Moi oon ratsastaja rantalenttis pelaaja ja avouijja oon toni ja alotin viime kuukautena avouinnin on voittanu jo yhen kilpailun ja oon jo aika hyvä oon 13 vuotias ja aattelin oonko liiän nuori näihin omasta mielestäni en mutta halusin vaan kysyä jos tiiätte parammin lopetan heti jos oon liian nuori tai liian vanha!?
Avouinti
Heppapoitsu
0
374
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650