GALLUP! Kumpi on mielestäsi parempi: Hesburger vai Mc Donald´s? Mielipiteitä, perusteluja ja kokemuksia kaivataan, myös tähdet 0-5! Mielestäni Mäkkäri on parempi koska siellä osataan tehdä paremmin ja löysemmät ranskalaiset, halpaa muonaa ja hesellä liian kallista valuu käsiin hampurilaiset ja ranskikset maistuu vanerille!
Tähdet:
Mc Donald´s: 5/5
Hesburger: 0/5
GALLUP! Kumpi on mielestäsi parempi: Hesburger vai Mc Donald´s?
19
1008
Vastaukset
- 666mcdonalds
suksivitun paska muna saatana1
- burgerikriitikko
Hese on kalliimpi, majoneesimönjää liikaa, perunoita älyttömän vähän. Hesessä joutuu lähes poikkeuksetta jonottamaan, Mäkistä safkansa saa nopeammin ja valikoimaa on enemmän. Mäkissä taas salaatit ja ketsuppi aivan ala-arvosia.
Enempää perusteluja viitsimättä miettiä annan tähdet:
Hese 1,5/5
Mäkki 2,5/5
- ...
Ei heseä ja McD:a voi verrata, viimeksimainitusta saa oikeita hampurilaisia ja toisesta turkulaisia, kurkkuhelvettimajoneesia tursuavia sössömäisiä näkemyksiä hampurilaisesta.
- tinppar
En mä kummankaan ruuista erityisemmin tykkää, mut hese on kyllä aivan ylihinnoiteltu paikka.
- hkhkjh
Mäkki vie 6-0,laatu ero on valtava
- Yäk
Ai.. En mä vaan ole huomannut. Samanlaisia mauttomia hamppareita kummassakin.
- molemmatyhtähuonoja
Metsästäjä kysy toiselta metsästäjältä että kumpi sattuu enemmän. Ampuakko vasemmanpuoleiseen polveen, taikka ampuakko oikean puoleiseen polveen.
- Kingi79
BK!!!
Olipa kysymys!
McD on parempi jokaisella keksimälläni kriteerillä.
Hese on kyllä aika karsea paikka kaikenkaikkiaan.- qr42tt
Vaan katsopa tuota kun syöt niitä mäkkärin ranskalaisia: http://www.realfarmacy.com/shocking-ingredients-found-mcdonalds-french-fries/
- wunzig
Veijon grilli!
- KingisKunkku
Itseasiassa Burger King on paras ainakin tällä hetkellä.
Mäkkäri tulee hyvänä kakkosena.
Mut Kingin hampparit on parhaita, mitä voi tällä hetkellä saada Suomessa ketjuilta ainakin.
Hesen ylihinnoiteltuja majonneesissa kyllästettyjä mättömössöjä en ole enää pitkään aikaan laittanut suuhuni. - Manikai
Itselläni menee tasan, vaihtelu virkistää. Kummassakaan ei tule käytyä kovinkaan usein, mutta silleen silloin tällöin ihan ok mättöä.
Molemmille 2,5/5. - Heseonhyvä
En ole mäkkärissä muistaakseni käynyt kuin kerran, joten en ole ihan varma, mutta silloin ainakin totesin hesen olevan parempaa. Burger Kingistä en tykännyt yhtään, tosin vain kaksi kertaa olen sitä kokeillut. Mulle Hese on ainoa oikea.
- JokuHyyppä2017
Hese, koska mielestäni ne mäkin hampparit on aika kuivia. :'D
Hese: 5/5
Mäkkäri: 2/5 - 3wr1q3
http://www.anonews.co/maccies-dump-found/ ja taas mäkin sapuskasta löytynyt sitä itseään...
- jointtii
Mäkki, koska hesen perunat tehty riisitärkkelyksestä
- Midudidudii
Hesen jättipekonihamppari ja megahamppari tuovat voiton heselle. Mäkin hampparit on mielestäni aika pieniä ja omasta mielestäni ne kastikkeet eivät ole kovin hyviä. Ranskikset taas on hesessä vähän huonompia mutta ne eivät ole mielestäni niin tärkeässä roolissa. Kuitenkin Burger kingin steakhouse ja tendercrisp lyövät myös ne hespurilaiset, mutta jos kerran pointtina on mäkki vai hese, niin hese vie voiton!
- G.I.Ganticus
Maccarin nakkari tietty. Syyt:
Mallit ei lenna rinnuksille.
1/4 pounder with cheese
Aina sama riippuimatta missa olet.
Hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409