Joskus todella kauan sitten vahinkopalvelukaupasta ostin pakastepitsaa, jossa oli perunaa ja pekonia, en muista mitä muuta. Oli tosi hyvä yhdistelmä. Tietääkö kukaan missä sitä on myyty ja myydäänkö enää?
Missään muissa kaupoissa en ole ikinä nähnyt vastaavaa tuotetta.
Pekoniperunapitsa
3
247
Vastaukset
- joskussevaanonliikaa
Perunaa ja pekonia pitsan päällä - kuullostaa kyllä hieman arveluttavalle. Jos ei enää myydä niin en kauhiasti hämmästy - sen verran omituiselta yhdistelmä vaikuttaa. Tee itse, jos vastaavaa makuyhdistelmää vehnälätyn päällä haluat.
- pitsaa
Oli tosi hyvää. Tietysti voin itse tehdä, mutta olen utelias tietämään kuka sitä on tehnyt myyntiin ja saako sitä enää kaupoista missään.
- salamimimmi
No tota, kyllä ne siellä italianmaalla pistää pizzan päälle vaikka perunaa... Sopivan kuumassa uunissa rapeutuneena se on jopa hyvää siinä. Ja kyllähän pekoni aina pizzaan sopii, paitsi ehkä vegepizzaan.
Aloittajan kysymykseen en osaa vastata kun en pakastepizzoista koskaan oikein ole perustanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942812Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762229Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121775Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1891481- 771472
- 1091445
- 271437
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401246