En tiedä, onko tää ihan oikea paikka kysymyksellä, mutta kokeillaan.
Olin viime viikolla 16-17 ikäisten SM-kisoissa hyppäämässä korkeutta.
Pronssia tuli ja ennätys parani 7-sentillä, uusi ennätys kirjataan nyt 187
Tekniikka on kuitenkin vähän hakusessa, kallistusta ei ole riittävästi, kädet ei "toimi" , ponnistan koukkujalalla, juoksen osin päkijöillä... Jos neuvoja ja vinkkejä löytyy, niin antaa tulla. Kuulisin niitä mielellään. Niin, ja se hyppy http://m.youtube.com/watch?v=o3EeNc28aRs
Tekniikkavinkkejä korkeushyppyyn
magicdelete
1
1748
Vastaukset
- Toivottavasti.auttaa
Jos nyt enää luet tätä ja ees hyppäät korkeutta ni oisko vauhtiin vähän enemmän loikkimista. Ja hypyssä koita laittaa oikea käsi ylös sillai että se menee edellä ja ns. ohjaa hyppyä. Päkiöillä juokseminen ei sinänsä haittaa. Ja hypyn pitäs mun mielestä lähtee suoralta jalalta. En oo ihan expertti tässä neuvojen antamisessa. Oon harrastanu korkeushyppyy ehkä 6 vuotta ja oon 14v. tyttö. Ennätys tänä vuonna 148cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511788- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715136- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 501853