Kuka lähtisi seuraksi poimimaan tuota metiköistä ja puistoista?
Kuka tunnistaa tarpeeksi pakukäävän ulkonäön ja tahtoo seuraa keräilyreissulle:)?
Turusta, Kaarinasta ja Raisioista päin. Itse asun turussa. Tällä kuulemma tienaa nyt hyvin koska on "superfoodia" liitteenä maikkarin juttu.
http://www.mtv3.fi/koti/puutarha/artikkeli.shtml/2013/08/1792366/pakurikaavan-kilohinta-jopa---euroa--poimi-talteen
Ottakaa yhteyttä niin mennään luontoon poimimään ja tienaamaan:).
[email protected]
Pakurikääpää keräämään??!!
5
281
Vastaukset
- §ILLEE JA TÄ££EE
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751
"Pakurikääpää ei saa kerätä ilman lupaa"
Tuo on hyvä huomata ennen keräysretkeä. On siis joko kerättävä omilta mailta tai kyseltävä maanomistajan lupa keräyspuuhiin. - Turkulainen88
Mä haluaisin kans lähteä keräämään, mutta en tunnista niin hyvin.
- koikjuk
Turkulainen88
Mitä jos koitettais yhdessä lähteä tunnistamaan mokomia:).
Meilaile tohon osotteeseen.
Niin ja ekalle vastaajalle. Tiedän, mutta puistoista ja muualta saa poimia. Ja kyllä näitä puita siis koivuja piisaa:)- 1110099827373839
Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin !
Jos menet keräämään, niin seuraavaksi olet poliisin kanssa tekemisissä...
Minun kans saa lähtee etsimään ja lenkkeileen samalla, oon 32v rento ja mukava heppu:)
Omilta mailta oon keräilly täällä savossa ja muutamilla muillakin alueilla lupa on keräillä..
Juuri hörpsin tässä pakuriteetä, laitoin sekaan kuusenkerkkäsiirappia niin oikeesti huippuhyvää tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453