Hei! Jos ihminen on normaali painoinen ja ei ole harrastanut liikuntaa ja alkaa kävellä n. 4-5km lenkkejä n. 5-6km tuntivauhdilla voiko kiinteytyä/ vähän laihtua? Pidennän lenkkäjä jossain vaiheessa kun kunto nousee. Ja mitä paikkoja kävely kiinteyttää parhaiten? Kiitos jos saan asiallisia vastauksia!
kävely
3
235
Vastaukset
- Anonyymi
jos haluat laihtua kävelyllä niin pitäs kävellä 6 päivänä viikossa vähintään 7 kilometriä tai enemmän mä kävelen nykyään joka 6 päivä viikossa amulla lenkin jossa tulee kilometrejä vähintään 6 kilomtriä monsti kävelen nykyään 1,2--3 tunnin kävely lenkin (jos sataa vettä niin sillon ei tule käytyä ) muistaa päivän aikana juoda tarpeeksi vettä 1--2 litraa
- Anonyymi
ja vielä että yhtenä päivä voi kävellä vähmmän niin teen minäkin li sillon kuluu kävely lenkiin aikaa 0,30-0,45 tuntia joku 3-4 kilometriä sillon tulee
- Anonyymi
Jos haluaa kiinteyä niin silloin kannattaa kävelyn lisäksi! jumpata tai käydä salilla.
Kiinteytymisessä ei välttämättä edes paino laske vaan keho termin mukaisesti 'kiinteytyy' ja alkaa näyttämään hiukemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661