http://www.adressit.com/lisaa_rintaliivikokoja_vaatekauppoihin
ALLEKKIRJOITTAKAA !!
Adressi lisää 60-65 ympärisiä rintaliivejä kauppoihin !
3
106
Vastaukset
- -mathilde-
Adressi suunnataan yleensä vallanpitäjille tai päättäjille. Liiviasiassa se ei oikein toimi, kun liivejä myyvät yksityiset yrittäjät.
Pitäisi enemmänkin kirjoittaa avoin kirje ja lähettää liivejä myyville firmoille jokaiselle se. Varsinkin suuriin maanlaajuisin ketjuihin (S- ja K-systeemit, Lindex, yms.) kannattaa olla yhteydessä. Tosin olen yritttänyt vuosia itse puhua asiasta - Suomessa yrittäjät eivät halua kuulla siitä.
Valitettavasti homma on jo menossa niin että sisäänostajat esim. Stokkalla haluavat keskittyä myymään "trendikkäitä" liivejä koossa 75B-C. Nyt jo ovat karsineet isommat kupit pois valikoimasta. Ympärysmitoissa taitaa olla vaikea löytää edes 70, saati pienempää.
Kyse ei ole vaan siitä mikä myy vaan imagosta. Jostain syystä meidän 70G, 95A, 105B, 65H, 70AA ja muiden "erikoisten" kokojen omistajattaret emme kelpaa asiakkaiksi.
Joku rintaliivibisneksessä kertoi että ei haluta liikkeeseen DD kuppeja esille, koska ne näyttävät osastolla roikkuessaan "niin isoilta". Ja se ei sitten käy ilmeisesti.
Kai sitten liian kapeat ympäryksetkin ovat vääränlaisia, saati AA-kupit tai muut.
En enää ihmettele miksi kaikki erikoisliiviliikkeiden omistajatkin myyvät ei-oota ja aina toistavat mantraa "me ei voida hankkia sitä tätä ja tuota, kun ostajia on niin vähän, ei ole kannattavaa" -- seuraavassa hetkessä aletaan valittaa kun myynti on niin heikkoa.
Aivan! Jos myisitte ihmisille sitä mitä he haluavat ostaa, ehkäpä bisnes sujuisi paremmin!
Mutta ei, myydään sitä samaa kamaa samassa koossa joka paikassa ja sitten itketään kun asiakkaalle ei kelpaa väärä koko, väärä malli, väärä tyyli ja väärä väri. Eihän tässä ole järjen häivää.
En enää aio käydä suomalaisissa liiviliikkeissä kun olen kyllästynyt tuohon, että menen liikkeeseen aikeenani maksaa liivisetistä tai uimapuvusta yli 100 euroa ja useamman kerran vuodessa - mutta en muka kelpaa asiakkaaksi.
Minä otan rahani ja vien ne sitten ulkomaille, jonne ne rahat kelpaa. - asdefweeg
Kyllähän tuon adressin voi aivan hyvin lähettää eri liikkeille! Toki siinä pitäisi olla aika paljon nimiä, että siihen reagoiminen tuntuisi kannattavalta.
Hyvällä asialla ollaan toki! - aiheesta kirjoitit
Juuri näin. Ja sitten vielä ihmetellään kun "kaikki" käyttävät sitä 75C-kokoa. No kun ei ole muuta tarjolla!!! Eivät kaikki ole samanlaisia. En yhtään ihmettele että jotkut protestina eivät käytä rintaliivejä. Tosin aika harva kai kuitenkaan näin menettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683