Kuka lähtisi seuraksi poimimaan tuota metiköistä ja puistoista?
Kuka tunnistaa tarpeeksi pakukäävän ulkonäön ja tahtoo seuraa keräilyreissulle:)?
Turusta, Kaarinasta ja Raisioista päin. Itse asun turussa. Tällä kuulemma tienaa nyt hyvin koska on "superfoodia" liitteenä maikkarin juttu.
http://www.mtv3.fi/koti/puutarha/artikkeli.shtml/2013/08/1792366/pakurikaavan-kilohinta-jopa---euroa--poimi-talteen
Ottakaa yhteyttä niin mennään luontoon poimimään ja tienaamaan:).
[email protected]
Pakurikääpää keräämään??!!
5
218
Vastaukset
- §ILLEE JA TÄ££EE
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751
"Pakurikääpää ei saa kerätä ilman lupaa"
Tuo on hyvä huomata ennen keräysretkeä. On siis joko kerättävä omilta mailta tai kyseltävä maanomistajan lupa keräyspuuhiin. - Turkulainen88
Mä haluaisin kans lähteä keräämään, mutta en tunnista niin hyvin.
- koikjuk
Turkulainen88
Mitä jos koitettais yhdessä lähteä tunnistamaan mokomia:).
Meilaile tohon osotteeseen.
Niin ja ekalle vastaajalle. Tiedän, mutta puistoista ja muualta saa poimia. Ja kyllä näitä puita siis koivuja piisaa:)- 1110099827373839
Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin !
Jos menet keräämään, niin seuraavaksi olet poliisin kanssa tekemisissä...
Minun kans saa lähtee etsimään ja lenkkeileen samalla, oon 32v rento ja mukava heppu:)
Omilta mailta oon keräilly täällä savossa ja muutamilla muillakin alueilla lupa on keräillä..
Juuri hörpsin tässä pakuriteetä, laitoin sekaan kuusenkerkkäsiirappia niin oikeesti huippuhyvää tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872