Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksityistunti

liisaaww1999

Eli siis ajattelin että kannattasko mun ottaa joskus satunnaisesti yksäritunteja? Kun käyn kyllä ratsastuskoululla tunneilla muttakun se tunti missä olen on yleis-tunti ja siinä on aika paljon minua 2-4vuotta nuorempia joten tasokin on alhaisempi. Tuntuu että kaikki tulee aina vaan kertauksena yms! En sillai opi mitään uutta..
Asun Lahdessa. Ja tuo on ainut tunti mikä minulle sopii viikossa joten en pysty vaihtamaankaan tuntia yms. Olisiko kellään omaa hevosta/ponia ja kuka haluaisi pitää minulle joskus jonkulaisen yksityistunnin? Olen 160cm pitkä normaali painoinen. Olen ratsastanut 4-5vuotta:) Maksaisin kyllä ihan kohtuullisesti siitä yms!(:
Jos joku olisi halukas pitämään mulle joskus yksärituntia niin laittakaa alas kommenttii ja sit myöhemmin saa laittaa sähköpostii ymsyms!

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jullaw

      Ota vuokraponi ! Niin olen itsekin päässyt kehittymään, kun ratsastuskoulussa käyminen alkoi tuntua turhalta. Itselläni on ollut syksystä asti vuokris, pääsin kehittymään ratsastuksessa ja hevosen hoidosasa tosi paljon !

    • lovemilo

      Suosittelen! Mäki käyn aina välillä yksityistunnilla koska silloin pystyy keskittymään enemmän hevoseen eikä tarvi kytätä että koska joku juoksee päälle :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe