Olen kuumentanut einespizzani jo pitkään paistinpannulla. Tapaa ei mainita Saarioisen pizzan pakkauksessa, mutta voin vakuuttaa tuloksen olevan paljon paremman kuin mikroaaltouunissa.
Laita puhdas paistinpannu liedelle ja lämmönsäätö noin puoliväliin. Voit sivellä pannun öljyllä kevyesti, en ole kokeillut ilman. Kuitenkin, ilman öljyä kyseessä on paahtaminen. Öljyä ei ole tarkoitus olla kuin pinnassa pikkuisen.
Kun pannu on lämmennyt mielestäsi riittävästi, laita einespizza pannulle ja kansi päälle. Kannella vaikutat lämmön tehoon ja kosteuden haihtumiseen.
Kokeile silloin tällöin pizzan pohjaa, onko riittävän rapean tuntuinen. Liian kuumalla pohja mustuu äkkiä.
Einespizzojen kuumennus
5
1946
Vastaukset
- ei vetistä lillua
Jos rapean haluaa ei käytä kantta. Sehän on höyryttämistä jos se omissa höyryissään muhii.
- Roiskeläppiä
Tarkoitatko einespizzalla roiskeläppä pitsaa?
- Piz Daz
Tarkoitan
- kotikokki
Eihän se pizzan pannulla kuumentaminen ole mikään uusi asia - itse tein sellaista (ilman kantta !) jo 1980-luvun lopulla 1990-luvun alussa! Tosin silloin ei ollut (itsellä) mikroa ;) Jos tarvitsee kuumentaa kerralla useampi pizza (esim. perheelle helppoa ruokaa tai on käymässä kavereita tms.), niin tavallinen uuni on hyvä siihen.
- luovaopiskelija
Hyvä idea tuo pannulla lämmittäminen, ei ole aina uunia tai mikroo saatavilla. Olen myös nähnyt kuinka kyseinen perusruoka kuumennetaan kahvinkeittimen levyllä folioon käärittynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472