Naiset, millaiset alushousut salille?

Ladyt vinkkejä

Millaisia alushousuja käytätte? Itse käytän jatkuvasti stringejä, mutta takapuoli piirtyy hiukan liian hyvin esiin, kun trikoot menevät persvakoon. Muuten aivan loistavat treenissä kuin treenissä, eivät mene ruttuun, eivät nouse, eivät laske.

Inhottaa pikkarit, jotka painuvat ihoon. Tavalliset tai-malliset puristavat kamalat urat takapuoleen (tuplaper*e) enkä käytä niitä muutenkaan, hipsterit eivät peitä koko perää (näkyy raja mihin loppuu). Muutenkin tavalliset hiertävät helposti nivusista.

Toimisiko bokserit paremmin? Vai jääkö niistä inhottava rantu reisiin, nouseeko puntit ylös rullalle kyykätessä?

Vai onko joku todennut vanhat maxislogit hyviksi? Mielestäni ne vaan antavat kuvan vaippahousuista, jos persvakoa ei yhtään näy.

Minulla on aika hyvin ulottuva lihaksikas ja pyöreä takapuoli, jossa on vähän rasvaakin vielä päällä. Muoto antaa oman haasteensa sopiville alushousuille.

Yksi vaihtoehto on tietysti ostaa niin pitkiä ja löysiä treenipaitoja että perä peittyy, mutta siinäkin on omat hankaluutensa, voi tarttua tankoon kiinni.

Onko teillä hyviä vinkkejä mitä voisi kokeilla?

24

6543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

siitä tulee mielikuva säälittävästä huomiohuorasta kun jotkin naiset stringeissä pyörii kuntosalilla "esiintymässä"

ei sinne mennä esiintymään, kun sinne mennään TREENAAMAAN!

• Kunhan kysyn

Tarkoitato että stringit huomaa? Juurikin siitä ettei näytä siltä että olisi alushousuja, vai mistä?

• lifemocker
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Tarkoitato että stringit huomaa? Juurikin siitä ettei näytä siltä että olisi alushousuja, vai mistä?

aika monella ne narut paistaa sieltä alta

• Kunhan kysyn
        lifemocker kirjoitti:

aika monella ne narut paistaa sieltä alta

Narut? Sivustako? Ei mun stringeissäni ole mitään naruja...

Noloa vaan, jos kuvitellaan että niillä esiinnytään. Strinksut ovat ihan parhaat urheilualkkarit ja muutenkin huomaamattomimmat alushousut.

• lifemocker
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Noloa vaan, jos kuvitellaan että niillä esiinnytään. Strinksut ovat ihan parhaat urheilualkkarit ja muutenkin huomaamattomimmat alushousut.

eihän se ole mitään muuta kuin esiintymistä se salille "pukeutuminen"

perus treenaaja joka oikeasti siellä jotain tekee menee yleensä verkkareissa paskat välittäen miten muodikkaalta näyttää.

se on naurettavaa kun jengillä pitää olla mahd tiukat kuteet ja ihan viimeisen päälle "muodikkaat"

• Kunhan kysyn
        lifemocker kirjoitti:

perus treenaaja joka oikeasti siellä jotain tekee menee yleensä verkkareissa paskat välittäen miten muodikkaalta näyttää.

se on naurettavaa kun jengillä pitää olla mahd tiukat kuteet ja ihan viimeisen päälle "muodikkaat"

Verkkarit ja löysät t-paidat on huonot siitä, että tanko jää niihin helposti kiinni kun ovat löysät. Mavet ja tempaukset kun vedetään kroppaa pitkin. Tiukoissa kuteissa myös näkee, mitkä lihat toimii, eli että liike tehdään oikein. Ei tule revittyä itseään rikki, kun coach voi heti sanoa pakarat tiukaksi tai työnnä polvia enemmän ulospäin, tai keskivartalo tiukaksi. Ei niiden kuteiden tarvitse muodikkaat olla, mutta asianmukaiset. Ja tietysti mukavat päällä, ettei niitä tarvitse ajatella - voi vaan treenata.

• lifemocker
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Verkkarit ja löysät t-paidat on huonot siitä, että tanko jää niihin helposti kiinni kun ovat löysät. Mavet ja tempaukset kun vedetään kroppaa pitkin. Tiukoissa kuteissa myös näkee, mitkä lihat toimii, eli että liike tehdään oikein. Ei tule revittyä itseään rikki, kun coach voi heti sanoa pakarat tiukaksi tai työnnä polvia enemmän ulospäin, tai keskivartalo tiukaksi. Ei niiden kuteiden tarvitse muodikkaat olla, mutta asianmukaiset. Ja tietysti mukavat päällä, ettei niitä tarvitse ajatella - voi vaan treenata.

"Verkkarit ja löysät t-paidat on huonot siitä, että tanko jää niihin helposti kiinni kun ovat löysät."

höpöhöpö

"Tiukoissa kuteissa myös näkee, mitkä lihat toimii, eli että liike tehdään oikein."

kyllä ne liikeradat on tärkeimpiä kun se, että näkee miten lihakset käyttäytyy

• Näitäkin näkee
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Stringit kuultaa nätisti trikoiden läpi, kun teet jotakin missä peppu on "takana"..., mutta ethän sitä itse näe.
        Jos taas on jotkin valkoiset tai vaaleat ohutkankaset housut, niin niistä näkee läpi muutenkin.

• Kunhan kysyn
        Näitäkin näkee kirjoitti:

Stringit kuultaa nätisti trikoiden läpi, kun teet jotakin missä peppu on "takana"..., mutta ethän sitä itse näe.
        Jos taas on jotkin valkoiset tai vaaleat ohutkankaset housut, niin niistä näkee läpi muutenkin.

Mitkä muut alushousumallit sitten toimisivat paremmin? Mulla on kylläkin vain mustia paksuja trikoita, joista ei satavarmasti näy läpi ihon väriset strinksut. Ne stringit vaan ovat niin mukavat käyttää!

• lfkfkfkf

Limofocker vanha voimanostaja

• Näkyy usein
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Mitkä muut alushousumallit sitten toimisivat paremmin? Mulla on kylläkin vain mustia paksuja trikoita, joista ei satavarmasti näy läpi ihon väriset strinksut. Ne stringit vaan ovat niin mukavat käyttää!

Toimivuus on makuasia, mutta kun se trikookangas hieman venyy, niin iho kuultaa läpi ja mustatkin alkkarit erottuu selvästi, toki riippuu valaistuksestakin.

Lenkkipolulla oli äsken vaihteeksi miehellä valkoiset housut ja lyhytlahkeiset mustat alushousut näkyivät pitkälle.

• se on liha joka puhu
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Jatkat niitten stringien käyttöä, jos itse niitä tykkäät käyttää. Mitä väliä, jos joku limaurpo Suomi24:lla - tai salilla - paheksuu? Tarkkaan näyttää tuokin mukaäijäpikkusielupaheksuja naisten perseitä kuitenkin tuijottavan, kun itsekin tulee nopeasti vilkaistua kaikkien naisten pebat (puhtaasti ammatillisista syistä tottakai) ja aika harvan stringin tai muiden aluspökien rajoihin olen huomiota yhtään kiinnittänyt.

• Laittakaa ne mukavim
        lifemocker kirjoitti:

mat vaatteet

Jokainen joka on kokeillut tai käyttää urheillessa juuri liikuntaan tarkoitettuja ja suuniteltuja vaatteita ja materiaaleja, tietää todella sen eron mitä on, kuin jos käyttää tavis puuvilla t-paitaa ja collegehousuja. Ja juostessa varsinkin.

Urheilukauppojen vaatteet ovat kalliita mutta jos ajoittaa ostokset alennusmyynteihin niin ei ole niin kallista.

Urheiluvaatteet eivät ole kaikki niitä mitä on call on me -musiikkivideossa. On ihan fiksujakin.

• Lihaa on
        se on liha joka puhu kirjoitti:

Jatkat niitten stringien käyttöä, jos itse niitä tykkäät käyttää. Mitä väliä, jos joku limaurpo Suomi24:lla - tai salilla - paheksuu? Tarkkaan näyttää tuokin mukaäijäpikkusielupaheksuja naisten perseitä kuitenkin tuijottavan, kun itsekin tulee nopeasti vilkaistua kaikkien naisten pebat (puhtaasti ammatillisista syistä tottakai) ja aika harvan stringin tai muiden aluspökien rajoihin olen huomiota yhtään kiinnittänyt.

Saa käyttää ei haittaa..., mutta ne näkyy siinä kuin tavallisetkin housut, eli siitähän tässä keskusteltiin. Ja näkyvyys on hyvä ainakin Spinningin ja Body Pumpin kaltaisissa lajeissa takana olijalle, ei tarvitse sen paremmin kytätä.
        Ehkä jossain painonnosto paikassa ei ole näin tarjolla "katsomoa".

• ghhkjjg
        Kunhan kysyn kirjoitti:

Ei mulla tanko ole mihinkään kiinni jäänyt. Miten onnistut siinä?

• Also starring

Stringejä kehuvat väitää että muista näkyy rajat, mutta näkyy ne stringitkin... no mikäs siinä oli nättiä p*ppua taas viikonloppuna katsellessa treenaamisen sivuohjelmana.

• TrikooStringMies

Olen mies ja käytän trikoita kuntosalilla kuten naiset käyttää:) niiden alla mulla on myös miesten mustat ja ohuet Uimastringit (saa kaalimato.com) Olen usein stretching-tunneilla sillä pidn venyttelystä.. Olenkin jo montaa naista notkeampi;) Mutta trikoot, Stringit niiden alla on aivan mahtava asu.. suosittelen jokaiselle miehelle..

• lifemocker

me muut käydäänkin REENAAMASSA siellä salilla, eikä harrastamassa mitään omia pervoiluja

• kfkfkfkfk
        lifemocker kirjoitti:

me muut käydäänkin REENAAMASSA siellä salilla, eikä harrastamassa mitään omia pervoiluja

Lifemocker vanha voimanostaja

• siinähän voimailet k

stringit uppoaa perään ja hankaavat.

• raw

Eiköhän se asu oo vapaa. Mielestäni mukavuus ja käytännöllisyys ovat tärkeimmät. Itse käytän t-paitaa ja verkkateita, mutta esim. Yleisurheilijat ja painonnostajat käyttävät trikoita salilla.

• Kunhan kysyn

Mulle ne on ainoat kokeilemani alushousut jotka sopivat. Niiden kuuluukin kulkea persvaossa huomaamattomasti, ei niitä edes tunne, eivätkä ne hankaa. Ihan perus stringit, joustavat keinokuituset ovat parhaat. Ei pitsiä eikä muita koristeita hankaamassa eikä painamassa. Eikä varmasti näy rajoja eikä myöskään väriä, kun nudella menee. Mustalla näkyisikin. Se mikä näkyy, on korostunut takapuolen muoto, meloonit. Mutta menen sitten sillä, joskin välillä p'rseen tuijottelijat ärsyttävät. Ehkä ne tuijottelisivat muutenkin.

• Krista_72

Itse käytän salilla etupäässä stringejä,koska olen todennut niiden olevan päälläni parhaimmat koska pidän todella tiukkoja ja ihonmyötäisiä salihousuja ja jos pidän esim.hipster/boxer mallisia,niin niistä näkyy todella ikävästi alushousujen rajat,kun stringeissä ei ole tätä haittaa.Pepulle kanssa stringit ovat parhaimmat koska omistan mielestäni aika ison ja kiinteän takapuolen ( )

PS: Oletko aloittaja "Ladyt vinkkejä" todellakin nainen,vai joku "teinipoju"??!!! :)

• Itse treenaan pelkät shortsit jalassa. Tällä tavoin ei kassit hierry, vaan tuuletus pelaa kun kassit roikkuu lahkeesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe