Kaksi vuotta sitten lävistytin vasemman korvan rustooni industrialin, ammattilaisella ja ihan arvostetussa liikkeessä kävin. Haavat ovat jo aikoja sitten parantuneet, eikä mitään kipuilua ole ollut näin parantumisen jälkeen. Kaiken siis pitäisi olla hyvin, mutta...
Jo vuoden verran mua on vaivannut päivittäinen, äärimmäisen häiritsevä päänsärky vasemman korvan luona, aikalailla siinä kohdassa, missä lävistyskorun ylempi pallo sijaitsee. Aivan kuin joku kaivelisi sukkapuikolla jotain hermoa tai vastaavaa, niin voisi kipua kuvailla. Särky helpottaa, kun päätä nojaa johonkin tai makaa vasemmalla kyljellä.
Voiko mitenkään olla mahdollista, että päänsärkyni johtuu industrialista ja onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Itse koru on titaania ja muista lävistyksistäni ei ole ollut koskaan mitään vaivaa tai haittaa (medusa, kieli, neljä muuta korvanreikää ja septum).
Industrial ja krooninen päänsärky - kytköksissä toisiinsa?
4
456
Vastaukset
- sxdhjkh
No ite en ainakaan uskois että se siitä johtuu, kerta lävistys ei ole edes uusi.
Voi olla jotain hartiajumeja sun muuta ja kipukohta vain sattuu olemaan korun kohdalla.
(Lääkäri kyllä saattaa pompata suoraan johtopäätökseen lävistyksestä, eivät tunnu tykkäävän body modaamisesta)
PS Medusan ja septumin yhtäaikaisuus kuulostaa mielenkiintoiselta :D - Bomb male
Voi kans olla alitajunnassa joku mukamastekipu.
- rasvavihanneseikirj.
Ehdottomasti toivon, ettei särky johtuisi lävistyksestä tai korun materiaalista tai mitenkään koko asiaan kytkeytyvästä seikasta. Lääkäri ei yhdistänyt särkyä lävistykseen (onneksi, olisin todennäköisesti provosoitunut siitä ja ryhtynyt puolustuskannalle), lähinnä yritän hakea itse mielenrauhaa ja kitkeä pois vaihtoehtoja. En kuitenkaan haluaisi poistaa korua, joskin olen miettinyt kokeilevani esimerkiksi muovista valmistettua yksilöä tai vaihtaa barbellin kahteen kooltaan paljon pienempään koruun.
Toisaalta... Vaikka en täysin varma ole päänsäryn ilmaantumisajankohdasta, niin kutakuinkin vuosi takaperin psyykkinen terveyteni alkoi reistailla, enkä ole tähän päivään mennessä täysin toipunut siitä. Tämän lisäksi varmasti on myös niska- ja hartiajumeja, kivun sijainti vain ärsyttävästi osuu korun kohdalle.
Hehe, septum ja medusa on hauska kombo, tosin pidän septumia nykyään usein piilosilla. :-) Täytyy valita korut tarkkaan, jos molempia aikoo samanaikaisesti pitää esillä. - Tonttusetä
Luonnollisia hoitoja löytyisi vaikka ja millä mitalla kärkipäässä tehokkaimmat mutta suomen ihanuuden takia laittomat = marihuana ja taikasienet.
Kokeile kahta erillistä korua mutta elä muovia kokeile koska ne voivat levittää myrkyllisiä ainesosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233