En tiedä, onko tää ihan oikea paikka kysymyksellä, mutta kokeillaan.
Olin viime viikolla 16-17 ikäisten SM-kisoissa hyppäämässä korkeutta.
Pronssia tuli ja ennätys parani 7-sentillä, uusi ennätys kirjataan nyt 187
Tekniikka on kuitenkin vähän hakusessa, kallistusta ei ole riittävästi, kädet ei "toimi" , ponnistan koukkujalalla, juoksen osin päkijöillä... Jos neuvoja ja vinkkejä löytyy, niin antaa tulla. Kuulisin niitä mielellään. Niin, ja se hyppy http://m.youtube.com/watch?v=o3EeNc28aRs
Tekniikkavinkkejä korkeushyppyyn
magicdelete
1
1851
Vastaukset 1
- Toivottavasti.auttaa
Jos nyt enää luet tätä ja ees hyppäät korkeutta ni oisko vauhtiin vähän enemmän loikkimista. Ja hypyssä koita laittaa oikea käsi ylös sillai että se menee edellä ja ns. ohjaa hyppyä. Päkiöillä juokseminen ei sinänsä haittaa. Ja hypyn pitäs mun mielestä lähtee suoralta jalalta. En oo ihan expertti tässä neuvojen antamisessa. Oon harrastanu korkeushyppyy ehkä 6 vuotta ja oon 14v. tyttö. Ennätys tänä vuonna 148cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532