Tietääkö kukaan onko litlin paistopisteen tuoteet kotimaisia
litlin leipomotuoteet
3
125
Vastaukset
- töötti ja pulteri
Ranskalaisia, saksalaisia ja suomalaisia.
- 1-20
Enpäs tiedä mistä ovat kotosin, mutta just ostin uunista tulleita lämpösiä croissantteja ja ciabattaleivän. Todella hyviä.
Aikamoinen ruuhka siinä leipäkaappien edessä oli. - hyvääon
Olen huomannut saman että kauppa käy, itse pidän niistä maalaiscroissanteista ja moniviljapatongista. Kylämme kaupassa yksi croissant maksaa saman kuin kolme lidlissä...surku vaan kun pakastin on täysi marjoista ettei voi varastoida niitä sinne kun onneksi on matkaa jonkin verran tonne paistopistelidliin.
Sama mistä ne on, hyviä ovat. Paitsi että jos suomalaisia niin hinta vähintään tupla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418