Minulla on seksisuhde ihanan, hellän ja huomaavaisen miehen kanssa.. Seksi on fantastista pari ekaa vetoa, mut sitten miehen vehkeessä ei joka kerta ruuti riitä, laukeaa myös melko nopeasti.. Mulla myös pieni ongelma, koska mulla on joskus hankalaa saada vehje sisälle ja siks varmaan miehelläki lörpsähtää helposti.. Tosin ei kyllä exällänikään lörpsähtänyt vaikka vehkeen laittaminen oli hankalaa toisinaan.. Eli mistä tällanen hankaluus voi johtua..? Kiihotun kovasti ja kostun, mutta vehkeen sisäänbienti joskus hankalaa.. Eli voisiko limakalvot jotenkin aristaa tai jotain.. Erityisesti välilihan alue on kipeä, joskus tulee jopa verta yhdynnän jälkeen. Aattelinpa vaan, että ehkä tarvitsen luotettavan ja turvallisen suhteen missä harrastaa seksiä rauhassa enkä mitään vakihoitoa.. Minulla on todella hankala ero takana ja minulla oli kovin kontrolloiva kumppani eli voisiko syyt olla psyykkisiä...
Gynikselle vai kallonkutistajalle??
lvkhihii
1
350
Vastaukset
- Ehkä miehen
muna on liian iso sinulle - etsi mies, jolla ei ole megakokoa oleva makkara:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 120753