Olen kuumentanut einespizzani jo pitkään paistinpannulla. Tapaa ei mainita Saarioisen pizzan pakkauksessa, mutta voin vakuuttaa tuloksen olevan paljon paremman kuin mikroaaltouunissa.
Laita puhdas paistinpannu liedelle ja lämmönsäätö noin puoliväliin. Voit sivellä pannun öljyllä kevyesti, en ole kokeillut ilman. Kuitenkin, ilman öljyä kyseessä on paahtaminen. Öljyä ei ole tarkoitus olla kuin pinnassa pikkuisen.
Kun pannu on lämmennyt mielestäsi riittävästi, laita einespizza pannulle ja kansi päälle. Kannella vaikutat lämmön tehoon ja kosteuden haihtumiseen.
Kokeile silloin tällöin pizzan pohjaa, onko riittävän rapean tuntuinen. Liian kuumalla pohja mustuu äkkiä.
Einespizzojen kuumennus
5
1973
Vastaukset
- ei vetistä lillua
Jos rapean haluaa ei käytä kantta. Sehän on höyryttämistä jos se omissa höyryissään muhii.
- Roiskeläppiä
Tarkoitatko einespizzalla roiskeläppä pitsaa?
- Piz Daz
Tarkoitan
- kotikokki
Eihän se pizzan pannulla kuumentaminen ole mikään uusi asia - itse tein sellaista (ilman kantta !) jo 1980-luvun lopulla 1990-luvun alussa! Tosin silloin ei ollut (itsellä) mikroa ;) Jos tarvitsee kuumentaa kerralla useampi pizza (esim. perheelle helppoa ruokaa tai on käymässä kavereita tms.), niin tavallinen uuni on hyvä siihen.
- luovaopiskelija
Hyvä idea tuo pannulla lämmittäminen, ei ole aina uunia tai mikroo saatavilla. Olen myös nähnyt kuinka kyseinen perusruoka kuumennetaan kahvinkeittimen levyllä folioon käärittynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875