Lähden vuodeks au pairiks USA:han ja poikaystävä jäämässä tietysti tänne Suomeen. Onko muita samassa tilanteessa olevia? Ketään kuka olis jo au pairina/ ollu au pairina? :)
1. miten ootte pitäny yhteyttä/ suunnittelette pitävänne yhteyttä ja miten on sujunut?
2.miltä tuntuu/ on tuntunu lähteä
3.onko poikaystävä tullu/ tulossa moikkaamaan ulkomaille?
au pairina maailmalla ja poikaystävä suomessa
5
247
Vastaukset
- lontoo_aupair
Moi! Oon ite lähdössä Lontooseen nyt parin viikon päästä ja poikaystävä jää kans Suomeen.
1. Eipä meillä oo mitään erityisiä suunnitelmia, poikaystävä on vielä kahdeksan kuukautta armeijassa eli yhteydenpito tapahtuu joko kirjeitse/viikonloppuisin skypessä/facebookissa.
2. Tuntuuhan se tavallaan vähän kammottavalta lähtee vuodeks pois ja jättää toinen tänne, mutta tiiän että mun on pakko lähtee tai muuten kadun. Poikaystävä on kyllä tukenu tosi hyvin ja tsempannu epätoivon hetkillä, eli ihan hyvillä mielin oon kuitenkin lähdössä. :)
3. Joo on tulossa moikkaamaan kun pääsee armeijasta! - stuttgartissa
Heissa, mä olen tällä hetkellä Saksassa lähellä Stuttgarttia ja poikaystävä odottaa siellä Suomen kamaralla.
1. Meillä toimii kännykän Whatsapp ja tietokoneella(kännykässä myös) Skype. Niillä pärjää hyvin ja ei tule kalliita laskuja. Itse käytän tän isäntäperheen langatonta nettiä koneella ja kännykässä niin saa aina kun haluaa laitettua viestiä. Hyvin toimii.:)
2. On tietty ikävä fiilis lentokentällä halata viimisen kerran muutamaan kuukauteen, mut ei se kuitenkaan lopullista ole..:) Enpä ole silti katunut tänne tuloani ollenkaan.
3. En tieä onko tulossa tänne, mutta mä olen menossa suomeen.:) Varmaan keväämmällä tulee hänki täällä käymään, jos töiltään saa vapaata. - IHANAAELÄM4
joo ja poikaystävä pettää minkä ehtii..voi voi tytöt kasvakaa aikuiseksi ja lukekaa
nämä viestinne uudestaan vaikka 20 vuoden kuluttua :-)
huomaatte että olisi vain kannattanut nauttia ajasta aupparina ja jättää
poikaystävät ruikuttamaan Suomeen..- huoh___
Jep, sitähän se terve parisuhde on että kun silmä välttää niin heti ollaan toisen kanssa vällyjen välissä. =)
- stuttgartissa
haha ikävä että sun poikaystäväs on pettävää sorttia, kaikki ei tosiaankaan ole. Liekkö vika siinä jätkässä vai sussa, vähän epäilen jälkinmäistä. :)
Ja mä kyllä ihan nautin ainakin ajastani ilman että kuljen baareissa paneskelemassa tuntemattomia. Mielummin vietän vapaa ajan shoppailen ja muuta puuhailen. se onko poikaystävä suomessa vai ei ni ei ainakaan mitenkään vaikuta mun tekemisiin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780