Rypsiporsas on huuhaata

Meitä huijataan

Sianliharuuista ei tuu enää hyvää jos on rypsiporsasta. Se ei ole hyvää kun ei koirallekaan kelpaa. miksi aito liha on pilattu? Jo pakkauksesta avattaessa näyttää ällöltä. HYI!

8

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihan & veden liitto

      Ja sama on muiden, erityisesti pakattujen lihojen kanssa. Liha ilmeisesti käsitellään ties millä aineilla, jotta se säilyisi ja imisi itseensä mahd. paljon nestettä. Harvasta kaupasta saa enää hyvää lihaa: S ja Lidl ainakin aina tasaista laatua alakanttiin, K -ryhmästä on parhaat ja toisaalta heikoimmat kokemukset.

      • hohohoooo

        Jokaisesta vähänkään isommasta kaupasta löytää maustamatonta laadukasta lihaa jos vain omaa toimivat silmät. Kokonaan toinen asia on että onko siitä valmis maksamaan. Ne maustetut ja suolatut tuotteet kun tuntuvat halvemmilta, niin te kökköpellet sitten ostelette niitä ja itkette säälittävää - itseaiheutettua - itkuanne jälkeenpäin, kun halvalla ei saanutkaan hyvää.

        Yhyyy.


    • Makua lihassa

      Päiväristeilylle Tallinnaan kylmälaukku mukana ja sieltä sitten oikeaa ja läskiä sisältävää sianlihaa ostamaan. Parempi grillata kun ei tartte liikoja ruokaöljyjä lisätä

    • vt.emäntä

      Siis kuvitteletko sinä, että sinne lihan sekaan ruiskutetaan sitä rypsiöljyä?
      Tämän kyseisen lihan possuille syötetään sitä rypsiä ja voi olla, että siinä on oikea tujaus sitä öljyäkin. Se muuttaako se itse lihan koostumusta mitenkään, on enempi kyllä uskon asia.
      Lehmillekin oli aikoinaan tarjolla jokin ihmejuttu, kun ruokinta perustui pääosin kauran syöttöön, mutta ei ollut kauan pinnalla, kun huomattiin toivottamaksi. Lehmät vaan ei kerta kaikkiaan pelkällä kauralla lypsä.
      Nämä ovat sellaisia markkinointikeinoja saada terveysintoiset kuluttajat ostamaan kyseistä tuotetta, ei muuta.

      • Makua lihassa

        En kuvitellut. Riittää kun Suomessa on jalostuksella sika pilattu vähärasvaiseksi ja nyt ruokinnalla pilataan se rasvan maku.
        Sama asia kuin broilereissa jalostuksella saatu kasvunopeus pilaa lihan maun.
        Teurastamotkin tietävät sen ja yrittävät peittää sen huonon maun vielä huonomman makuisilla marinadeilla


      • Sadonkorjuu

        Kyllä se rasva muuttuu, rypsiporsaan rasvankoostumus on suositusten mukainen (kovaa rasvaa alle kolmannes) kun normaali possUssa on yli 40 prossaa..... Kotikonstein huomaat sen esimerkiksi joulukinkkua paistamalla, pannulle valunut rasva ei hyydy jääkaapissakaan vaan jää juoksevaan muotoon.
        Makuasiat on makuasioita enkä lähde niitä tässä puimaan, vaikka lukuisia sokkotestejä asian tiimoilta olen järjestänytkin ja tulokset ovat kiistattomia.


    • Saman olen huomannut

      Siinä se onkin kun se liha maistuu rypsille. Jos on hyvä makuaisti niin kyllä huomaa. Sama jos kanoille syötetään kalarehua niin maistuu kananmunissa. Aito sianliha on parasta.

    • ei kiitti

      En osta enää makkaroitakaan joissa on ns rypsiporsasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe