Nyt tarvitsen kipeästi apua. Olen 13-vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa lentopallon.
Asun Raisiossa, mutta en uskalla aloittaa Loimussa lentopalloa, sillä minulla on kaveri siellä ja pelkään hänen alkavan haukkumaan minua kun olen niin huono.
Joten olisiko Turussa joukkuetta jossa opetettaisiin passit, hihalyönnit ja sormilyönnit? Ns. alkeiskurssia.
Eli siis olen -00 tyttö mutta en löydä Turusta joukkuetta jossa voisin aloittaa harrastamaan lentopalloa.
Linkkejä saa laittaa :)
Hjälp mig, apua?
4
112
Vastaukset
- Sulkapallokenttä
En tiedä lentopallosta mitään, mutta voin vähän nostaa tätä ketjua. :)
eli NOSTO!! :D :) - 10+10
Jos kaverisi on pelannut jo esim. vuosia niin tuskin olisitte samassa joukkueessa. Ja millainen kaveri se sellainen on joka nauraa kun toinen on aloittelija? Kannattaisi ehkä jättää sellainen kaveri pois elämästään.
Googlettamalla löydät varmasti joukkueita niin Raisiosta kuin Turusta. Kukaan ei ole seppä syntyessään, jokainen on joskus aloittelija. - mjm2
Asia voi olla jo hoitunut, mutta tunnen Loimun toiminnan ja siellä on tasokasta valmennusta myös aloittelijoille. Rohkeasti vain mukaan, yhteystiedot loimujunnujen sivuilta.
- qurqo
ei kukaan mestari ole jos ei oo kokeillu ennen!eikun mukaan vaan loimuun siellä on hyvä valmennus:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385