Ei täältä sattuisi löytymään aupparikaveria, joka asuisi näillä hoodeilla? Asun itse NJ:n pohjoispuolella noin tunnin bussimatkan päästä Manhattanilta ja olisi mahtava päästä tutustumaan muihinkin (suomalaisiin) auppareihin tällä alueella :)
Au paireja New Jerseyn/New Yorkin alueella?
minaah2
5
215
Vastaukset
- Idaa
Hei! Oon new jerseyssä aupairina :)
- Idaa
Missä kaupungissa oot? :) ite oon puolen tunnin junamatkan päässä nycistä :) eli et varmaa asu kaukana :)
- minaah2
Idaa kirjoitti:
Missä kaupungissa oot? :) ite oon puolen tunnin junamatkan päässä nycistä :) eli et varmaa asu kaukana :)
Asun Westfieldissä! Voit laittaa mulle spostia [email protected]
- annihmh
Heippa! Mä oon tulossa syyskuussa myös sinne päin (40min Manhattanilta). Saa laittaa spostia osotteeseen [email protected] :)
- exaupair
Albany nyt on aika kaukana Nykistä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656