KOTIINKULJETUS RUOKAOSTOKSILLE TAMPEREELLA?

Tietääkö kukaan, että onko Tamereella missä kaupoissa kotiinkuljetus ruokaostoksille? Nettikauppoja ruokakuljetuksineen löytyy kyllä pääkaupunkiseudulla, mutta mites Tampereella? Kokemuksia? Hintatietoja?

12

1837

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se käy
    • suhteilla

Minä käy Helsingissä ostoksilla ja kotiinkuljetus toimii Tampereellekin.

• ------

Onhan siellä ainakin ostoskuriiri, joka kuljettaa kaupungin sopparilla. Kyllä se maksua vastaan kuljettaa kelle vaan. Toimii netissä ja kaiketi myös puhelimessa.

• tätsä vaan

Googlettelen näitä aina tasaisesti, mutta ei taida olla vieläkään jotain foodien tapaista toimittajaa?!? Olis meidänkin perheelle tarpeen, kun on mukuloita, koira ja isäntä aina työmatkoilla. Maksettaisiin, jos joku toisi sen ostoskassin kotsaan saakka.

• tiedän
      • KIITOKSET ASIALLISISTA VASTAUKSISTANNE! Panin keskustelua ruuan kotiinkuljetuksesta Paikkakunnat Tampere puolellekkin ja siellä kerroinkin löytäneeni K-Market Kalkun Tampereella kuljettavan kotiin ruokaa, mutta siellä kirjoitukseni poistettiin, koska se jonkun urpon mielestä oli mainostamista? K-Markt Kalkku valitettavasti lopetti toimintansa, mutta K-market Haukiluoma kuljettaa kotiin ruokaa vielä. Jännä juttu ettei tuo superpalvelu löydy ollenkaan K-supermarketin kautta?

• Terotampereelta

Tampereella toimii nykyisin www.tilakauppa.fi joka toimittaa ruokaa kotiovelle, Tampereelle toimitukset joka päivä. Erikoistunut tosin luomuruokaan, mutta valikoima on sen verran laaja että riittää melko hyvin meidän perheen tarpeisiin.. Siwasta sitten täydennyksiä :)

• luomuSUCKS

luomu sitä luomu tätä... argh voi perkele.

Oisko jossain antiluomukauppaa.

Luomu on täyttä kusetusta, jos minä haluan laadukasta tuotetta miksi vvvitussa sen pitää olla luomu. en halua, haluan tehokkuutta, en hedonistista elitististä paskaa jota myydään parempiosaisille luomubrändillä jotta ne voi sitten puhdistaa omaatuntoaan kuinka ovat niin eettisiä ja voivat siksi käyttää minkkiturkkia.

• luomuangstiselle

Käytätkö myös steroideja? Sekin tehostaa kasvua. Ja toisaalta aiheuttaa em. viestin kaltaisia lieveilmiöitä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3348
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1073
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      44
      999
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      845
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      77
      719
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      687
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      670
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      595
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      47
      584
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      90
      554
    Aihe