Auttakaa miestä mäessä! Köyhä tarvitsee säästöä joka tuotteessa ja koska maitoa (rasvatonta) tulee litkittyä pari litraa päivässä nii olis rentoa löytää se halvin paikka. Riittää ku dösällä pääsee paikan päälle. Kaikissa lidleissä missä oon käyny on ollu 83 senttiä ja prismassa oli rainbow sama ja k-marketissa larussa oli pirkka 82 senttiä. Mutta missä olis halvempaa?? 700 litraa maitoa vuodessa!
Stadin halvin maito?
5
189
Vastaukset
- kohtuus kaikessa
Juo vähemmän. Ei aikuinen tuommoisia määriä todellakaa tartte.
- raakamaito parasta
kahviin
Käsitellyin maito on juuri tuo rasvaton kurri
http://www.aitoterveys.fi/Maito.php
Ruokajuomana vesi ja juusto ajaa luuston tarpeet- Ei ole
Raakamaito on riskimaitoa
http://www.hs.fi/kotimaa/a1377659940849
Kaikki perusmaidot on käsitelty yhtä paljon, koska ensin tehdään kaikesta rasvatonta maitoa ja eri laadut sitten sekoittamalla haluttu määrä rasvaa takaisin.
Täällä muutaman kymmenen kilometrin päässä Helsingin keskustasta on Lidlissä rasvaton maito näiden viikkojen molemmilla käyntikerroilla ollut 81 snt/litra. Joten ostan Prismasta, saan vähintään maksutapaedun verran halvemmalla. Aika usein tulee minibonuskin
- Kassaneiti12
Jumbon Cittarissa Pirkan maito 0,69€/litra. En oo missään muualla Cittarissa nähny tolla hinnalla! Valion maito on tuolla jotain 0,80 - 0,85€/litra, en muista ihan tarkalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990