Tykkään katsella kun nainen tekee sitä

Kokeilkaa joskus

Kun saan iskettyä kotiini naisen niin yleensä pyydän häntä tekemään sen orgasmin itse ja tykkään katsella ihan läheltä sitä vimmattua sormityöskentelyä ja sitä huipennusta miten nainen lopulta saadessaan ääntelee ja kiemurtelee :) Jotkut ovat ujoja ja eivät tähän näytelmään lähde mutta ne jotka lähtee niin ne on todella mahtavan avoimia kaikelle.

Lopulta kun nainen on saanut ja voihkinut niin työnnyn sisään ja hoidan homman n 2-7minuutissa ja naiselle se on ok :)

Mites naiset, olisiko tämä teille kovin kiihoittava ajatus olla avoin ja tehdä mieletön orkku itse, miehen katsellessa ihan läheltä tapahtumaan?

9

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksseksseks

      Minä kyllä toivoisin että mies tekisi sen ja katsoisi...mutta sitten pitäisi olla kyllä sen verran tuttu että tuntee oikeat "paikat", ei ehkä onnistuisi ihan yhden illan juttuna...

      En taitais tuollaiseen lähteä ...vaikka mistä sitä tietää...

    • N43.

      Vielä parempi olisi, jos mies olisi sidottuna ja joutisi katselemaan touhujani. Kun olisin itseni hoidellut, lähtisin kotiin. Eniten kiihottaisi se miesparka siellä kalu tanassa ja sidottuna.

      • N444

        loistoidea, tällä mennään pitkälle:D


    • mitä iloo

      No, eipä tuon takia tarvii sitä miestä nähdä sit ollenkaan.

      • naurattaanämä

        hjuumoria!


    • rungaldier

      Minä taas olen pari kertaa tehnyt niin, et annan naisen iskeä mut baarista ja viedä mut kämpilleen. Siel oon sit vetänyt nopeesti handuun ja lähtenyt sit heti kotiin. On muuten naisen ilme näkemisen arvoinen, ja voi sitä homottelun määrää, kun känninen neiti antaa kuulua parvekkeelta perään

      • th rg r

        Viikon paras! Sai hyvät naurut


      • Pankkimies

        Helvata soikoon... sinä todella panet halvalla!! Säästöpossuko?


    • bonnieh

      Muuten ihan hyvä, mutta kyllä mä kuitenkin haluun kullia sisään silloin kun saan. Katsos runkattu tässä on muutenkin ihan tarpeeksi. Sitäpaitsi susta saa aika laiskan kuvan kyllä, jos naisen pitää kaikki itse tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe