Kuinka nuorena tuo ns. Jefuhuoraus kannattaa aloittaa,kun alkaa kyllästyttää tämä 7 vs. 7 vuodesta toiseen ilman mitään toivoa paremmasta.
Seuran vaihto
2
326
Vastaukset
- 4+3
Eipä tuota välttämättä edes lasketa huoraamiseksi,enemmänkin typerien kriteerien syytä,että pienemmät seurat pidetään junnujen kustannuksella liigakelpoisina. Valitettavaa on se,että voi olla vaikea kehittyä junnuna jos edustus on kakkosdivarissa. Pienemmille seuroille tekisi hyvää laittaa yhteiset junnut kasaan,jos vaan liitto/ylpeys antaisi periksi.
- 6+11
eiköhän tuo termi koske niitä surkeita tapauksia jotka siirtyvät seurasta toiseen pennosten vuoksi, kun ei ole varaa maksaa omia kulujaan vaan maksattaa ne muilla ja vaativat vielä ehkä jotain muuta esim km korvauksia,ruokarahoja tms pelaamisestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013