Adressi lisää 60-65 ympärisiä rintaliivejä kauppoihin !

65C

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mathilde-

Adressi suunnataan yleensä vallanpitäjille tai päättäjille. Liiviasiassa se ei oikein toimi, kun liivejä myyvät yksityiset yrittäjät.

Pitäisi enemmänkin kirjoittaa avoin kirje ja lähettää liivejä myyville firmoille jokaiselle se. Varsinkin suuriin maanlaajuisin ketjuihin (S- ja K-systeemit, Lindex, yms.) kannattaa olla yhteydessä. Tosin olen yritttänyt vuosia itse puhua asiasta - Suomessa yrittäjät eivät halua kuulla siitä.

Valitettavasti homma on jo menossa niin että sisäänostajat esim. Stokkalla haluavat keskittyä myymään "trendikkäitä" liivejä koossa 75B-C. Nyt jo ovat karsineet isommat kupit pois valikoimasta. Ympärysmitoissa taitaa olla vaikea löytää edes 70, saati pienempää.

Kyse ei ole vaan siitä mikä myy vaan imagosta. Jostain syystä meidän 70G, 95A, 105B, 65H, 70AA ja muiden "erikoisten" kokojen omistajattaret emme kelpaa asiakkaiksi.

Joku rintaliivibisneksessä kertoi että ei haluta liikkeeseen DD kuppeja esille, koska ne näyttävät osastolla roikkuessaan "niin isoilta". Ja se ei sitten käy ilmeisesti.

Kai sitten liian kapeat ympäryksetkin ovat vääränlaisia, saati AA-kupit tai muut.

En enää ihmettele miksi kaikki erikoisliiviliikkeiden omistajatkin myyvät ei-oota ja aina toistavat mantraa "me ei voida hankkia sitä tätä ja tuota, kun ostajia on niin vähän, ei ole kannattavaa" -- seuraavassa hetkessä aletaan valittaa kun myynti on niin heikkoa.

Aivan! Jos myisitte ihmisille sitä mitä he haluavat ostaa, ehkäpä bisnes sujuisi paremmin!

Mutta ei, myydään sitä samaa kamaa samassa koossa joka paikassa ja sitten itketään kun asiakkaalle ei kelpaa väärä koko, väärä malli, väärä tyyli ja väärä väri. Eihän tässä ole järjen häivää.

En enää aio käydä suomalaisissa liiviliikkeissä kun olen kyllästynyt tuohon, että menen liikkeeseen aikeenani maksaa liivisetistä tai uimapuvusta yli 100 euroa ja useamman kerran vuodessa - mutta en muka kelpaa asiakkaaksi.

Minä otan rahani ja vien ne sitten ulkomaille, jonne ne rahat kelpaa.

• asdefweeg

Kyllähän tuon adressin voi aivan hyvin lähettää eri liikkeille! Toki siinä pitäisi olla aika paljon nimiä, että siihen reagoiminen tuntuisi kannattavalta.

Hyvällä asialla ollaan toki!

• aiheesta kirjoitit

Juuri näin. Ja sitten vielä ihmetellään kun "kaikki" käyttävät sitä 75C-kokoa. No kun ei ole muuta tarjolla!!! Eivät kaikki ole samanlaisia. En yhtään ihmettele että jotkut protestina eivät käytä rintaliivejä. Tosin aika harva kai kuitenkaan näin menettelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe