En tiedä, onko tää ihan oikea paikka kysymyksellä, mutta kokeillaan.
Olin viime viikolla 16-17 ikäisten SM-kisoissa hyppäämässä korkeutta.
Pronssia tuli ja ennätys parani 7-sentillä, uusi ennätys kirjataan nyt 187
Tekniikka on kuitenkin vähän hakusessa, kallistusta ei ole riittävästi, kädet ei "toimi" , ponnistan koukkujalalla, juoksen osin päkijöillä... Jos neuvoja ja vinkkejä löytyy, niin antaa tulla. Kuulisin niitä mielellään. Niin, ja se hyppy http://m.youtube.com/watch?v=o3EeNc28aRs
Tekniikkavinkkejä korkeushyppyyn
magicdelete
1
1415
Vastaukset
- Toivottavasti.auttaa
Jos nyt enää luet tätä ja ees hyppäät korkeutta ni oisko vauhtiin vähän enemmän loikkimista. Ja hypyssä koita laittaa oikea käsi ylös sillai että se menee edellä ja ns. ohjaa hyppyä. Päkiöillä juokseminen ei sinänsä haittaa. Ja hypyn pitäs mun mielestä lähtee suoralta jalalta. En oo ihan expertti tässä neuvojen antamisessa. Oon harrastanu korkeushyppyy ehkä 6 vuotta ja oon 14v. tyttö. Ennätys tänä vuonna 148cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875