hyvä proteiinijauhe?

elisa.

mikä olisi hyvä proteiinijauhe? salilla olen treenannut vuoden tavoitteellisesti ja lihasta olen saanutkin jonkin verran. nyt sitten mietiskelen ekan protskujauheen ostoa. suosituksia? tarkoitukseni ei siis tietenkään ole korvata oikeaa kunnon ruokaa, lähinnä palautusmisjuomaksi meinasin. merkkejä ja makuja on niin monia että menen ihan sekaisin :D kiitos jos joku viitsii opastaa.. :---)

9

1277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vjkncguilng

Hetken kuluttua tänne tulee yhtä monta mielipidettä kun on pe.....miä..??? ja loppujen lopuksi joudut itse kokeilemaan ja päättämään mitä tunget suuhusi.

• 5673

Protskujauheen ainoa hyvä puoli on, että myyjän lompakko pulskistuu, ei muita mainittavia vaikutuksia. Olet varmaan vuoden aikana "säätänyt" ruokavaliosi vimpan päälle kuntoon, kun tavoitteellisesti lihasta hommanut ?
      Mutta tuskin olet, hesen ja mäkkärin roinilla on varmaan menty ja eineksiä lämmitelty !!!

• raw

JEES!!! Olen samaa mieltä. Oon reenannu reilu 15 vuotta ja kokeillu pari kertaa jotain protsku mössöjä ku frendit suositellu ja kehunu. EI MITÄÄN HYÖTYÄ!!! kunnon ruokaa sen olla pitää. Säästyy rahatki:)

• HealthyIsTheNewSexy

Itse olen FAST Hera80-proteiinijauheen suurkuluttaja! Toki on kallista, mutta hyvää on! Suosikkimaut vanilja, suklaa ja mansikka.

• meillä käytössä
    • PersonalTrainer_M33

Hei Elisa,

Moni suosii markettien myymiä Fast, Leader yms. ylihinnoiteltuja tuotteita. Sinuna tilaisin netistä. Suomessa ei ole enää montaa kannattavaa yritystä siis missä on myymälä. Kaikki lisäravinteet myydään nykyään netin kautta, koska se on kuluttajallekkin kätevää. Paketti on yleensä päivässä kahdessa kourassa eikä toimituskuluja. Fitnesstukulla on myymälä Helsingin keskustassa ja Itäkeskuksessa.

Jos vertaat perus Fast Hera80 heraprodeen, huomaat että sisältää paljon hiilaria, laktoosia ja rasvaa. Palautusjuomassa haetaan kuitenkin nopeaa imeytymistä ja sitä, ettei tule vatsanväänteitä. Itse olen jo vuosia käyttänyt Self Micro Whey heraisolaattia sekä asiakkaani. Monella on laktoosi-intorelanssi kuten itselläkin, mutta tämä tuote ei turvota/pieretä/laita vatsaa sekasin. Mikä parasta, se on on vielä hinnaltaan halvempaa kuin nämä marketti kamat reilusti! Aminohappoprofiili, proteiinipitoisuus /100g jne on omaa luokkaansa.

Sitä saa 1kg,2kg ja 4kg purkeissa. Jos tilaat prodea ja vitamiineja sekä Omega3 kapseleita vähän pienemmällä summalla niin ebn.fi kannattaa katsastaa. Sieltä löytyy Selfiä ja muuta mukavaa 40€ postikulurajalla joka on markkinoiden pienin.

Jos haluat paketin seuraavana arkipäivänä matkahuollon konttoriin, niin sportsnutrition.fi siellä myös samat tuotteet. Näitä kahta olen käyttänyt jo vuosia. Palvelu pelaa aina ja voi kätevästi maksaa netissä jne.

Mausta sen verran, että suklaa / minttu-suklaa / banaani-suklaa ovat parhaita ja mansikka on AINA merkistä riippumatta esanssisen makuista. Nuo ovat perus varmat. Muista myös ottaa ennen treeniä 1scooppi heraa, jos ateriasta on jo 2h. Estää lihastenpurkua ja herättelee proteiinisynteesiä. Ylipäätänsäkin suurimmat ateriat kannattaa pitää treenien ympärillä. Tällöin ne käytetään paremmin lihasten hyväksi.

Terv. Sorbettia treenin jälkeen. ;)

• prodea

Tuota Selfin 100% Micro Wheyta suosittelen myös. Nettitarjouksissa hinta ei edes ole kovin paljoa korkeampi kuin konsentraatit.

Ostin tuossa välissä whey 80 konsentraattia kun halvalla sai 4 kg ja maistui niin karmealta moskalta, että ei tarvitse toista kertaa kokeilla. Ja sisältää ihan liikaa mm. tyydyttynyttä rasvaa ja kolesterolia (en huomannut katsoa niin tarkkaan sis.luetteloa tilatessa).

• Sampo***

Tää edellinen personaltrainer ... kuulosti hieman myyntipuheelle, mut pitää paikkansa ainakin imeytymisen, (varmaan) hintatason ja koostumuksen (hiilihydraatit, rasva ym) kohdalta. Isolaatit imeytyy hyvin ja on kuulema parhaita. Ite oon käyttänyt HERA80:tä, ja on tosiaan aiheuttanut ilmavaivoja. HERA80:ssa on proteiinia 78g ja hiilareita 6,2, rasvaa 8,8 g. Lisäks sokereita ja laktoosia, yht 415 g per 100g.
      Hera 80 on hintatasoltaan monia esim Wheyn pusseja halvempi (800 g n. 22 €), mutta korvaako hinta laadun? Aion itse siirtyä WHEY:hyn kun saan HERApussin loppuun.

• 14+9

Paskajaakon-proteiinijauhe.Sitä saa tilata nutrimarketista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe