Oletteko käyneet kertausharjoituksissa

Ja milloin

Viimeksi, voiko sinne joutua useammankin kerran?

9

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläpä huoli

-93 pääsin intistä, eivätkä ole sen jälkeen perään huudelleet.

• p-koulussa

Mitä ne on? Olen tehnyt vain kertaustehtäviä koulussa.

• Kyllä viides avioliittoni vastasi kertausharjoitusta jos ei jopa sotaa tai intin käyntiä uudelleen, sitä paitsi sekin kesti 11 kk. Toisaalta se oli yksi parhaista liitoistani, silloin sain olla kuppilassa niin usein kuin halusin, eikä akka valittanut ikinä....päinvastoin jos olin kotona, niin valitus oli jatkuvaa.

• Kyöstix

Ei teillä peräkammarin huru ukoilla ole koskaan ollut yhtäkään naissuhdetta :)

• Kyöstix kirjoitti:

Ei teillä peräkammarin huru ukoilla ole koskaan ollut yhtäkään naissuhdetta :)

Onko sinun elämässäsi tapahtunut koskaan mitään muuta positiivistä kuin se, että olet saanut pataan?

• toni.

muutaman kerran vuodessa eikä suomessa

• Hullu ukko

No kaksi kertaa olen ollut. Viimeksi yhdeksän vuotta sitten. Nykytilanteessa jossa puolustusmenoja leikataan rajusti en pidä todennäköisenä, että joudut montaa kertaa kertaamaan.

Kun minut kutsuttiin ensimmäisen kerran se johtui siitä, että aselajiini koulutettuja varusmiehiä ei ollut riittävästi saatavilla joten suursotaharjoitukseen kutsuttiin reserviläisiä. Joten syyt tulla kutsutuksi ovat moninaiset.

• -93 olin viis päivää, sen jälkeen en oo ollu.

• 18+1

2006 olin 6kk pioneerina eikä ole kertaakaan tullut kertauskutsua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      663
      2498
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1236
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1073
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      863
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      795
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe