Tarjoavat hintaan 4.90 ja sen jälkeen tippuu 100e laskuja,
Missä tämä firman toimipiste helsingissä on miten olette päässeet irti koko systeemistä? Mistä löytyy osoite,johon lähettää valitus,siis suomeen!
Pikaiset vastaukset kiitos!
Kokemuksia Glukomannan kapseleista?
12
665
Vastaukset
- Ei ne toimi.
Ei kannata ostaa. Syö paljon kasviksia (sis. kuituja) ja laita leseitä (sis. kuituja) välipaloihin ja puuroihin. Ajavat saman asian paljon edullisemmin.
Vai joko kävi vahinko? Mikä firma? Moni myy noita. Ei ehkä ole suomalainen yritys.- Puijaustako?
Glucomannan kapselit, tilasin netistä kuukauden annoksen 4,90e ja tuli sitten kuukauden päästä paketti jossa kahden kuukauden annos ja lasku 124,00e
Palautin paketin samana päivänä,kun tuli postilaatikkoon, perintätoimistoon mennyt lasku 124,ooe ja joudun kuulemma sen maksamaan, vaikka olen palauttanut paketin.
Perintätoimisto EI anna helsingissä toimivaan toimistoon njumeroa eikä emäiliä vaan perintätoimisto on sanan välittäjänä.
Pitäiskö tehdä rikosilmoitus tai riitauttaa asia.
´Kun kerran paketti on palautettu avaamattomana, niin silti kuulemma täytyy maksaa lasku tai menee oikeudelliseen toimenpiteeseen ja menee luottotiedot.
Onko kellään kokemuksia, miten päästä eroon??? - Ei ne toimi.
Puijaustako? kirjoitti:
Glucomannan kapselit, tilasin netistä kuukauden annoksen 4,90e ja tuli sitten kuukauden päästä paketti jossa kahden kuukauden annos ja lasku 124,00e
Palautin paketin samana päivänä,kun tuli postilaatikkoon, perintätoimistoon mennyt lasku 124,ooe ja joudun kuulemma sen maksamaan, vaikka olen palauttanut paketin.
Perintätoimisto EI anna helsingissä toimivaan toimistoon njumeroa eikä emäiliä vaan perintätoimisto on sanan välittäjänä.
Pitäiskö tehdä rikosilmoitus tai riitauttaa asia.
´Kun kerran paketti on palautettu avaamattomana, niin silti kuulemma täytyy maksaa lasku tai menee oikeudelliseen toimenpiteeseen ja menee luottotiedot.
Onko kellään kokemuksia, miten päästä eroon???Minkälaiseen sopimukseen sitouduit tilatessasi, siitähän se riippuu. Lue tarkasti sopimus uudelleen, löytyy varmaankin sieltä nettisivuilta tai mistä nyt sitten tilasitkin. Onhan sulla tallessa se kuitti minkä sait palauttaessasi paketin? Jos ei, niin ei auta mihinkään.
Ota yhteyttä kuluttajansuojaan, tottakai ne perintätoimistossa käskee maksamaan. - Ei glucomannan!
Ei ne toimi. kirjoitti:
Minkälaiseen sopimukseen sitouduit tilatessasi, siitähän se riippuu. Lue tarkasti sopimus uudelleen, löytyy varmaankin sieltä nettisivuilta tai mistä nyt sitten tilasitkin. Onhan sulla tallessa se kuitti minkä sait palauttaessasi paketin? Jos ei, niin ei auta mihinkään.
Ota yhteyttä kuluttajansuojaan, tottakai ne perintätoimistossa käskee maksamaan.Tehkää valitus kuluttaja asiamiehelle itse teen saman, olen lukenut jo monta saman aiheen keskusteluja.
- Tyytymätön kapseleih
Ei glucomannan! kirjoitti:
Tehkää valitus kuluttaja asiamiehelle itse teen saman, olen lukenut jo monta saman aiheen keskusteluja.
Kuluttaja-asiamies sanoo,että sopimus on pitävä eli tilaamista ei voi lopettaa kuin siinä tapauksessa,että hakee lääkärintodistuksen,jossa käy ilmi,etteivät kapselit sovi terveydellisistä syistä.Hankin tälläisen todistuksen ja lähtee huomenna postin mukana Helsingin toimistoon:) Loppuupa tämäkin kiristäminen tuon puljun kohdalla minun osaltani!
- Kohtalotoveri
Tyytymätön kapseleih kirjoitti:
Kuluttaja-asiamies sanoo,että sopimus on pitävä eli tilaamista ei voi lopettaa kuin siinä tapauksessa,että hakee lääkärintodistuksen,jossa käy ilmi,etteivät kapselit sovi terveydellisistä syistä.Hankin tälläisen todistuksen ja lähtee huomenna postin mukana Helsingin toimistoon:) Loppuupa tämäkin kiristäminen tuon puljun kohdalla minun osaltani!
Moi!
Kerrotko nuo yhteystiedot Helsingin toimistolle, Itsekin olen hakemassa lääkärintodistuksen kapselien sopimattomuudsta.
Kanadaan ja Viroon olen ainoastaan nähnyt osoitetiedot.... - Eroon päässyt
Kohtalotoveri kirjoitti:
Moi!
Kerrotko nuo yhteystiedot Helsingin toimistolle, Itsekin olen hakemassa lääkärintodistuksen kapselien sopimattomuudsta.
Kanadaan ja Viroon olen ainoastaan nähnyt osoitetiedot....Yhteystiedot näkyy kun googletat:)
- Aune
Kuukauden olen syönyt eikä paino ole pudonnut yhtään onko tämä humpuukkia kaikellaista sitä rupee kokeilemaan
- Apuva13
Lopetitko tilaamisen miten? En pääse tuosta puljusta mitenkään eroon!
- Oikeus tulee voittam
Apuva13 kirjoitti:
Lopetitko tilaamisen miten? En pääse tuosta puljusta mitenkään eroon!
Tuotteet pierettävät niin valtavasti, eikä tuoksu ole kovin mairitteleva.
Peruminen saattaisi onnistua, jos saisi tietoonsa lähettäjän oikean osoitteen. Vois mennä käymään ja antaa haju näytteen, saattaisi jatko tilausten peruminen onnistua paremmin.
Vakava paikka. Yhteyden saan ja tuoteen jatko toimitusten peruminen ei onnistu. Yhteyttä ei saa ennenkuin 14 rvk. on kulunut.
Näyttää kuin Suomi ei olisi kansalaistensa oikueuksisista ollenkaan kiinnostunut.
Jos venäjän kansalaisia ulkomailla kohdeltaisiin näin, luulisin että apu löytyisi heti. Oikeus tulee voittam kirjoitti:
Tuotteet pierettävät niin valtavasti, eikä tuoksu ole kovin mairitteleva.
Peruminen saattaisi onnistua, jos saisi tietoonsa lähettäjän oikean osoitteen. Vois mennä käymään ja antaa haju näytteen, saattaisi jatko tilausten peruminen onnistua paremmin.
Vakava paikka. Yhteyden saan ja tuoteen jatko toimitusten peruminen ei onnistu. Yhteyttä ei saa ennenkuin 14 rvk. on kulunut.
Näyttää kuin Suomi ei olisi kansalaistensa oikueuksisista ollenkaan kiinnostunut.
Jos venäjän kansalaisia ulkomailla kohdeltaisiin näin, luulisin että apu löytyisi heti.Itse huomasin liian myöhään, että 14 vrk:n peruutusaika lasketaan ilmeisesti siitä, kun lähettävät eka toimituksen. Eniten tässä jurppii se, että yhden yhtäkään vastausta sähköposteihin ei ole tullut, vaikka olen lähettänyt 4-5 kpl. Surkeinta asiakaspalvelua ikinä! Aina pitäisi googlettaa ennen kuin tilaa, vaikka tuossa ei ollut mitään sellaista epäilyttävää, liian hyvää ollakseen totta -tyyliin. Normaali tarjous, ensin toimitusmaksu, sitten oikea maksu, joka on suht korkea. Muistaakseni jatkolähetyksiä tulee kahdesti eikä jatkuvasti, toivottavasti olen oikeassa.
- katinka6
Hei
Onneksi löytyy muitakin hairahtuneita. Lankesin samaan ansaan, tilasin kokeilupakkauksen. aiheuttivat vain ongelmia, vatsa "tukkeutui" riittävästä nestemäärästä huolimatta ja päätä särki, ihmekös tuo. Peruin heti jatkotilauksen, silti kolme pakkausta tuli jonkun ajan kuluttua. Ne lähetin viikon sisällä Mustamäelle asiakaspalautuksena. Nyt tuli maksumuistutus, jossa summa oli kasvanut 124.60 eurosta 129.99 euroon. Onko kukaan joutunut perintätoimiston uhreiksi, jos ei niin hommahan ois handussa. Jooja sähköpostiin ei vastata. Maksumuistutuksessa on tieto, jos on kysyttävää laskun tiimoilta ota yhteys asiakaspalveluun puh. . Siis oikeasti näin, ei mitään numeroa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022071
- 432065
- 411860
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4381674- 201444
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna191441- 151326
- 1081234
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61064Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam371021