Mahtaako palstalla olla ketään, joka osaisi auttaa?
Sain Golfia pelatessani selkääni sellaisen jumin, että tällähetkellä en pysty pelaamaan. Pelaan rightin puolelta ja jumi tuli vasemman lapaluun alle. Huomasin sen vasta kierroksen päätyttyä. Tuli vissiin kierroksella yksi duffi liikaa. Selkä ei estä normaalia elämistä. Välillä juilii ja kipunoi, mutta pystyn juoksemaan, uimaan jne. Olen testaillut selän kuntoa kuivaharjoittelemalla golflyöntiä kevyellä puukepillä > ei ongelmaa. Kuitenkin, kun tartun golfmailaan ja teen kokonaisen, rennon svingin, tuntuu heti "poltemainen" melko kova kipu lapaluun alla. Itse mietin jo, voisiko kylkiluu mennä poikki tuolla tavalla. Tuskin? Voisiko olla revähdys. Yksi aktiiviliikkuja epäili, että ei kai se mikään revähdys ole. Mikä sitten ja miten sitä pitää hoitaa? Pelkkää lepoa vai jotain muutakin?
Lääkäriin ei oikein viittis lähteä, kun se laittaa vaan lähetteen fysioterapiaan. Kävin jo kerran fysikaalisessa hoidossa, mutta se oli kyllä yhtätyhjän kanssa. Rahat vaan meni. Nyt on ollut viikon tauko pelaamisessa ja pessimistinä pelkään, että koko kesän pelit on pelattu.
Selkäjumi golfkentältä
allux1
0
425
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313964- 412649
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412637Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82415- 302313
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122190- 381909
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t471547- 1411487