Viimeksi, voiko sinne joutua useammankin kerran?
Oletteko käyneet kertausharjoituksissa
9
108
Vastaukset
- Eläpä huoli
-93 pääsin intistä, eivätkä ole sen jälkeen perään huudelleet.
- p-koulussa
Mitä ne on? Olen tehnyt vain kertaustehtäviä koulussa.
Kyllä viides avioliittoni vastasi kertausharjoitusta jos ei jopa sotaa tai intin käyntiä uudelleen, sitä paitsi sekin kesti 11 kk. Toisaalta se oli yksi parhaista liitoistani, silloin sain olla kuppilassa niin usein kuin halusin, eikä akka valittanut ikinä....päinvastoin jos olin kotona, niin valitus oli jatkuvaa.
- Kyöstix
Ei teillä peräkammarin huru ukoilla ole koskaan ollut yhtäkään naissuhdetta :)
Kyöstix kirjoitti:
Ei teillä peräkammarin huru ukoilla ole koskaan ollut yhtäkään naissuhdetta :)
Onko sinun elämässäsi tapahtunut koskaan mitään muuta positiivistä kuin se, että olet saanut pataan?
- toni.
muutaman kerran vuodessa eikä suomessa
- Hullu ukko
No kaksi kertaa olen ollut. Viimeksi yhdeksän vuotta sitten. Nykytilanteessa jossa puolustusmenoja leikataan rajusti en pidä todennäköisenä, että joudut montaa kertaa kertaamaan.
Kun minut kutsuttiin ensimmäisen kerran se johtui siitä, että aselajiini koulutettuja varusmiehiä ei ollut riittävästi saatavilla joten suursotaharjoitukseen kutsuttiin reserviläisiä. Joten syyt tulla kutsutuksi ovat moninaiset. -93 olin viis päivää, sen jälkeen en oo ollu.
- 18+1
2006 olin 6kk pioneerina eikä ole kertaakaan tullut kertauskutsua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437