Olen tässä muutaman kerran veikannut tennistä niin, että olen ollut (veikkaamani pelaaja) hyvässä johdossa ja voitto näyttää lähes varmalta. Sitten häviöllä ollut pelaaja on luovuttanut ja veikkaustoimisto tällöin mitäti vedon ja saa veikkaussumman takaisin, mutta ei voita mitään, vaikka veikkaamasi pelaaja voitti. kun nämä ovat veikkaussivujen säännöt niin on turha alkaa valittamaan kuinka epäoikeudenmukainen käytäntö on.
Mietin, että kuinka helppo tuolla systeemillä on tehdä rahaa. Jokin rahakas järjestä ottaa yhteyttä pelaajaan ja sopii, että jos heidän veikkauksensa ei ole menossa oikein niin hän luovuttaa vedonten akillesjänteen kipeytymiseen tms, syitä on lukemattomia. Häviäminen on mahdotonta ja tämän esittäminen osallistuvan pelaajan osalta paljon helpompaa kuin vaikka tahallaan häviäminen huonommalle pelaajalle. Järjestö sijoittaa vaikka 10 miljoonaa vetokohteeseen kertoimella 1.5. Jos pelaajamme voittaa jäämme 5 miljoonaa voitolle, josta sovittu summa maksetaan pelaajalle (joka voitti myös ottelusta palkintorahat) esim. 2 miljoonaa. Täten jäämme vielä 3 miljoonaa voitolle veikkauksessa, jossa ei voinut hävitä. Kummalista etteivät vedonlöntitoimistot ole ottaneet tätä huomioon
Tenniksen veikkaus
Veksinen.
0
146
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761079- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden221660Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34502- 23478
- 37453
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga46427Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414