Joskus todella kauan sitten vahinkopalvelukaupasta ostin pakastepitsaa, jossa oli perunaa ja pekonia, en muista mitä muuta. Oli tosi hyvä yhdistelmä. Tietääkö kukaan missä sitä on myyty ja myydäänkö enää?
Missään muissa kaupoissa en ole ikinä nähnyt vastaavaa tuotetta.
Pekoniperunapitsa
3
282
Vastaukset
- joskussevaanonliikaa
Perunaa ja pekonia pitsan päällä - kuullostaa kyllä hieman arveluttavalle. Jos ei enää myydä niin en kauhiasti hämmästy - sen verran omituiselta yhdistelmä vaikuttaa. Tee itse, jos vastaavaa makuyhdistelmää vehnälätyn päällä haluat.
- pitsaa
Oli tosi hyvää. Tietysti voin itse tehdä, mutta olen utelias tietämään kuka sitä on tehnyt myyntiin ja saako sitä enää kaupoista missään.
- salamimimmi
No tota, kyllä ne siellä italianmaalla pistää pizzan päälle vaikka perunaa... Sopivan kuumassa uunissa rapeutuneena se on jopa hyvää siinä. Ja kyllähän pekoni aina pizzaan sopii, paitsi ehkä vegepizzaan.
Aloittajan kysymykseen en osaa vastata kun en pakastepizzoista koskaan oikein ole perustanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697