Rainbow Ravioli: Jumalallista nopeata laaturuokaa!

Ruokamaisteri

Olin viime viikolla mökkireissulla. Kyseiseltä mökiltä löytyiö krapularuuaksi vain erilaisia purkkiruokia. Olin maistanut ennakkoon monia Jalostajan ruokia, joita en voi mitenkään kehua. Kaapissa oli kuitenkin Rainbow merkkinen raviolipurkki. Kun ei muuta tarjolla ollut, oli minun pakko syödä kyseistä ruokaa. Avattuani purkin halvalla monitoimityökalulla katsoin tuota tomaattikastikkeen ja raviolimakaronien sekoitusta ja huokaisin. Sitten maistoin...
Tästä eteenpäin ajatusmaailman ja koko maailmankatsomukseni on oikeastaan muuttunut kokonaan. Ennen pidin purkkiruokia vain halpoina "yinsota"-ruokina. Nykyisin ymmärrän, että purkkiruoat ovat arvostettujen kokkien yrityksia saada maailman parhaat maut yhteen annokseen. Asia todellakin näin. Rainow ravioli oli ensimmäinen laadukas purkkiruoka, jota olen maistanut. Se kuitenkin muutti elämäni, sillä nykyisin ymmärrän, että eri valmistajat tekevät erittäin laadukkaita purkkiruokia monella eri merkillä. Rainbow ravioli on kuitenkin yksi parhaimmista. Siinä yhdistyvt terveellinen ruoka, erinomainen kastike, tarvittavat päivittäisannokset ja menestyjän olo. Ennen en syönyt purkkiruokaa kuin kerran kuukaudessa. Rainbow raviolin jälkeen purkkiruoka kuuluu päivittäiseen ruokavaliooni.
Ensinnäkin, siinä säästää rahaa! Toiseksi, se on erimoaisen makuista! Kolmanneksi, se on ravitsevaa! En yhtään ihmettele, että sellaiset menetyjät kuin Bear Gryllis syövät purkkiruokaa. Sehän on todellista herkkua oikein tehtynä- Rainboe Ravioli muutti elämänkatsomukseni! KIitos Rainbon, Kiitos Alepa! Nyt ymmärrän paremmin! Suosittelen kaikkia ihmisiä kokeilaam laadukkaita purkkiruokia. Ne muuttavat elämänkatsomustanne!

101

7526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaluuta

      Heh :)
      Ihana ylistyslaulu purkkiruoalle! Sinulla on sana hallussa. Tämän luettuani olen pakotettu maistamaan kyseistä herkkua. Olen kerran jopa ostanut Rainbow raviolia mutta annoin purkin pojalleni. Kyselin jälkeenpäin että miltä se maistui. Poika totesi tuttuun tyyliinsä että ihan ok.
      Seuraava purkki siis tulee omaan käyttöön.

      • ravenloord

        Ihan keksinkertaista belgian murkinaa. Pieniä vehnäjauhotyynyjä maustetussa tomaattikastikkeessa.
        Kyllä tuota nyt kerran popsii, eipä ollut kova hinta purkilla ,85 centtiä eli 5 markkaa.
        Terveelllistä tuo pastamössö tuskin voi olla.

        Herkullista makua en havainnut muttei huonookaa..:)


    • onseniintiukkaa

      Katsoithan valmistusmaan - Belgia. Sieltähän on tullut monta ruokaskandaalin aiheuttanutta elintarviketta. Eli seuraavaa skandaalia odotellessa toivottavasti maistuu vielä.

      Itse käytän vain kotimaisia pakasteita ja säilykkeitä. Belgialaiset ja varsinkin epsanjalaiset unohdan hyllyyn.

      • KALLE KELLO

        Voi pyhä pyssy!! Vai ei kotimaisissa purkkiruuissa ole sontaa? Kotimaisia purkkiruokia ei olekaan, joku ainesosa tuodaan satavarmasti jostain halpamaista. Kyllä joutsenen kuvalla vedätetään niin että paukkuu. Luuletko sinä ihan oikeasti, että syöt kotimaista? Paskanmarjat, ahneus se on täälläkin numero yksi ja kaikki hakevat suurinta mahdollista voittoa ja hankkivat raaka-aineensa ties mistä HALVALLA, että saavat mahdollisimman suuren voiton.


    • Pataljoonaa

      70-luvulta muistan lämmöllä sikanautasäilykkeen, saatan siis kokeilla mainittua ravioliakin.

      Ei armeijan "pataljoonakaan" minusta hullumpaa ollut sitten 1980:n aikoihin.

      • OletMitäSyöt

        Nauttikaa vain bisfenoli-a: sta ja ftalaateistanne! Turha sitten itkeä ne, jotka haluaisivat lapsia mutteivät niitä saa...


      • karsinogeeni pois
        OletMitäSyöt kirjoitti:

        Nauttikaa vain bisfenoli-a: sta ja ftalaateistanne! Turha sitten itkeä ne, jotka haluaisivat lapsia mutteivät niitä saa...

        Mitä tanskalaisten ja ranskalaisten säilykepurkkien sisäpinnoitemateriaali on, koska noissa maissa bisfenoli-A on kielletty, ja säilykkeitä niissäkin myydään?

        (Joten: bisfenoli-A:n käyttö on tarpeetonta Suomessakin.)


    • hiukkapahoinvoiva

      Armeijan "pataljoonahan" oli varsinaista shaissia - mielluummin syön nötköttiä purkista ilman ruisleipää.

      Mutta noin tosisesti - ihmisten kannattaisi tutkia pakkausten alkuperämerkintöjä vähän tarkemmin ja näin lappaa naamaansa hiukka parempaa purtavaa.

      Kotimaisuus kunniaan niin koulu- kuin armeijankin ruoissa.

      • Minä en ymmärrä miten joku voi syödä sikanautaa. EI ikinä ole mennyt alas. Sen sijaan kinkkusäilykkeet ovat ihan syötäviä. Ongelma vain on purkkien turhan iso koko. Jalostajan Tilliliha ja Strohanoff ovat ihan hyviä. Hinta vain on aivan hirveä. Lidlissä oli myös ihan hyvää gulassia, mutta kun naudanlihaversiossa oli hevosta, vedettiin ne pois.


      • Juha Kuikka (Johan)
        okaro kirjoitti:

        Minä en ymmärrä miten joku voi syödä sikanautaa. EI ikinä ole mennyt alas. Sen sijaan kinkkusäilykkeet ovat ihan syötäviä. Ongelma vain on purkkien turhan iso koko. Jalostajan Tilliliha ja Strohanoff ovat ihan hyviä. Hinta vain on aivan hirveä. Lidlissä oli myös ihan hyvää gulassia, mutta kun naudanlihaversiossa oli hevosta, vedettiin ne pois.

        Lausutaan muuten oikeaoppisesti gulaäaäsh. OSaan muuten unkaria. On muuten unkrilainen vaimo. Ja Merceeedes bänz alla.

        ERäällä Budapäshtin matkalla tuli paluumatkalla gulaäashit housuun. Oli siinä hajussa ja naurussa pitelemistä! Enoni, joka lensi kyseisen lennon kuulutti ikimuistoisesti "hajuhaitoista huolimatta hyvää matkaa - lähes kaikille!" Olimme luonnollisesti businesluokassa


      • mek
        okaro kirjoitti:

        Minä en ymmärrä miten joku voi syödä sikanautaa. EI ikinä ole mennyt alas. Sen sijaan kinkkusäilykkeet ovat ihan syötäviä. Ongelma vain on purkkien turhan iso koko. Jalostajan Tilliliha ja Strohanoff ovat ihan hyviä. Hinta vain on aivan hirveä. Lidlissä oli myös ihan hyvää gulassia, mutta kun naudanlihaversiossa oli hevosta, vedettiin ne pois.

        Sama vika nötköttiä ei syö kukaan ja ainoa lihasäylyke mikä menee niin sotin vähänaikaa sitten jalostajan kebablihasäilykettä ja se menee leivänpäällä. Kermainen sauvporokeitto on hyvää mutta onneksi on sähköt mökillä ja ei ennen niitäkää säilykkeitä syöty vaan piti ottaa sellaista ruokaa mikä säilyy vaikka ei saa kuin 10 asteeseen maakellariin. EIhän sähköjä mökille muuten tartte kuin ruuan säilyttämiseen.


    • turhaluuta

      Olen muutaman päivän etsinyt Rainbow raviolia kaikista paikkakunnan S-ryhmän kaupoista. Ei ole! Mistä mahtanee johtua tämä yhtäkkinen raviolipula.
      Ja nötkötistä sen verran että sen ovat kaikki valmistajat ahneuksissaan pilanneet. Puoli purkillista valkoista talia ja loput epämääräistä kökköä. Ennen siinä oli lihaa ja makua, nyt vain rasvaa ja rasvanmakuista muusia.

      • thaiwokki

        Raibow raviolia voi syödä vaikka töitä tehdessä. Kokemusta on ! Jos ei kiire- ehdit lämmittä ja törkkiä patonkia soossiin. Jos kiire: pikkulämmitys ja voit huoletta vastailla asiakkaan kysymyksiin puhelimessa samalla kun nielet. Ja se ON hyvää. Ihan sama missä maassa se on valmistettu, meiän kahvikin tulee Brasiliasta ja kookospallot Intiasta, ja olen todella tyytyväinen tähän. Toinen hieno on ne pakaste thai kuutio ruoat. Aamulla kun ostaa, se on lounastauolle mennessä hitaasti sunaut huoneenlämmössä. Pitää vaan muistaa nostaa ne tötrsät pois päällekkäisasennosta. hyvää soossia ja riisiä !


      • ölömälä

        www.vippiilmanluottotietoja.com

        lkjlkjlj Ou jee


    • Wanda**

      Ostaisin minäkin, mutta ikävä kyllä lähes kaikki purkkiruoat on tärvelty survomalla niihin lihaa. Pirkka-luomuhernekeitto taitaa olla ainoa syötäväksi kelpaava purkkiruoka, ikävä kyllä. Muuten olisi minullakin aina hyllyssä hätävarasto.

      Stockalta löytyy hyviä tuorepastaravioleja, jotka säilyvät suojakaasussa useita viikkoja. Hyvä korvike säilykeruoalle, ja soosia saakin jo säilykkeinä moneen makuun lasipurkissa ja pahvitötsässä.

      • Wanda**

        PS, valmistusmaa ei minuakaan juuri kiinnosta, en yleensä keskustele ruokani kanssa.


      • Näin se vaan on
        Wanda** kirjoitti:

        PS, valmistusmaa ei minuakaan juuri kiinnosta, en yleensä keskustele ruokani kanssa.

        Te joita valmistusmaa ei kiinnosta olette niin ulkopmaisen paskaruuan saastuttamia että purkkiruokakin maistuu. Itse ostan vain kotimaista laaturuokaa ja suurimman osan ruuasta kasvatan itse. Kotimaisuus kunniaan.


      • Wanda**
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Te joita valmistusmaa ei kiinnosta olette niin ulkopmaisen paskaruuan saastuttamia että purkkiruokakin maistuu. Itse ostan vain kotimaista laaturuokaa ja suurimman osan ruuasta kasvatan itse. Kotimaisuus kunniaan.

        Todella hämmästyttävää, miljardit ihmiset syövät siis pelkkää p*kaa, vain viisi miljoonaa suomalaista ovat onnistuneet saamaan rajojensa sisäpuolelle syötäväksi kelpaavia elintarvikkeita. On tämä maailma epäoikeudenmukainen!


      • kauniimpi kauris
        Wanda** kirjoitti:

        PS, valmistusmaa ei minuakaan juuri kiinnosta, en yleensä keskustele ruokani kanssa.

        Hyvä Wanda, jag inte heller!!!!!!!!!! Hyvää kesää kaikille tölkkiruoan ystäville.
        PS. joko olet kokeillut Bona-purkkiruokia?


      • suosiulkolaista
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Te joita valmistusmaa ei kiinnosta olette niin ulkopmaisen paskaruuan saastuttamia että purkkiruokakin maistuu. Itse ostan vain kotimaista laaturuokaa ja suurimman osan ruuasta kasvatan itse. Kotimaisuus kunniaan.

        Aivan naurettavaa edes väittää suomalaisen ruuan olevan puhtaampaa/parempaa kuin ulkolaisen. Aikoinaan yks tuttu rekkakuski sano, et suurimmat apulantakuormat menee luomutiloille.....


      • Wanda**
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Te joita valmistusmaa ei kiinnosta olette niin ulkopmaisen paskaruuan saastuttamia että purkkiruokakin maistuu. Itse ostan vain kotimaista laaturuokaa ja suurimman osan ruuasta kasvatan itse. Kotimaisuus kunniaan.

        Toisaalta - näinhän se on. Kaikissa maissa, joissa olen asunut, mummot tivaavat torilla, että onhan tämä nyt varmasti kotimaista :D


      • sdfgsgg

        En syä lihaa - maailma pelastuu! Söpöt eläimet pelastuu!

        Summa summarum: spede.


    • kjgyt

      Olen syönyt Rainbow raviolia eikä se mielestäni mitään erityisen hyvää ollut.

      • Ehkä olet

        syönyt aiempaa tai vanhempaa valmistuserää. Se voi silloin voinut olla ollut eri valmistajalta kuin tuo aloittajan kehuma. Halpismerkit kun ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Valmistaja voi vaihtua lennosta.


    • haloo4

      Kukaan ei ymmärrä et tämä on vitun mainos ? Aivopestyä kansaa ku noin vaan nielee kaiken , ja monet jo sanoi et " aa pitää maistaa" eli joo , mainos meni perille . Vitun lampaat!

      • Wanda**

        Ei välttämättä - mainosta minäkin ensimmäiseksi epäilin, mutta toisaalta tämä on sen verran hauska että saattaa olla ihan yksityishenkilön vinoilua. Ehkäpä krapulatila jatkuu ;)


      • ei Raibowta enää

        Mainos tämä selvästi onkin. Itse en enää Rainbow tuotteisiin koske. Olen saanut tarpeekseni niiden ala-arvoisesta laadusta joka edulliseen hintaankin nähden käsittämättömän huonolaatuista. Aiemmin tänä keväänähän paljastui näitä Rainbow merkin ruokaskandaaleja. Missä maassa näitä tuotteita tehdään, kysyn vaan. Kyllä taitaa mennä sinne kehitysmaa puolelle jossa lapset tekee nälkäpalkalla länsimaan eläjille ruokaa.


    • pakastekokki

      Purkkiruuan maku ja täyttävyys on useimmiten ihan hyvä, mutta eniten olen ollut huolestunut säilöntäaineiden määrästä. Oletko vilkaissut etikettiä?

      • Miksi purkkiruuassa olisi säilöntäaineita?


      • manitou
        okaro kirjoitti:

        Miksi purkkiruuassa olisi säilöntäaineita?

        Onhan niitä hilloissakin,vaikka hilloaminenhan on säilömismenetelmä.


      • manitou kirjoitti:

        Onhan niitä hilloissakin,vaikka hilloaminenhan on säilömismenetelmä.

        Hilloaminen on ihan eri asia kuin purkittaminen. Purkittamissa bakteerit tapetaan kuumentamalla.


      • pilkunnuss...
        okaro kirjoitti:

        Hilloaminen on ihan eri asia kuin purkittaminen. Purkittamissa bakteerit tapetaan kuumentamalla.

        Okaro, kädessäni on Jalostajan Stroganoff säilykepurkki.
        Kyljessä lukee:
        Mm. sakeuttamisaineet E466, E412, E415
        Säilöntäaineet E211, E202
        väri E150c
        happamuudensäätöaine E330


    • lähiruokaa, kiitos

      Taidat olla kyseisen s-ryhmän halpistuotteen myyntikonsulentti kun niin oli överiä vuodatusta

      • KALLE KELLO

        Kuule, minä ainakin ostan ja syön näitä halpistuotteita ässästä. Mm juustot (ässän halpikset) ovat satakertaa makoisampia ja puolet halvempia, kun V****n (ei tarkoita "sitä" vaan yritystä) juustot. Lidlissä taas on oikein hyvää jogurttia, joka maksaa alle 40 snt/prk, on isompi kuin V****n jogurttipurkit (n 60 snt/prk), ja joissa on paljon makuvaihtoehtoja sekä kunnolla "palasia". Tuossa nyt muutama mainitakseni. Halpistuotteet on paljon paremman makuisia kun "kotimaiset" tuplasti kalliimmat vastaavat. Tuohon halpistuotteiden inhoajille heitän vastakysymyksen: Ette varmaankaan voi missään nimessä ostaa halpaa kaljaa Virosta vaan haette sen saman kaljan täältä triplasti kalliimmalla?


      • Lidlissä on paskaa
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Kuule, minä ainakin ostan ja syön näitä halpistuotteita ässästä. Mm juustot (ässän halpikset) ovat satakertaa makoisampia ja puolet halvempia, kun V****n (ei tarkoita "sitä" vaan yritystä) juustot. Lidlissä taas on oikein hyvää jogurttia, joka maksaa alle 40 snt/prk, on isompi kuin V****n jogurttipurkit (n 60 snt/prk), ja joissa on paljon makuvaihtoehtoja sekä kunnolla "palasia". Tuossa nyt muutama mainitakseni. Halpistuotteet on paljon paremman makuisia kun "kotimaiset" tuplasti kalliimmat vastaavat. Tuohon halpistuotteiden inhoajille heitän vastakysymyksen: Ette varmaankaan voi missään nimessä ostaa halpaa kaljaa Virosta vaan haette sen saman kaljan täältä triplasti kalliimmalla?

        Totta, en viitsi hakea virosta sitä halpaa kaljaa kun kulutan sitä vain max. 20 tölkkiä vuodessa. Miksi en ostaisi kalliimpaa ja parempaa kun siihen on kerran varaa? syökää te köyhät Lidl-paskaa ja kauppojen halppistuotteita ja kuolkaa niiden aiheuttamiin sairauksiin. Minä syön vain kotimaista laaturuokaa, en mitään rasvaisia hollantilaishöttöjuustoja enkä etenkään säilykkeitä. Lidlin "palasia" sisältävästä jugurtista tulee mieleen lähinnä oksennus joten sanon sille ei kiitos.


    • Joopa joo.

      Purkkiruuat ja valmis einekset sopivat hätävara ruuaksi. Kyllä itse valmistettu ruoka on huomattavasti herkullisempaa ja terveellisempää. Valmistuotteet jäävät minulta kaupan hyllylle.

    • Tfyfcyfcyfc

      Purkkiruoka on epäterveellistä ja kallista.

    • Minua ärsyttävät kaikki purkit olivatpa peltiä -lasia ,tai mitä lie koska täällä oman roskiksen omistajana niistä ei pääse eroon. Ennestään jo kissojen ja koiran purkkeja riittämiin joten minä kehun näitä pussiruokia joita on myös täysin valmiita ei tartte kun lämmittää.Käykää erämuonaa myyvissä liikkeissä saatte myös netin kautta ja on varmana kaikki tuoteselosteet ym,kohillaan,myös makutestit liikkeiden videoilla. Löytyy valikoimaa edulliseta tosi kalliisiin annoksiin.

      • ...

        Vie metalli ja lasi kierrätykseen. Onhan sinulla kuitenkin jalat? Vai eikö ole?


      • ... kirjoitti:

        Vie metalli ja lasi kierrätykseen. Onhan sinulla kuitenkin jalat? Vai eikö ole?

        Mitäpä luulet minun niille tekevän? Minulla on 13km lähimpään kierrätyskeskukseen joten ei pelkät jalat riitä,kyllä autolla on ollut paljon helpompaa.


    • Nötköttiä ?
      Ostakaapa Kylmäseltä niitä jotka on tehty armeijjalle, on täyttä tavaraa, hieman kalliimpaa, mutta LIHAA

    • Jopjopa

      Kymppi Maukkaiden Kymppi palvihernekeitto on parasta purkkiruokaa mitä tiedän. Toijalasta näemmä. Jalostajan purkkiruoat maistuu kaikki jotenki samalta teollisen metalliselta (lihapullasoosi, stroganof..) ei mitään tuotekehitystä sitten 70-luvun. Sama kalsa maku. Ihmetellyt kovasti miten koko yritys on yleensä vielä pystys.

    • Sait nauramaan

      Vai että terveellistä! Hah :D
      1)Pasta ei ole terveellistä.
      2)Tölkki ruokineen steriloidaan jolloin kaikki vitamiinit kuolee.
      3)Tölkin sisäpinnan materiaali aiheuttaa syöpää.

      • ,,,,,,,

        vitamiini ei voi kuolla koska se ei ole elollista ainetta.


      • ;;;;;;;;;;;
        ,,,,,,, kirjoitti:

        vitamiini ei voi kuolla koska se ei ole elollista ainetta.

        Nii ja tölkin sisäpintaa ei ole pakko syödä.


    • Bisfenoli bisbis

      tiettekste sen aineen joka lähtee ruoan mukana siitä tölkin sisäpinnalta.
      Syötte sen syöpää aiheuttavan aineen. Eipä kiinnosta ja pääasia on halpaaa!!!

      • Tiäksää..

        ..että on monella tavalla pinnoitettuja säilykepurkkeja. Tinapinnoitteisista esim.
        ananaspurkeista se pinnoitus liukenee jääkaapissakin muutamassa päivässä
        - hapettuu, tummuu ja syöpyy täysin. Purkki pitäis tyhjentää kerralla tai laittaa
        jämät muuhun astiaan.


      • tv:stä tuttua
        Tiäksää.. kirjoitti:

        ..että on monella tavalla pinnoitettuja säilykepurkkeja. Tinapinnoitteisista esim.
        ananaspurkeista se pinnoitus liukenee jääkaapissakin muutamassa päivässä
        - hapettuu, tummuu ja syöpyy täysin. Purkki pitäis tyhjentää kerralla tai laittaa
        jämät muuhun astiaan.

        Lisäksi säilyketölkkien valmistusolosuhteissa ei kaikki kestä päivänvaloa.


    • mainoskamppanja

      Paljonko sinulle maksettiin tästä mainoksesta S-ryhmä asiakkaiden antamilla sijoituksilla

    • tuoretuote

      Johan pomppasi, syökää vaan tuota lisäaine pas-aa. Aivonne kyllästyvät jo muutenkin ja dementia lisääntyy.

    • punajuurisalaatti

      Miksi ostaa valmisruokia, kun itse voi tehdä ruokaa paremmin, terveellisemmäksi ja edullisemmin? Jos ostaa kaupasta kasvikset ja tuoreen lihan, niin voit maistaa ja haistaa, että tuote on tuore. Kun vielä ostaa lihan ilman mitään marinadikastikkeita, niin lihasta näkee aika helposti sen, että se on sitä mitä pitääkin.

      Valmisruoissa pitää olla säilöntäaineita tai pakkaus pitää olla niin steriili, että ruoka säilyy pilaantumattomana. Aika ajoin on kuitenkin pakkausvirheitä tai tuotannossa erehdyksiä, jotka pilaavat tuote-erän. Kotiruoassa ei ole sitä ongelmaa, kunhan vain lämpimän ruoan jäähdyttäminen ja säilyttäminen tapahtuu asiallisesti.

      Itse ruokansa valmistamalla voi vaikuttaa makuun maustamalla haluamallaan tavalla. Monella ongelmia on esim. korkean verenpaineen tai diabeteksen kanssa, joita kumpaakin voi hoitaa merkittävästi ravinnolla. Esimerkiksi moni ruoka saa makunsa lähinnä suolasta eikä suinkaan yrteistä, pippurista ym. kalliimmista makua antavista aineksista.

      Käyttäkää valmisruokaa, jos haluatte, mutta jos terveellisyys, maku ja säästäminen kiinnostaa, niin kannattaa kyllä opetella tekemään itse ruokaa. Suunnitelmallisuudella välttyy myös niiltä tilanteilta, että jääkaapissa ja pakastimessa olisi "ei-oota". Kerran pari viikossa kun tekee ruokaa ja pakastaa osan, niin aina on monipuolista itsetehtyä ruokaa tarjolla.

    • Oni-off

      Liki kaikissa on sipulia, joten jäävät varmasti hyllyyn.

    • mies_vm86_-

      Purkkiruuassa ei ole kyllä tasan mitään terveellistä. Kaikki vähäinenkin suoliston kannalta suotuinen bakteerikasvusto on tapettu.

      • hyi että

        en kyllä haluaisi tonnikalassani valmiiksi asennettuna manoliton suolibakteereja.


    • Pirkka parempaa

      En pidä Rainbow tonnikalasta esimerkiksi. Pirkka tonnikala parempaa.
      Siksi epäilen muitakin Rainbow tuotteita.

    • 3+7

      En ota kantaa näihin valmisruokiin, mutta itsekin olen hiljattain "löytänyt" Rainbow merkin. Monia tuotteita jotka hinnaltaan selkeästi paljon edullisempia, esim. kahvi. Rainbown kahvipaketti irtoaa parilla eurolla, ja jopa kevään jossakin sokkotestissä voitti Presidentin (oli muistaakseni Iltalehdessä).

      Itselläni varsinkin kun ei ole mikään huippukeitin kuten Moccamaster, niin Rainbown kahvi todellakin peittoaa jopa sen JuhlaMokkaversion jo hintansa puolesta. Ja tämä ei ole tarkoitettu mainospuheeksi, tämä on vain henkkoht mielipiteeni. Itse käytän myös paljon ko. merkin pakastevihanneksia. 1kg:n säkki nuppuvihanneksia maksaa sen reilu euron, kun vastaavan hinnan saa pulittaa esim. Apetit-merkin 400gr kukkakaalipussista jne.

      • Neiti 22v.

        Tuo edullinen hinta selittyy puhtaasti sillä, että S-ryhmä halusi luoda kilpailijan K-kauppojen Pirkka-merkille eli Rainbow on tavallaan Pirkka-kopio, jonka omistaa S-ryhmä. Pirkalla on kuitenkin enemmän eri tuotteita valikoimissa eli toistaiseksi minä ostan enemmän Pirkkaa vielä. Opiskelijabudjetilla voi vain haaveilla ns. normaalihintaisista ruokatuotteista.

        Sitten on tietysti Euroshopper ja Xtra, jotka ovat yleensä vielä Pirkkaa ja Rainbow'ta halvempia, mutta laatu aika pitkälti samaa tasoa.

        P.S. Itse en pidä Rainbow'n pakastevihanneksista. Meitä on moneen junaan. :D


    • Vielä kun

      saisi ostaa tuohon lisukkeeksi säilykepurkkiin pakattuja saman merkkisiä pannukasviksia, niin onni 0lisi täydellinen.

    • voi voi teitä

      Uusavuttomat syövät purkkiruokaa, kun mökin vieressä ei ole Hesburgeria.

      • kysynpä

        joutuuko Hesessä kokkaamaan itse ruoat?


    • Mainos?

      Kuullostaa ihan mainokselta.

    • unelmia_purkissa
    • ihme huijaus

      voikos enää mainosmaisempaa kirjoitusta olla :)

      nykyäänhän on muotia että mainosmiehet aheuttaa tuotteesta keskustelua ja ihmiset menevät halpaan ja kokeilevat. itse en ostaisi mitään rainobow säilykkeitä, on ne sitten kuinka suussa sulavia vain.

      • KALLE KELLO

        Eipä tuo mitään mainospuhetta ole. Luulenpa, että me mainitsemasi "mainosmiehet/-naiset" olemme niitä tyhmiä ja yksinkertaisia suomalaisia kuluttajia, jotka pakosta ovat joutuneet siirtymään halvempiin tuotteisiin ja huomanneet ne halvat tuotteet hyviksi ja makoisiksi. Miksi maksaa muka suomalaisesta tuotteesta tupla/triplahintaa, kun vastaavan ja useimmiten huomattavasti paremman halpistuotteen saa paljon halvemmalla. Tottahan sitä joka päivä saa lukea lehdestä, kun tyhmien kansalaisten holhoojat (THL:ssa ja ministerit) paahtavat lehdissä, kuinka se ja se on vaarallista, ostakaa näitä ja näitä. Tottakai, nehän ovat osakkeenomistajia ja rahanahneita paskiaisia. Ehkä me tyhmät halpistuotteiden kuluttajat olemmekin viisaita, eikä rahoiteta näiden idioottien osakesalkkuja.


    • bububear

      Jos kerran lähdit mökille, niin miksi et käynyt matkalla kaupassa ostamassa kunnon mökkieväitä vaan kaivelit mökin kaapeista vuosia vanhoja tölkkiruokia?? On siinäki ollu varmaan loma :D

    • Viron reissaaja

      Viron (auto)reissuilta tuodaan aina lasipurkeissa olevaa valmisruokaa laatikkokaupalla. Erilaisia borshkeittoja, seljankaa, hernesoppaa, pilaffia jne.. Kaikki ovat olleet todella hyviä. Hernekeittokin on jotain muuta kuin jalostajan sosetta ja on lähes kotitekoisen veroista. Noista saa reilun aterian kahdelle nopeasti ja helposti - eikä edes maksa ihmeitä, Virossa siis..
      Suurin osa ollut Salvestin tuotteita, hintaluokka pari euroa / purkki. Myös erilaiset marinoidut vihannekset ovat hyviä, eikä hillojakaan kannata unohtaa..

      Tästä linkkivinkkiä https://www.prismamarket.ee/fi/tuotteet/ruoka-ja-juoma/sailykkeet/s/1

    • ja voih ....

      Ensinnäkin, siinä säästää rahaa!
      Toiseksi, se on erimoaisen makuista!
      Kolmanneksi, se on ravitsevaa!

      ___________________________________

      Neljänneksi ihan täyttä soopaa taas ylläpidon keksimä typerä aloitus...

      Kuka näitä jaksaa enää edes kommentoida.

      YPi taas tarkkailee että kenen koneelta tulee parhaat aloituksen nuolemiset ja peukutukset (kiruitusvirhuista holimatta) niin taas saa foorumin valehtelevat trolllit palkinnoksi joitain 7 päivää lehtiä kotiin ilmaiseksi.
      Ja järkevät kirjoittajat häippäsee yksi toisensa jälkeen

      voih

      • gfdfh

        Kukakohan Rainbow:n myyntimies siellä promottelee taas tuotteita?

        En ole maistanut Rainbow raviolia, joten en osaa sanoa onko se hyvää, mutta merkin tuntien en taida tulla koskaan maistamaankaan. Lähes kaikki Rainbow-tuotteet ovat huonolaatuista scheissea, toki seasta löytyy myös poikkeuksia, mutta miksi kokeilla huonoksi todetun merkin eri tuotteita?


      • en kommetoi
        gfdfh kirjoitti:

        Kukakohan Rainbow:n myyntimies siellä promottelee taas tuotteita?

        En ole maistanut Rainbow raviolia, joten en osaa sanoa onko se hyvää, mutta merkin tuntien en taida tulla koskaan maistamaankaan. Lähes kaikki Rainbow-tuotteet ovat huonolaatuista scheissea, toki seasta löytyy myös poikkeuksia, mutta miksi kokeilla huonoksi todetun merkin eri tuotteita?

        ylläpidon ärytys eli trolli
        Uskomatonta että uskotte ja viitistte kommentoida.


    • vähäpuheinen

      tonnikala mexicana on niiiiiin hyvää ......

    • possunautaheppa

      No LOL! ex-Hkn duunarina voin sanoa että tietäisitte vaan mitä laitatte suuhunne... hah hah! terveiset tehtaalta vaan ja kaikki yllätykset eivät ole positiivisia!

      • NO4cannedfood

        No hyi mitä kuraaa on noi sun raviolit!! "Ainesosat:
        Pasta (48 %): durumvehnä, kananmuna, vesi.
        Kastike (45 %): vesi, tomaatti (31 %), sokeri, muunnettu maissitärkkelys, aromit (mm. selleri), viinietikka, suola, mausteet (mm. valkosipuli, kurkuma, valkopippuri, muskottipähkinä).
        Täyte (7 %): naudanliha (2,5 %), korppujauho, sipuli, suola, porkkana, kasviöljy, mausteet.
        Suolapitoisuus 1,5 %.
        Ravintosisältö/100 g:
        Energiaa 340 kJ/80 kcal
        Proteiinia 3,0 g
        Hiilihydraattia 15 g
        Rasvaa 1,0 g


        Jäätävän huono lihapitoisuus, ja karsee määrä pelkkää hiilihydraattia? joka on saletisti tuossa tuotteessa vielä sokereita kun ei sitä missään mainita...Juuuh syökää vaan oikee nautinnolla, jää kyllä hyllyyn! HYH mitä kuraa, teen kyllä jatkossakin ihan itse omat ruokani ja vaikka raviolini. Itse tehty pasta on sentäs jotain se.


      • Wanda**
        NO4cannedfood kirjoitti:

        No hyi mitä kuraaa on noi sun raviolit!! "Ainesosat:
        Pasta (48 %): durumvehnä, kananmuna, vesi.
        Kastike (45 %): vesi, tomaatti (31 %), sokeri, muunnettu maissitärkkelys, aromit (mm. selleri), viinietikka, suola, mausteet (mm. valkosipuli, kurkuma, valkopippuri, muskottipähkinä).
        Täyte (7 %): naudanliha (2,5 %), korppujauho, sipuli, suola, porkkana, kasviöljy, mausteet.
        Suolapitoisuus 1,5 %.
        Ravintosisältö/100 g:
        Energiaa 340 kJ/80 kcal
        Proteiinia 3,0 g
        Hiilihydraattia 15 g
        Rasvaa 1,0 g


        Jäätävän huono lihapitoisuus, ja karsee määrä pelkkää hiilihydraattia? joka on saletisti tuossa tuotteessa vielä sokereita kun ei sitä missään mainita...Juuuh syökää vaan oikee nautinnolla, jää kyllä hyllyyn! HYH mitä kuraa, teen kyllä jatkossakin ihan itse omat ruokani ja vaikka raviolini. Itse tehty pasta on sentäs jotain se.

        Niin, lihapitoisuuden tulisi olla 0 % niin tuotetta voisi pitää hätävarana. Noin yleensä, Rainbow ei ole merkkini koska asioin K-kaupassa.


      • Filepala
        Wanda** kirjoitti:

        Niin, lihapitoisuuden tulisi olla 0 % niin tuotetta voisi pitää hätävarana. Noin yleensä, Rainbow ei ole merkkini koska asioin K-kaupassa.

        Pari euroa kilo.
        Mitä luulette saavanne, sisäfilettä kenties?


      • hilla
        NO4cannedfood kirjoitti:

        No hyi mitä kuraaa on noi sun raviolit!! "Ainesosat:
        Pasta (48 %): durumvehnä, kananmuna, vesi.
        Kastike (45 %): vesi, tomaatti (31 %), sokeri, muunnettu maissitärkkelys, aromit (mm. selleri), viinietikka, suola, mausteet (mm. valkosipuli, kurkuma, valkopippuri, muskottipähkinä).
        Täyte (7 %): naudanliha (2,5 %), korppujauho, sipuli, suola, porkkana, kasviöljy, mausteet.
        Suolapitoisuus 1,5 %.
        Ravintosisältö/100 g:
        Energiaa 340 kJ/80 kcal
        Proteiinia 3,0 g
        Hiilihydraattia 15 g
        Rasvaa 1,0 g


        Jäätävän huono lihapitoisuus, ja karsee määrä pelkkää hiilihydraattia? joka on saletisti tuossa tuotteessa vielä sokereita kun ei sitä missään mainita...Juuuh syökää vaan oikee nautinnolla, jää kyllä hyllyyn! HYH mitä kuraa, teen kyllä jatkossakin ihan itse omat ruokani ja vaikka raviolini. Itse tehty pasta on sentäs jotain se.

        Miten aioit hiilihydraatittoman ja lihavoittoisen raviolisi tehdä? Odotan reseptiä uteliaisuudella :)
        Kyllä nuo pastaruoan hiilihydraatit tulevat vehnästä, noin maalaisjärjellä ajatellen. Kun tuotteessa on 80 kcal/100 g ja lihana on käytetty naudanlihaa pidän sitä melkein laihdutusruokana. Rasvaakin on vain 1 g ja proteiinia sentään 3 g.
        Huippuravintoa!


    • Syökää terveellisest

      Viisitoista vuotta sitten lähdin kotoa maailmalle opiskelemaan. Opiskelijabudjetilla oli pakko unohtaa kaikki terveellinen kotiruoka ja keskittyä vain täyttävään ja monipuoliseen valmisruokaan. Ja ei, vaikka te ruokajeesukset väittäisitte että halvemmalla olisi saanut terveellistä, asia ei yksinkertaisesti ole niin. Selitysten ja ruokalaskujen sijasta voitte itse kokeilla elää opiskelijabudjetilla neljä vuotta, käydä päivät opiskelemassa ja illat yrittää pitää kuntoa yllä.

      Neljä vuotta opiskelin ja jatkuvasti vetämätön olo paheni. Entinen urheilija lihoi edellisvuosista kymmenen kiloa, lihakset menettivät kaiken energian vaikka kävin aktiivisesti lenkillä ja salilla, väsytti, ja kolmantena vuotena alkoi jalkoja särkeä kun kävelin. Tulokset huononivat dramaattisesti. Henkisesti olo oli masentunut, väsynyt ja keskittymiskyky ja oppimiskyky nollissa ja kuraattori neuvoi että kävisin puhumassa päätohtorille. Vatsa toimi jotenkuten.

      Pelkäsin että sydämeni oli vetelemässä viimeisiään kun luin katkokävelystä, mutta mitä vielä. Purkkiruuat ja valmisruuat eivät tarjonneet mitään muuta kuin energiaa ja vain joitakin harvoja kivennäisiä ja hivenaineita. Olin jatkuvasti aliravittu vaikka vatsani tuntui täydeltä.

      Kuvat tuolta ajalta paljastavat elävän kuolleen. Vuosi opiskelujen jälkeen tapasin nykyisen vaimoni, sain hyvän työpaikan jossa vietin ensimmäiset viisi vuotta, ja kun työn vuoksi talous parani, parani myös ruoka ja kaikki valmisruuat jäi pois.

      Tulos oli todella dramaattinen. Vuodessa iho sai takaisin hehkeytensä ja eläväisyytensä. Entinen "nelikymppinen" näytti parikymppiseltä. Silmät ovat kuvissa paljon kirkkaammat ja ilmeikkäämmät. Kunto parani ja paino putosi kymmenestä kilosta normaaliin tasoon. Lihakset vetreytyivät ja sain takaisin ne entiset tulokset. Keskittymiskyky parani huomattavasti, ja kaikki masentuneisuus ja vetämättömyys katosi.

      Valmisruuat ovat silloin tällöin hyvän makuisia ja ne täyttävät nopeasti, mutta pitkäaikaisessa käytössä ne ovat suorastaan hengenvaarallisia koska ne tappavat hyvin hitaasti.

      • sakkeus2

        Ite olin kans huippu- urheilija ja opiskelija pudjetilla, mut osasin ite tehä ruokaa ja hyvin proteiinipitosta ja lihakset, kunto ja pirteys säily. Ei se oo rahasta kinni vaan siitä mitä haluat tehä ja mitä oot valmis oppimaan. Kyl se on ihan itestä kiinni.


      • KOTIRUOKAAAAAAAA
        sakkeus2 kirjoitti:

        Ite olin kans huippu- urheilija ja opiskelija pudjetilla, mut osasin ite tehä ruokaa ja hyvin proteiinipitosta ja lihakset, kunto ja pirteys säily. Ei se oo rahasta kinni vaan siitä mitä haluat tehä ja mitä oot valmis oppimaan. Kyl se on ihan itestä kiinni.

        Se on ihan sontapuhetta, etteikö itse voisi tehdä edullista ruokaa. Itsetehtynä ruoka on noin puolet edullisempaa kuin valmisruoka. Ravintolaruoka vs. kotiruoka on vielä edullisempaa kotiruoan eduksi.

        Ostin eilen K-Citymarketista kotimaisen jauhelihapaketin eurolla ja kotimaisen kaalinpään (hinta alle euron). Ruokakomerosta löytyi vielä ohrasuurimoita (riisikin käy) sekä mausteita. Tein kaalipadan, josta saa noin 10 annosta ruokaa. Jääkaappiin siis 2-3 päivän annokset ja loput pakastimeen. Vielä jäi jäljelle melkein puolet kaalista, ohrasuurimoita ja mausteita riittää vielä seuraaviinkin kertoihin (esim. ohrasuurimoista voi myös hauduttaa puuroa). Puolukoita olin poiminut viime kesänä pari litraa, niin siitä sai puolukkasurvosta ilmaiseksi, joten sitä voi laittaa kaalilaatikonkin kyytipojaksi niin imeytyy C-vitamiini paremmin. Kallistako?

        Ostin kyllä K-Citymarketista samalla käynnillä yhden lihaperunasoselaatikon, joka oli tarjouksessa euron/laatikko, mutta siitä ei syö kuin max 2 kertaa. Etu hinnassa itsetehdyn kaalilaatikon hyväksi on edelleen iso, vaikka valmisruoka olikin tarjouksessa.


    • LUE TÄMÄ

      Se joka väittää että tölkkiruoka on terveellistä, on joko tyhmä tai kyseisen tavaran myyjä!

      Tölkeistä irtoaa myrkyllistä bisfenoli A:ta (BPA), jonka käyttö on kielletty tuttipulloissa EU:n alueella. Kanadassa BPA:n käyttö on kielletty kokonaan, siellä ollaan näköjään viisaampia kuin täällä.

      Jos haluat sairastua, syö ilman muuta vaikka joka aterialla sitä tölkkiruokaa!

      • KALLE KELLO

        "LUE TÄMÄ" ja kaikki muutkin. Minulla varmaan on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia, mutta käsittääkseni pointti tässä oli se, että niitä valmiseineksiä/purkkirukia syödään JOSKUS silloin tällöin. Ei jaksa tehdä ruokaa, kun tulee töistä, helpottaa kokkaamista mökillä jne. Kyse ei siis ole siitä, että sitä syödään aamusta iltaan. Saattehan toki nyt paistatella sädekehä pään päällä omaa erinomaisuuttane kokkauksillane ja ihan omatekemää, ilmeisesti kasvatatte myös itse kaiken vihanneksia, kanoja, lehmiä, sikoja, viljaa jne?? Vai ostatteko kaupasta? No kerron yhden pienen jutun. Esim leipävilja tuodaan muualta, vain murto-osa suomessa apulannalla ja hormooneilla kasvatetusta viljasta jää suomeen. Lihaa (lehmää, sikaa, kanaa) piikitetään "vauvasta" asti antibiooteilla ym, rehuihin lisätty ties mitä ja taas sitä hormoonia (tämä kielletään jyrkästi) , maitotuotteet (lisätty erilaisia bakteereita) , hedelmät ja marjat (varsinkin talvella), kyllästetty ties millä. Olethan nähnyt mm espanjalaisia mansikoita kaupassa, ai miten hyvän näköisiä, mutta oletko koskaan miettinyt sitä miten ne kestää niin kauniina, homeettomina, valtavan kiiltävinä, suorastaan täydellisinä tuon matkan jne.. Ihan oikeasti, vaikka hiki hatussa aamusta iltaan väännät kauhan varressa tehden itse ruokia ja leipoen, et todellakaan saa terveellistä ruokaa vaikka niin kuvittelet. Ja vaikka luomua ostaisit lähitiloilta, niin tiedätkö varmasti ettei sinne "heitellä" sitä sun tätä? No silkkaa paskaa varmasti menee. Viimeisinpänä: Ilmeisesti teistä kukaan ei matkusta ulkomaille, kun siellä ei voi varmasti sitten syödä yhtään mitään vai otatteko omaat eväät mukaan?


    • syö vaan

      Syödäänhän hernekeittoakin yleensä tölkki valmisteena, ei siihen kukaan ole kuollut, eikä se meistä tee kuolemattomia jos vältämme tölkkiruokia.

    • hb-lkö

      Syönkin einespizzoja, xtra pakaste -salamipitsat ovat edullisia ja nälkä lähtee.

    • Börje Surströmmäre

      Oletko koskaan nauttinut surströmmin mädätettyä hapankalaa?

    • kotkokkk

      en ole valmis ruuan ystävä mutta raviolia ostan sillä ei huvittaisi ruveta itse tekeen. sit se on mulla pahanpäivän vara josta vain minä pidän perheessämme. se on halpaa ruokaa ja aika vähä kalorista..
      joskus kaadan kaiken uunivuokaan, juustoraastetta päälle ja uuniin, on hyvää.

    • Reissari.

      LIdlin ravioli on kyllä parempi, ja taitaa olla halvempikin.
      Sekin kyllä tilttasi, kun tuli tarpeeksi syötyä reissumuonana.

      • Valmistaa itse ruoan

        Valmisruuat tilttaa jossain vaiheessa. Aluss voi maistua, mutta sitten ei enää maistukaan!


    • TROLLI!

      Trolli!

    • pikaruoka

      Pikaruokaa vaan, hain äsken Mc Donalsista pari aitoa naudanliha hampurilaista.

    • hevosta napaan :D

      "Nykyisin ymmärrän, että purkkiruoat ovat arvostettujen kokkien yrityksia saada maailman parhaat maut yhteen annokseen. Asia todellakin näin."

      Uskomatonta että joku pitää oksennuksen makuisesta jossain indokiinassa lapsityövoimalla tuotetusta jätteestä ja vielä kehuu sitä netissä?!

      Tajuatkohan lapsiparka millaista jätettä purkkiruoka on? Muovin pehmittämiseen käytettyjä syöpää aiheuttavia ftalaatteja on purkkien sisukset pullollaan ja sitä liukenee jokaiseen lusikalliseen tätä sinun herkkuasi.

      Ei mitään syö rauhassa.Mikään huippukokki ei todellakaan ole sisältöä harkinnut vaan isojen yritysten pellet jotka haluavat myydä mahdollisimman halvalla tuotettua mahdollisimman alilaatuista skeidaa ihmisille mahdollisimman kalliiseen hintaan.

      Kuka valvoo millä lapsityövoimalla sinunkin raviolisi on tehty ja mistä lihasta?

    • Saketeus1

      Ite ostan suoraan tuottajilta kaiken lihan ja kasvikset saa 60% halvemmalla kuin kartelli pers- marketista tai k- marketista ja asun helsingissä, taatusti kotimaista ja ammatti kokkina niistä voi tehdä ihan mitä vaan. Ja jos vähän vaivaa näkee ilman että olet kokki nii voit tehä raviolit ja muut itse aika nopeasti ja helposti. Ja saat myös netistä huippuravintoloiden reseptit, mut ne vaatii hiukkasen enemmän aikaa, ite kyl käytän sen ajan ilomielin huippu ruokaan. Ja voin sanoa et ihan pääkaupunki seudun ympäristöstä saa halvalla suomalaista luomuruokaa tuottajilta suoraan. Suosittelen ostamaan suoraan tuottajalta koska kauppias ei maksa niille mitään, verottajalle niittenkin myynti menee mut vaikka maksasit 2 kertaa tuottajalle saman summan mitä kauppias nii saat silti kaikki maataloustuotteet 45% halvemmalla mitä kartelli kaupoista.

    • faktaa keittiöstä

      RAINBOW kinkkuun lisätään perunaa, vastoin elintarvikeviranomaisien määräyksiä. Näin tuote saadaan halvemmaksi ja ihmiset kuvittelevat, että S-kauppa on edullinen. Totuus on ihan jotain muuta. Kun yritetään myydä halvalla omaa merkkiä, on S-ryhmän ainut keino säästää laadussa, koska ostot merkittömään ovat kuitenkin pieniä. Jos halua halvallahyvää, Lidl. Jos haluat parempaa, osta merkkituotteita. Merkeillä ei ole varaa pilacta mainettaan lisäämällä tuotteisiin vettä, vettä, jauhoja.....

    • Kaasia

      Ja entäs se LIDLin Premium Ham!!! Jotain aivan uskomattoman hyvää LIHAA!! Ei mitään mössöä vaan tosi laadukasta!

      Samoin vihannessäilykkeitä tulee käytettyä viikottain, minimaissia voi ihan suoraan purkistakin napostella, mutta kannattaa huuhdella ylimäärä suola pois.

      Samoin hernekeitot tulee järjestään syötyä purkista.

    • sdfggg

      'on kyllä todella hyvää se raviooli. JA odotappas, kun se pöntöllä käynnin aika! Ihanat aromit! Meillä oikein mökkivieraiden kera ihasteltiin mieheni vääntämää roviolitorttua huussissa! Voi sitä huokailuien määrää!

      !!

    • älykkö, oikeasti

      Tällaistahan tämä on. Meillä yltäkylläisessä lännessa syljeskellään ennakkoluuloisesti purkkiruokien suuntaan. Samaan aikaan Afrikassa... nälkää näkeville kelpaisi sama purkkituotos vaikka homeisena...

      Hävetkää. Te korkeintaan keskinkertaisuudet. Seuraavan kerran, kun on hampurilaisateria ostettavissa, menette ja ostatte sen, kiitätte Jumalaa etuoikeutetusta asemstanne ja manaatte Saatanaa typeryydestänne.

    • Miten onnistuit kirjoittamaan sanan Rainbow joka kerta eri tavalla :D

    • hmmmmm2

      Minun mielestäni rainbow ravioli oli todella heikko esitys verrattuna Lidlin purkki raviolliin. Suosittelen kokeilemaan, jos raviolista pidät. On muuten todella hyvää. Paljon parempaa kuin tuo Rainbow merkin alla.

      • diu diu

        Ei löytynyt meidän liiteristä ravioleja


    • kaikkiruokainen

      Kissanruoat on hyvää krapulassa.

    • Metsästäjä1

      Purkkiruoka? En syö paskaa.

    • asertgf

      Tuossa aiemmin oli listattu E-koodattuja lisäaineita, joiden perusteella mainittu ravioli olisi jotain myrkkyä. No joo, E211 lienee pahimmasta päästä listaa, mutta tosi moni on aika tavallisia aineyhdistelmiä joita löytyy luonnostaan marjoista, hedelmistä etc. Ensimmäiset sakeutusaineet ovat selluloosakuituja, joita saa syödä huoletta. Siis kuituja, eivät imeydy ruoansulatuksessa, mutta sitovat mm. rasvoja ts. laihduttava vaikutus. Sitten löytyy askorbiinihappoa - tuttu sitrushedelmistä, E150c kuumennettua sokeria ammoniakkia - voi olla laksatiivisia vaikutuksia, mutta kai te välillä salmiakkiaki syötte. Guariin siemenistä valmistettua kumia. Jne.

      Ei kaikki E-aineet pahoja ole.

    • kakaravioli

      Hyi helkkari! en syö enää ikinä raviolii! kaveri toi jonku purkin raviolii se ol joku lihatyynysotku tomaatissa! maha meni niii perkuleen kipeeks et ei kärsiny es kääntyy:(!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe