Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ismo Kuivalainen, kokemuksia?

hmm345

Onko kenelläkään kokemuksia The Lookin tatuoija Ismo Kuivalaisesta? Sain lookkiin lahjakortin lahjaksi ja haluaisin ottaa leimaa mutta en ole ikinä edes kuullut tästä hepusta, että millainen mahtaa olla jälki..

8

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetkk

      eikö kukaan ole kuullut mitääääääääääään

    • lifemocker

      kaupunki?

    • 6543

      Googlen kuvahaulla löytää kuvia, ei vakuuta...

      • TUOMAS1981

        En lähtis googlen kuvien perusteella arvioimaan. Taitaa olla Ipen tekemiä kyllä, mut ovat muutaman vuoden vanhojaki.

        Äijällä ei taida olla ollenkaa omia nettisivuja, mut Facebookistä ja instasta löytyy uusimmat kuvat ja voin vakuuttaa et jatkossa Ipe tekee miunki kuvat.
        Meikkipuolesta en tiiä ko ei oo miehille tullu viel tarpeeseen käyttää moisia.


      • Rode
        TUOMAS1981 kirjoitti:

        En lähtis googlen kuvien perusteella arvioimaan. Taitaa olla Ipen tekemiä kyllä, mut ovat muutaman vuoden vanhojaki.

        Äijällä ei taida olla ollenkaa omia nettisivuja, mut Facebookistä ja instasta löytyy uusimmat kuvat ja voin vakuuttaa et jatkossa Ipe tekee miunki kuvat.
        Meikkipuolesta en tiiä ko ei oo miehille tullu viel tarpeeseen käyttää moisia.

        IPE83 Nimellä löytyy instagramista. Näköjää jonku crossivenheen selässä tossa kansikuvassa.

        Ja eiko tilaamaan aikaa! Jälki kelpaa ainakin minulle!


    • rhwh

      Eiköhän "toimipiste" kerro jo olennaisen.
      Itse ainenkin arvostan "oikeassa" tatuointistudiossa työskentelevää enemmän.

      • Ankkuri ja Nappi

        Ipellä on oma liike Lappeenrannassa, Coreline tattoo. Hemmetin hyvää jälkeä, molemmat hauikset ja selkää on Ismo duunannut ja jatkossakin kuvat otan herralta.


    • Anonyymi

      Ipe on oikeesti taitava, tehnyt mulle kolme tatuointia ja olen ollut erittäin tyytyväinen vuosienkin jälkeen
      - Pia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe