Kun saan iskettyä kotiini naisen niin yleensä pyydän häntä tekemään sen orgasmin itse ja tykkään katsella ihan läheltä sitä vimmattua sormityöskentelyä ja sitä huipennusta miten nainen lopulta saadessaan ääntelee ja kiemurtelee :) Jotkut ovat ujoja ja eivät tähän näytelmään lähde mutta ne jotka lähtee niin ne on todella mahtavan avoimia kaikelle.
Lopulta kun nainen on saanut ja voihkinut niin työnnyn sisään ja hoidan homman n 2-7minuutissa ja naiselle se on ok :)
Mites naiset, olisiko tämä teille kovin kiihoittava ajatus olla avoin ja tehdä mieletön orkku itse, miehen katsellessa ihan läheltä tapahtumaan?
Tykkään katsella kun nainen tekee sitä
9
1090
Vastaukset
- seksseksseks
Minä kyllä toivoisin että mies tekisi sen ja katsoisi...mutta sitten pitäisi olla kyllä sen verran tuttu että tuntee oikeat "paikat", ei ehkä onnistuisi ihan yhden illan juttuna...
En taitais tuollaiseen lähteä ...vaikka mistä sitä tietää... - N43.
Vielä parempi olisi, jos mies olisi sidottuna ja joutisi katselemaan touhujani. Kun olisin itseni hoidellut, lähtisin kotiin. Eniten kiihottaisi se miesparka siellä kalu tanassa ja sidottuna.
- N444
loistoidea, tällä mennään pitkälle:D
- mitä iloo
No, eipä tuon takia tarvii sitä miestä nähdä sit ollenkaan.
- naurattaanämä
hjuumoria!
- rungaldier
Minä taas olen pari kertaa tehnyt niin, et annan naisen iskeä mut baarista ja viedä mut kämpilleen. Siel oon sit vetänyt nopeesti handuun ja lähtenyt sit heti kotiin. On muuten naisen ilme näkemisen arvoinen, ja voi sitä homottelun määrää, kun känninen neiti antaa kuulua parvekkeelta perään
- th rg r
Viikon paras! Sai hyvät naurut
- Pankkimies
Helvata soikoon... sinä todella panet halvalla!! Säästöpossuko?
- bonnieh
Muuten ihan hyvä, mutta kyllä mä kuitenkin haluun kullia sisään silloin kun saan. Katsos runkattu tässä on muutenkin ihan tarpeeksi. Sitäpaitsi susta saa aika laiskan kuvan kyllä, jos naisen pitää kaikki itse tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,744282Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172748Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242507Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod152432Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1102336Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1112203Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992151Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6111957MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141945Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S241688