajattelit maksaa niin silloin mielestäni kohtuullinen on 2000baht jonka maksat jälkikäteen.
Jos haluat go gosta mimmin yöksi tai pidemmäksi aikaa niin se pitää sopia jo baarissa.
Walking streetin go go baarien tytöt ei koskaa ryöstä sinua tai he joutuvat työttömiksi ja hyljeksityiksi. Go go baarien tytöt on huippulaatua mutta heidän kanssaan voit käytännössä unohtaa pidemmät seurustelut.
Tulee liian kalliiksi ja jos teillä ei kemiat matchaa niin se menee kiusalliseksi.
Toki voi säkäkin käydä,
Monella on vakkari niistä terassibaareista / katubaareista joka heilastelee sitten koko loman ajan ja tulevat paljon halvemmiksi kuin go go baarien tytöt.
Katubaarien tytöille riittää keskimäärin että maksat joka päivä niiden bar finen (uloslähtömaksu) sinne niiden baariin ja tytölle suoraan noin 1500baht per päivä.
Kadulta löytyy hyviä kauniita mimmejä myös mutta ne eivät lähde ihan jokapojan matkaan ainakaan halvalla. Mutta jos olet nuori komistus niin sitten ne juoksee suorastaan perässä ja repii hihasta. Ne on samaa hintaluokkaa kuin katubaarien mimmit yöksi tai vuorokaudeksi. Lyhytaikaista pikarakkautta ne tarjoaa jo 500bahtilla.
Kyse on persoonista ja kemioista kuten täällä meilläkin. Lisäksi on kyse siitä onko mimmillä parempi vakkari tai poikaystävä jossakin joka tekee heistä hieman etäisempiä.
Itselläni ollut enemmän hyviä kuin huonoja kokemuksia mutta silmäni onkin jo harjaantunut vuosien varrella ja kohtelen mimmejä aina hyvin. Jos mimmi muuttuu ikäväksi niin sitten kohteliaasti 1000bahtia kouraan ja laittaa tyttö matkoihinsa. Ei kannata tuhlata aikaansa asioihin jotka ei johda mihinkään hyvään.
Thait arvostavat sitä että ne pääsee mukanasi kaikkiin juttuihin, ravintoloihin ja eläinpuistoihin ja safareille ja saarille jne ja juttelet niille ihan kuin kaverille. Siitä ne on tosi otettuja että kohtelet niitä kuin tuoretta vaimoasi ja silloin se tulee halvemmaksikin.
Mimmit tekee raskasta duunia, nukkuvat yleensä päivät ja parhaiten saat niihin virtaa kun juotat ne kelpo humalaan. Se on rakkautta sitten.
Itse olen hieman väsähtänyt tuohon Pattayaan kaikesta huolimatta ja tykkään pienemmistä mestoista. Pattaya on ensikertalaiselle taivas ja mimmit on uskomattoman kauniita ja painavat alkaen kaksi kertaa vähemmän kuin persjalkainen suomineito.
Tässä Suomi-pojan romantiikka teille:
P-jalka romantikko
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949