Ismo Kuivalainen, kokemuksia?

hmm345

Onko kenelläkään kokemuksia The Lookin tatuoija Ismo Kuivalaisesta? Sain lookkiin lahjakortin lahjaksi ja haluaisin ottaa leimaa mutta en ole ikinä edes kuullut tästä hepusta, että millainen mahtaa olla jälki..

8

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetkk

eikö kukaan ole kuullut mitääääääääääään

• lifemocker

kaupunki?

• 6543

Googlen kuvahaulla löytää kuvia, ei vakuuta...

• TUOMAS1981

En lähtis googlen kuvien perusteella arvioimaan. Taitaa olla Ipen tekemiä kyllä, mut ovat muutaman vuoden vanhojaki.

Äijällä ei taida olla ollenkaa omia nettisivuja, mut Facebookistä ja instasta löytyy uusimmat kuvat ja voin vakuuttaa et jatkossa Ipe tekee miunki kuvat.
        Meikkipuolesta en tiiä ko ei oo miehille tullu viel tarpeeseen käyttää moisia.

• Rode
        TUOMAS1981 kirjoitti:

En lähtis googlen kuvien perusteella arvioimaan. Taitaa olla Ipen tekemiä kyllä, mut ovat muutaman vuoden vanhojaki.

Äijällä ei taida olla ollenkaa omia nettisivuja, mut Facebookistä ja instasta löytyy uusimmat kuvat ja voin vakuuttaa et jatkossa Ipe tekee miunki kuvat.
        Meikkipuolesta en tiiä ko ei oo miehille tullu viel tarpeeseen käyttää moisia.

IPE83 Nimellä löytyy instagramista. Näköjää jonku crossivenheen selässä tossa kansikuvassa.

Ja eiko tilaamaan aikaa! Jälki kelpaa ainakin minulle!

• rhwh

Eiköhän "toimipiste" kerro jo olennaisen.
      Itse ainenkin arvostan "oikeassa" tatuointistudiossa työskentelevää enemmän.

• Ankkuri ja Nappi

Ipellä on oma liike Lappeenrannassa, Coreline tattoo. Hemmetin hyvää jälkeä, molemmat hauikset ja selkää on Ismo duunannut ja jatkossakin kuvat otan herralta.

• Anonyymi

Ipe on oikeesti taitava, tehnyt mulle kolme tatuointia ja olen ollut erittäin tyytyväinen vuosienkin jälkeen
      - Pia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81