Tehdääns pikku galluppia, paljonko maksaa miesten tukanleikkuu (½ tuntia) Kemissä eri paikoissa?
Saako mistään Kemistä enää miesten hiustenleikkuuta hyvällä työjäljellä 20 euroa kerta kuten Helsingin Itiksen "Barber" parturista kuulemma saa?
Mikä parturi Kemin edullisin?
21
4120
Vastaukset
- köyhä muija
Ja jos koku tietää halvan, mutta hyvän kampaajan, vinkatkaa siitäkin!
- Verratonta vertailua
Täällä ihme vertailuja hinnoista, Kemi vastaan muu Suomi?
Saiskohan sieltä Helsingistä pari senttiä edullisempaa bensaa / dieseliä? Jos niin lähettäs kavereiden kans hakeen edulliset pizzat ja tuotas tuliaisiksi klamydiat hiivasienellä.- yökukkuja x
Mitäs tuo tyyppi höpöttää!? Ite ainakin ymmärsin että kemin sisäisiä hintoja täällä vertaillaan. Helsinki oli vain esimerkki.
- Voikoollatotta?
yökukkuja x kirjoitti:
Mitäs tuo tyyppi höpöttää!? Ite ainakin ymmärsin että kemin sisäisiä hintoja täällä vertaillaan. Helsinki oli vain esimerkki.
Varmaan viittasi tuohon sosiaalitapaukseen tuossa pitsakeskustelussa. Ei kannata vaivautua lukemaan. Toivokaa parturiasiasta kiinnostuneet ettei eksy tähän keskusteluun. Hänen mielestään varmaan turhaa käydä parturissa kun kotona ruohotrimmerillä leikkaamalla saa paremman ja partureita ei saa sanoa partureiksi.
- jmtg.a
Voikoollatotta? kirjoitti:
Varmaan viittasi tuohon sosiaalitapaukseen tuossa pitsakeskustelussa. Ei kannata vaivautua lukemaan. Toivokaa parturiasiasta kiinnostuneet ettei eksy tähän keskusteluun. Hänen mielestään varmaan turhaa käydä parturissa kun kotona ruohotrimmerillä leikkaamalla saa paremman ja partureita ei saa sanoa partureiksi.
Asiallisia vastauksia alottajan kysymykseen. Vastaukset ei sivunnu edes aihetta mitä tiedusteltiin. Tietääkö joku niitä edullisia/hyviä partureita/kampaajia?
- Leikkaaja.
Voikoollatotta? kirjoitti:
"kotona ruohotrimmerillä leikkaamalla saa paremman "
Prismassa ja muissa kauppakeskuksissa myydään aivan hiusten leikkaukseen valmistettuja koneita, joilla on hintaa noin 50 euroa. Leikkaa hiuksesi mieluummin sellaisella kuin ruohotrimmerillä. Kun olet käyttänyt sitä pari kertaa, se on jo tienannut hintansa. Hiustenleikkaus ei ole sen vaikeampaa kuin kynsien leikkauskaan. Tosin voihan kyntensäkin käydä leikkauttamassa ammattilaisella.
- tukka kuntoon
Itse suosittelen Alex nimistä parturia.. siellä aina käynyt ja käyn jatkossakin. hinnat ovat hyvin esillä,joten ei tule maksaessa yllätyksiä.
- entinenasiakas
ei ikinä enää alexiin, leikkas muija melkeen kaljuksi. Meinas parku tulla!! Vaikka monta kertaa sanoin miten ja minkä verran leikkaa...hyi!!
- kotikäynti
Mä maksan hiustenleikkuusta 12 euroa ja siihen menee noin 30 minuuttia.
- Leikattu
"Mä maksan hiustenleikkuusta 12 euroa ja siihen menee noin 30 minuuttia. "
Minä maksoin kans 12 euroa parturiliikkeessä eikä siihen mennyt kuin 20 minuuttia. Oli ammattilainen. - Anonyymi
Leikattu kirjoitti:
"Mä maksan hiustenleikkuusta 12 euroa ja siihen menee noin 30 minuuttia. "
Minä maksoin kans 12 euroa parturiliikkeessä eikä siihen mennyt kuin 20 minuuttia. Oli ammattilainen.Missä?
- pitkäletti
Onko kukaan testannu sitä Emotionin hiustenleikkuupaikkaa? Onko kalliimppa ku tavallisissa partureissa/kampaajilla? Ei koskaan muista käydä kysyyn vaikka ohi tulee viikottain mentyä ostoksilla kun käy.
- vakioasiakass
Kemin linja-autoasemalla Kirsi leikkaa ilman ajanvarausta, 17e. Leikkaa myös naisten hiuksia. Taitava ja näppärä.
- marse5
taksiaseman parturi 17€, casanovan naapurissa mikäonkaan 18-19€, merihovia vastapäätä 21€. kaikkiin pääsee ilman ajanvarausta
- Pitkätukka.
"taksiaseman parturi 17€, "
Kemissä on monta taksiasemaa, leikataanko niillä kaikilla hiukset? Onko kaikilla kuljettajilla vehkeet?
- PItkätukka.
"paljonko maksaa miesten tukanleikkuu (½ tuntia)"
Miksi tukanleikkuuseen pitää käyttää puoli tuntia? Eikö se ole liioittelua, jos käy vaikka kerran vuodessa tai useammin parturissa. Silloin hiukset eivät ehdi kasvaa kovin pitksiksi. - ///-_-\\\
Itse leikkauttanut parilla aasialaisella parturikampaajalla, jotka tekevät kotikäyntejä. Hinta 50€ - 80€ . (n.1h) riipuen hoidon laadusta ja tukan pituudesta.
Kokovartalo sheivausta suosittelen. Silloin on parrei, et vaimo (tyttöystävä) ei ole kotosalla.
Laittavat myös naisten hiuksia, hinnasta ei tietoa. - Val
Oulussa on ainakin 2 parturiliikettä 20 eur. Eikä tarvii ajanvarausta
- Anonyymi
Taksillako lähtee Ouluun leikkauttamaan tukkaa niin eipä riitä 20€.
- Anonyymi
Hinnat on nousseet, Viimeksi maksoin 15 euroa
- Anonyymi
Ammattikoulu 12€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501