Auttakaa miestä mäessä! Köyhä tarvitsee säästöä joka tuotteessa ja koska maitoa (rasvatonta) tulee litkittyä pari litraa päivässä nii olis rentoa löytää se halvin paikka. Riittää ku dösällä pääsee paikan päälle. Kaikissa lidleissä missä oon käyny on ollu 83 senttiä ja prismassa oli rainbow sama ja k-marketissa larussa oli pirkka 82 senttiä. Mutta missä olis halvempaa?? 700 litraa maitoa vuodessa!
Stadin halvin maito?
5
201
Vastaukset
- kohtuus kaikessa
Juo vähemmän. Ei aikuinen tuommoisia määriä todellakaa tartte.
- raakamaito parasta
kahviin
Käsitellyin maito on juuri tuo rasvaton kurri
http://www.aitoterveys.fi/Maito.php
Ruokajuomana vesi ja juusto ajaa luuston tarpeet- Ei ole
Raakamaito on riskimaitoa
http://www.hs.fi/kotimaa/a1377659940849
Kaikki perusmaidot on käsitelty yhtä paljon, koska ensin tehdään kaikesta rasvatonta maitoa ja eri laadut sitten sekoittamalla haluttu määrä rasvaa takaisin.
Täällä muutaman kymmenen kilometrin päässä Helsingin keskustasta on Lidlissä rasvaton maito näiden viikkojen molemmilla käyntikerroilla ollut 81 snt/litra. Joten ostan Prismasta, saan vähintään maksutapaedun verran halvemmalla. Aika usein tulee minibonuskin
- Kassaneiti12
Jumbon Cittarissa Pirkan maito 0,69€/litra. En oo missään muualla Cittarissa nähny tolla hinnalla! Valion maito on tuolla jotain 0,80 - 0,85€/litra, en muista ihan tarkalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128