Elikkäs mistä kaupoista/liikkeistä saisi Suomessa Dr Pepperiä? Ja mihin hintaan? Kokemuksia?
Mistä Dr Pepperiä?
19
2292
Vastaukset
- moky
No ainakin Heslngissä saa Behnford'silta. Voi olla että myyvät nettikaupassakin.
Tölkki maksaa joku pari euroa. En juo itse noita jenkkilitkuja, mutta kaupasta saa muutakin jenkkitavaraa.
Itse käyn joskus hakemassa Jelly Bellies karkkeja sekä Reese's Butter Cups suklaita. Niitä tuli aikoinaan syötyä kun asustelin ensin USA:ssa sitten Kanadassa.
Juomista en tykkää, itse asiassa muistan kun opiskelin USA:ssa ja kaverit pakottivat maistamaan Cherry Cokea - aivan kamalaa! :-)
Ainakin Helsingissä myydään sekä keskustan Sokoksella että Kampin K-kaupassa myös jenkkituotteita, tosin en muista onko Dr. Pepperiä. Mut Behnford'silla on. - Neiti Pippuri, Tre
Elikkäs Tampereelle jos joskus eksyt, niin Tammelan kaupunginosan Tullintorin ostoskeskuksen pohjakerroksessa sijaitsevasta K-kaupasta saa Dr Pepperiä puolen litran muovipullossa vastapäätä kassoja sijaitsevasta virvoitusjuomien kylmäkaapista kolmanneksi ylimmäiseltä hyllyltä.
Joka sana on totta, sillä juuri tänään (tai tarkalleen ottaen eilen, torstaina) ostin kyseisestä kaupasta pullollisen himoitsemaasi sihijuomaa. Tarkkaa hintaa en muista enkä kuitteja arkistoi, mutta veikkaisin sen pyörivän 2-3 euron kieppeillä. - sieltäsaa
Jokaisesta primasta pitäisi löytyä dr. pepperiä, myös hong kongeista.
- Tohtori Pippuri
Huomasin muuten että Lidlissä on "Made in USA" viikonloppu, jenkkituotteita myytävänä. Dr Pepper tölkki 1.79€ kpl. Taidampa käväistä siellä.
- Cherry Vanilla
Siellä on myös esim. Cherry ja Vanilla Cokea.
- Cherry Vanilla
Cherry Vanilla kirjoitti:
Mutta ei tuollaiset merkkituotteet välttämättä ole Lidlissä muita kauppoja edullisempia, esimerkiksi Hunt's Barbecue Sauce on nyt Lidlissä 4.49, sama S-Marketissa 4.29, liekö Prismassa vielä tuota edullisempi.
- Tohtori Pippuri
Cherry Vanilla kirjoitti:
Cherry Colaa saa Ärrältä 0.5 L pullossa.
- Cherry Vanilla
Tohtori Pippuri kirjoitti:
Cherry Colaa saa Ärrältä 0.5 L pullossa.
Okei. Ja hinta?
- Cherry Vanilla
Verkkokauppa.comista, 1.80 €
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/820b/Ruoka-ja-juoma-Juomat- jep20
Monista tavallisista kaupoista
- kanukki1
Dr. Pepper maistuu niin hirveeltä ja on niin makeata, että ihmettelen. Yhden purkin olen ostanut kerran, ja ei ikinä en osta toista.
- Juhani A.
1.5L pulloja löytyy ainakin Vaasan ja Seinäjoen Citymarketeista. Joten varmaan muistakin sen ketjun liikeistä?
- mikä sörsselssön
http://empunkookissa.blogspot.fi/2012/09/revittya-possua.html
- hämmästelevä
Outo kysely - Pepperiähän saa Suomessa vaikka kuinka monesta marketista, kun Sinebrychoff valmistaa sitä lisenssillä.
http://www.sinebrychoff.fi/juomamme/Selaajuomia/Pages/DrPepperOriginal.aspx- Nuijamies
No ei todellakaan saa.
Kotikunnastani ei sitä löydy yhdestäkään kaupasta, enkä ole myöskään naapurikunnista löytänyt. Joten aina tulee ostettua pari pulloa mukaan kun olen junalla matkassa suuremmissa kaupungeissa.
Muutamaan kertaan olen sitä yrittänyt lähikauppoihin kysellä, mutta eivät sitä syystä tai toisesta tänne saa. On kuulemma tavarantoimittajista kiinni, jotka eivät usko että se täällä kävisi kaupaksi. - hamstraamaan
Nuijamies kirjoitti:
No ei todellakaan saa.
Kotikunnastani ei sitä löydy yhdestäkään kaupasta, enkä ole myöskään naapurikunnista löytänyt. Joten aina tulee ostettua pari pulloa mukaan kun olen junalla matkassa suuremmissa kaupungeissa.
Muutamaan kertaan olen sitä yrittänyt lähikauppoihin kysellä, mutta eivät sitä syystä tai toisesta tänne saa. On kuulemma tavarantoimittajista kiinni, jotka eivät usko että se täällä kävisi kaupaksi.Sittenpä ei auta muu kuin hamstrata sitä, kun käyt isommissa maalikylissä!
Tuo on niitä kaupan keskittymisen "etuja", jos paikallinen kauppiaskaan ei saa sitä, mitä asiakkaat haluaa, vaan jossain pääkonttorissa päätetään, mitä te saatte paikkakunnallasi syödä ja juoda.
- Piilomainontaa_taas
Pepperin myyjä täällä myynninedistämistyössä
- Anonyymi
Pirkkalan verkkokauppa
- Anonyymi
Niin muuttuu maailma Eskoseni. Kaikista Citymarketeista ja K-Supermarketeista, Prismoista jne niitä saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768