...Kaverimielessäkö?
Ja muutenkin pyysin miestä kahville, tai sanoin että joo ''jos haluat niin voitais mennä kahville'' no hetken jouduin odottamaan mutta kyllä se sit pyysi kahville.
Flirttailin kyllä sille ja oon yrittänyt tehdä viestiä selväks että oon kiinnostunut mutta joo.
Miten voin olla pilaamatta tätä juttua? Eikö mies lähesty jos on kiinnostunut uudelleen näkee?
Ja tosiaan. Onko nainen säälittävä jos pyytää miestä kahville?
Tai tekee aloitteen? (inhottaa ees sanoo noin)
Mut mitä mies aattelee?
Ja jos nainen pyytää kahville, ja sit tykkäilette sen statuksista ja kuvista. Tarkoittaako se mitään?
Miehet mitä aattelette jos nainen pyytää teitä kahville?
15
6293
Vastaukset
- Aito mies
No hyvähän se on jos nainen pyytää :)
Oikein hyvä!
Varsinkin jos on nuorempi nainen ja vanhempi mies, ei mies silloin kovin helpolla uskalla tehdä aloitetta, ettei saa aivan pervon mainetta :)- terve kiltti mies
asiaa!!1..naiset alotteita sillon näemme emmekä ssyyllisty pervoiksi.
- nananananannanaa
Mutta, siis aatteletteko treffimielessä vai kaverina?
Siis jos mua pyytää joku mies tuosta noin vaan kahville niin otan sen kyllä silleen että, se on jollain tapaa kiinnostunut! Ellei sit oikeasti ole joku kaveripoika.
Ollaan parikymppisiä, se on vanhempi, ja komeampi ja kaikkee, tuntuu että ei se edes mua ottas. Se on niin komea!
Mutta tosiaan. Flirttailinkin sille ja näin, sitten jos aloitin sille juttelee, niin ootin aina että se tekee aloitteen, sit rupesin juttelee uudestaan. En siis tykittänyt sitä viesteillä jatkuvasti. miten saan tuon miehen itselleni?
Aion olla oma itteni ja antaa mennä omalla painolla, mutta uskaltaako tuolleen kun kahvilla käy niin rueta pussailemaan tai lähentymään sillleeN?- jhbhgv
Jotenkin tästä mitä olet kertonut ei nyt saa ihan tarpeeksi tarkkaa kuvaa, jotta osaisi kunnolla vastata että mistä on kyse.
Naisen tekemä aloite on kuitenkin yleisesti ottaen hyvä juttu. Se ei karkoita pois kuin ehkä jotkut ihan oudot miehet joilla on pakkomielle sen suhteen että saa itse tehdä aloitteen.
Se että mies tykkää naisen statuksista facebookista on tietysti hyvä merkki, mutta ei se vielä ole varma merkki mistään.
On mahdollista että mies menee naisen kanssa kahville ihan vain kaverimielessä. Se on kuitenkin epätodennäköistä. On kaksi todennäköisempää vaihtoehtoa. Joko mies on kiinnostunut naisesta. Tai sitten mies on kiinnostunut seksistä naisen kanssa.
"miten saan tuon miehen itselleni? "
Ei ole olemassa mitään tapaa jonka avulla voit saada itsellesi tositarkoituksella miehen joka ei ole sinusta kiinnostunut. Et voi tehdä mitään saadaksesi hänet sinusta aidosti kiinnostumaan. Joko hän on sinusta kiinnostunut tai sitten ei. Et voi itse vaikuttaa siihen. Kaikki pelailu on turhaa.
Jos sinulle on ihan ok, että mies käyttää sinua vain seksiin, niin sitten voit alkaa jo ekalla tai tokalla treffeillä pussailemaan hänen kanssaan.
Mutta jos haluat varmistaa että mies on sinusta aidosti kiinnostunut, niin sitten tutustut häneen kaikessa rauhassa ja teet selväksi että seksivaiheeseen ei edetä ennen kuin pystyt luottamaan häneen.
Luota minuun, tuolla tavalla varovaisesti etenemällä et karkota miestä jos hän on sinsuta kiinnostunut. Karkoitat hänet ainoastaan siinä tapauksessa jos hän ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä.
"Ollaan parikymppisiä, se on vanhempi, ja komeampi ja kaikkee, tuntuu että ei se edes mua ottas. Se on niin komea! "
Tuo on huono merkki. Mies ei yleisesti ottaen halua naista joka ei ole ulkonäöltään samaa tasoa hänen kanssaan. Sellaisia naisia ei yleensä kelpuuteta kuin seksiin.
Jos rehellisiä ollaan, niin sellaisen vaikutelman itse sain kirjoituksistasi, että mies voisi olla kiinnostunut seksistä ja sen takia ehkä tykkää statuksistasi jne... Hän kuitenkin ehkä epäilee että sinä olet kiinnostunut oikeasta suhteesta, mikä puolestaan ei häntä kiinnosta.
Hän ehkä toivoo juuri sitä että tapaamisella alkaisit pussailemaan ja se johtaisi seksiin ilman sitoumuksia.
Mutta en tietenkään voi tietää totuutta vain sen perusteella mitä olet kirjoittanut. Muista kuitenkin se, että et voi itse vaikutta millään tapaa miehen kiinnostukseen. Joko hän on kiinnostunut tai sitten ei.
Suurin osa miehistä on kiinnostuneita seksistä, joten älä pidä sitä minään lottovoittona jos hän suostuu pussailemaan ja panemaan kanssasi. Se ei todellakaan tarkoita että hän olisi sinusta kiinnostunut.
Ainoa keino varmistaa onko hän aidosti kiinnostunut on, että teet selväksi että pidät hänestä, mutta et suostu seksiin moneen kuukauteen. Haluat varmistua ensin siitä että hän on tosissaan.
- 9+11
no aika epätoivonen lutka.
- Juno
Riippuu ihan miten sanot sen. Jos vedät ylileveän hymyn ja harot hiuksias niin olisin et "ei s**tana, mitä tääl tapahtuu. Toi on kiinmostunu musta." tai sen voi sanoa kaverullisesti, kyl sä tiät. Itse olisin mielissäni, kaikenlaisista kahvikutsuista. Ei sen tarvii tarkottaa siis mitään.
- lifemocker
riippuu olenko parisuhteessa vai en.
ja riippuu kuka ja minkälainen nainen pyytää- rohkeasti vaan
Itse olin aloitteen tekijä ja suhdehan siitä kehittyi. Mies sanonut monta kertaa että onneksi olin rohkea, hän ei olisi itse uskaltanut :-)
N19
- jkhkhh
Tässä vastaukset:
"...Kaverimielessäkö?"
Joko kaverimielessä, seurustelumielessä tai seksimielessä. Jotain noista kolmesta nainen mieheltä haluaa, jos jotain haluaa.
"Miten voin olla pilaamatta tätä juttua? Eikö mies lähesty jos on kiinnostunut uudelleen näkee?"
Jos olet kiinnostunut niin se kannattaa tehdä miehelle selväksi. Miehet arvostaa suoraa puhetta, joten jätä hienovaraiset vihjaukset pois. Mies voi lähestyä jos on kiinnostunut. Riippuu aina miehestä. Jotkut odottavat että nainen tekee aloitteen tai tekee muuten selväksi mitä haluaa.
"Ja tosiaan. Onko nainen säälittävä jos pyytää miestä kahville?
Tai tekee aloitteen? (inhottaa ees sanoo noin)
Mut mitä mies aattelee?"
Ei ole mitään mikä tekisi aloitteen tekevästä naisesta säälittävän. En tiedä mitä se kyseinen mies ajattelee, minä ajattelisin että nainen on kiinnostunut jos tekee aloitteen.
"Ja jos nainen pyytää kahville, ja sit tykkäilette sen statuksista ja kuvista. Tarkoittaako se mitään?"
Puhut varmaan Facebookista. Jotkut miehet voivat tuoda kiinnostustaan esille tuolla tavalla. Tosin se voi tulla kyllä samalla esille muillakin tavoilla. Riippuu miehestä ja asioista kannattaa aina puhua.
Jos ihmiset puhuisi avoimemmin keskenään niin monet asiat olisi helpompia. - onkelmahoitettu
Baarissa pää täyteen ja bimbot jää tanssilattialle xD TOIMIII!
- treffikissa
Mun kokemuksen mukaan miesten kiinnostus tuppaa lopahtamaan, jos niille ilmaisee olevansa kiinnostunut ennen kuin suhde on jo etenemässä vakavammaksi. Miehet pitää naista liian helppona tai vaihtoehtoisesti pelottavan itsevarmana, jos tämä on aloitteellinen.Olisin mielelläni tässä asiassa väärässä, mutta lukuisat kokemukset puhuu tämän asian olevan näin.
- lifemocker
höpöhöpö
eihän se suhde koskaan tule etenemään vakavaksi jos et ilmoita mitä olet toisesta hakemassa - ehehhei
lifemocker kirjoitti:
höpöhöpö
eihän se suhde koskaan tule etenemään vakavaksi jos et ilmoita mitä olet toisesta hakemassaMinä ainakin menin ihastumaan naiseen, joka teki minulle aloitteen. Muutenkin yleensä ne naiset jää parhaiten mieleen, joilta saa edes jonkinlaisia kiinnostuksen merkkejä (jos on vähänkin kiinnostava).
- fdsfsdfdsgfdvcx
Ei ole säälittävää pyytää kahville, mutta itse käyttäisin enemmän luovuttaa ja pyytäisin johonkin, joka miestä oikeasti kiinnostaa. En ole oikein koskaan ymmärtänyt kahviloita ellei ole konkreettisesti pieni nälkä tai jano eikä mitään muuta ole lähettyvillä.
- yksi kahden hintaan
''Miehet mitä aattelette jos nainen pyytää teitä kahville? ''
Sitä että meikäläinen joutuu maksamaan kahdet kahvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.23310723- 722952
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822648- 882520
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512212Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2672089- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1271293Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35922