yksinnkö keharissa

pelokas

Semmonen asia askarrutta, et pitääkö kehari pitää kahen kesken esimiehen kans.
Yhesä kehariss olin ja esimies haukku mut eikä antanut mun sanoo mitään.
Nyt pelkään lähestyvää keharia enkä halua mennä siihen yksin.

3

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnniinkö

ehkä aiheesta

• keskustelija

Ei ole kehityskeskustelun tarkoitus. Mielestäni voit yrittää keskustella tästä työpaikkasi luottamusmiehen kanssa, mutta teoria on yhtä ja oikea elämä toista. Kannattaakin miettiä onko työpaikan vaihto mahdollista, jos esimies on tuollainen. Mikäli se ei ole vaihtoehto, ei kai sitä muu auta kuin luopua toivosta, että kehityskeskustelu toimisi siten kuin pitääkin ja valmistautua henkisesti haukkumistuokioon. Sen kestää helpommin kun opettelee pitämään tarkkaavaisen ilmeen, vaikka todellisuudessa suunnittelee mielessään seuraavan viikon ruokalistaa tai kertaa lempi tv sarjansa tapahtumia...
      Elämä vain ei ole reilua ja jos työpaikassa on pakko pysyä, niin täytyy valmistautua sietämään epämiellyttäviäkin hetkiä, se on vain työtä ja jos esimiehen mielestä alaisen on tärkeämpää istua kuuntelemassa haukkuja, työn tekemisen sijaan niiin, sitten istutaan, palkka se siltäkin ajalta maksetaan... Tämä asenne auttaa kestämään, oikeastaan kannattaa vain varoa ettei anna aihetta irtisanomiselle tai varoitukselle, jos esimies ei voi sietää sinua, niin mikään ei kiukuta häntä enemmän kuin se että otat hymyillen haukut vastaan ja jatkat entiseen malliin hyvää työtä, kuin ei olisi haukuttukkaan. Kuvittele hänet esim. ärsyttäväksi räksyttäväksi pikkukoiraksi joka pomppii takajaloillaan yrittäessään kiinnittää huomiosi ja olla mahdollisimman suuri ja pelottava:)

• Rehtori_

Käy debatoinnin iltakurssi niin kehityt keskustelussa kehityskeskustelua varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6174
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3202
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2496
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2138
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      353
      1779
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1656
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1410
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      224
      1394
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1342
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      29
      1312
    Aihe