Joskus todella kauan sitten vahinkopalvelukaupasta ostin pakastepitsaa, jossa oli perunaa ja pekonia, en muista mitä muuta. Oli tosi hyvä yhdistelmä. Tietääkö kukaan missä sitä on myyty ja myydäänkö enää?
Missään muissa kaupoissa en ole ikinä nähnyt vastaavaa tuotetta.
Pekoniperunapitsa
3
279
Vastaukset
- joskussevaanonliikaa
Perunaa ja pekonia pitsan päällä - kuullostaa kyllä hieman arveluttavalle. Jos ei enää myydä niin en kauhiasti hämmästy - sen verran omituiselta yhdistelmä vaikuttaa. Tee itse, jos vastaavaa makuyhdistelmää vehnälätyn päällä haluat.
- pitsaa
Oli tosi hyvää. Tietysti voin itse tehdä, mutta olen utelias tietämään kuka sitä on tehnyt myyntiin ja saako sitä enää kaupoista missään.
- salamimimmi
No tota, kyllä ne siellä italianmaalla pistää pizzan päälle vaikka perunaa... Sopivan kuumassa uunissa rapeutuneena se on jopa hyvää siinä. Ja kyllähän pekoni aina pizzaan sopii, paitsi ehkä vegepizzaan.
Aloittajan kysymykseen en osaa vastata kun en pakastepizzoista koskaan oikein ole perustanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556