Lueskelin tuossa lomapäivän ratoksi 2012 vuoden Tiede-lehteä. Siinä on juttua maagisesta 13. päivästä ja mainitaan mm., että tutkimusten mukaan silloin ei satu enempää liikenneonnettomuuksia kuin muinakaan vastaavina päivinä ja todetaan lopuksi tyyliin "myytti murrettu".
Mutta tuota mitenkäs tämä nyt pitäisi tulkita? Jos 13. päivässä ei ole mitään eroa muihin päiviin, eikö silloin pitäisi sattua vähemmän liikenneonnettomuuksia syystä, että osa ihmisistä uskoo myyttiin ja toimii normaalia varovaisemmin.
13. päivä ei eroa muista päivistä kerrotaan Tiede-lehdessä
3
120
Vastaukset
>>Mutta tuota mitenkäs tämä nyt pitäisi tulkita? Jos 13. päivässä ei ole mitään eroa muihin päiviin, eikö silloin pitäisi sattua vähemmän liikenneonnettomuuksia syystä, että osa ihmisistä uskoo myyttiin ja toimii normaalia varovaisemmin.
- Nyt kopsahtaa
"Maagisia" lukusarjoja saadaan kaikilla lukujärjestelmillä. Eikö joku voisi laskea maagiset lukusarjat eri ajanlaskuissa ja lukujärjestelmissä, esimerkiksi 2-64-järjestelmissä? Sitten emme uskaltaisi aamulla enää poistua vuoteistamme, koska tällaisena maagisena päivämääränä varmasti sattuu jotakin...
- Ei juma....
Kaks vastausta ja molemmat täyttä diibadaabaa. Hyvä jätkät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933536
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202117- 1152055
- 621974